Okay maar dit is dus ook niet de magische tip om het beste er uit te krijgen dusquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:01 schreef kodro het volgende:
Ik speel zelf altijd 3-5-2
Hard, Schiet van afstand, aanvallend, mandekking, buitenspelval en pressie
Verd. blijft achterin, Middenvelder ondersteund aanvallers, Aanval alleen aanvallen
Ik zorg er wel voor dat mijn doelstelling tussen de 4 en 12e ligt, bij voorkeur niet kampioen moeten worden 16e als doelstelling is ook wel eens leuk. Meestal haal ik mijn doelstelling wel maar nog nooit kampioen geworden.
Hmm interresant, hopen dat er zo nog meer OSM fans wat kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:04 schreef kodro het volgende:
OSM is af en toe een groot raadsel, ik geloof niet dat er een heilig systeem is, ik heb in Portugal gespeelt met FC Porto, daar had ik een fantastisch team (gem 92) en werd daarmee 3e, tewijl ik met een zeer middelmatig Chiena (gem 79 ofzo) 2e ben geworden op 1 punt van de kampioen en de beker heb gewonnen, beide 3-5-2 en genoemde tacktiek.
Ook combinatie van spelers is van belang maar hoe dat precies zit weet ik niet.
Werkt dit? Ik had juist eerder begrepen dat je je formatie niet al te vaak moet veranderen ofzo.quote:Op zondag 18 juni 2006 11:53 schreef EricG het volgende:
Toen ik nog OSM speelde had ik soortgelijke problemen ja... Met AS Roma met moeite de 5e plaats halen en met Palermo (die 17e mochten worden) werd ik derde.
Misschien is het slim om je tactiek aan te passen aan die van je tegenstander, als die bijvoorbeeld 4-3-3 speelt speel jij 4-4-2 en Middenveld ondersteunt aanvallers, omdat je een man meer hebt op het middenveld.
Het maakt geen ruk uit of je je formatie vaak verandert. Je wint eerder als je je tactiek aanpast aan die van de tegenstander, zeker als je zelf niet zo'n goed team bent.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Werkt dit? Ik had juist eerder begrepen dat je je formatie niet al te vaak moet veranderen ofzo.
ik heb het beste team op papier, maar ze spelen als een natte krant.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:36 schreef EricG het volgende:
[..]
Het maakt geen ruk uit of je je formatie vaak verandert. Je wint eerder als je je tactiek aanpast aan die van de tegenstander, zeker als je zelf niet zo'n goed team bent.
haha ben al 2 jaar geleden gekapt met osm.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:17 schreef marciano87 het volgende:
ik speel altijd 3-5-2 schiet van afstand
verdediging: blijf achterin
middenveld: teruggetrokken
aanval: alleen aanvallen
speelstijl: hard
mentaliteit: aanvallend
baltempo: hoog baltempo
pressie: tussen 75-80
dekking: zonaal
buitenspelval: nee
Met deze tacktiek draai ik altijd mee voor de kampioensschap
H: Hamburger sv, 3e plaats,1 punt achterstand.zoiezo doel 4e plaats gehaald.competitie duitsland
s1: Paris SG, 1e plaats.4 punten voorsprong,doel 4e plaats.competitie frankrijk
s2: Zuid Korea, 2e plaats.2 punten achterstand,doel 7e plaats.competitie olympisch
s3: Liverpool,1e plaats. 3 punten voorsprong,nog 1 wedstrijd,kampioen!!!!.competitie Engeland
Probeer deze tacktiek maar uit.Gegarandeerd succes!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |