hoe origineelquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:38 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ha lol, die kreeg ik ook van hem![]()
Je moet andere methoden niet laten versloffen, als je altijd naar rocket grijpt ga je last krijgen mjet op andere manieren makkelijk te komen clitoraal, maar als je gewoon ook regelmaatjes de handjes gebruikt of die van anderen gebruikt, of tongen, nou ja wat dan ook, dan maakt het geen bal uit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moe niet vergeten dat teveel trillingen niet zo goed zijn voor je klit, als je weer met een echte man bent die je clitoraal wil klaar laten komen.
plezier in sex is niet gelijk aan klaarkomen...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
Dan kan je net zo goed je rechterhand gebruiken....
Ik vind het echt erg teleurstellend als je seks hebt met een meisje en zij komt niet klaar. Seks is toch plezier van twee kanten? Zo gauw ik het gevoel hebt dat zij het alleen maar doet voor mijn gerief hoeft het eigenlijk niet van mij.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
idd ero. het schijnt zelfs dat de trillingen van een vibrator, bij vaak gebruik, de zenuwen in de clotoris doen afsterven of in iedergeval zo ongevoelig maken dat je haar alleen nog kan klaarstompen. geen grap.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb al een aardig dikke laag eelt op m'n clit.![]()
Vertel!quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Toch zit er wel een kern van waarheid in.
Ervaring ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uiteraard. Want sex met vrouwen die niet klaarkomen is gewoon kut.
[insert foto van masturberende man]quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien kan iemand de situatie painten?
Wat doe je eraan als het niet lukt, wordt je dan boos of zo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uiteraard. Want sex met vrouwen die niet klaarkomen is gewoon kut.
had ik toch al gedaan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |