abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41093780
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:15 schreef angelfist het volgende:

[..]

Ze weet niet wat ze mist.
Dat denk ik dus ook maar blijkbaar geven sommige vrouwen daar niet zo om.
-
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:26:21 #252
156178 angelfist
ik ben niet gek
pi_41093958
Dat is niet waar. als je nog nooit klaargekomen bent, kunn jet het ook niet vergelijken, dat is dus gewoon een kwestie van het echt niet weten.
Natuurlijk komen niet alle vrouwen altijd klaar(heb er niet eens altijd zin in) maar af en toe...
Als ze al eens klaargekomen is, kan het best zijn dat het van haar niet perse tijdens de sex hoeft, maar liever solo, dat dan weer wel.
Maar helemaal niet klaar willen komen, kan volgens mij alleen als je nog nooit kleer gekomen bent en dus echt niet weet wat je mist...
Pff, erg duidelijk is dit niet of wel?
hallo luitjes.
pi_41094040
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:26 schreef angelfist het volgende:
Dat is niet waar. als je nog nooit klaargekomen bent, kunn jet het ook niet vergelijken, dat is dus gewoon een kwestie van het echt niet weten.
Natuurlijk komen niet alle vrouwen altijd klaar(heb er niet eens altijd zin in) maar af en toe...
Als ze al eens klaargekomen is, kan het best zijn dat het van haar niet perse tijdens de sex hoeft, maar liever solo, dat dan weer wel.
Maar helemaal niet klaar willen komen, kan volgens mij alleen als je nog nooit kleer gekomen bent en dus echt niet weet wat je mist...
Pff, erg duidelijk is dit niet of wel?
Ik snap de hint.
Helemaal met je eens maar wat ik dan niet snap is waarom vrouwen het liever solo doen?
Een vrouw vind het toch ook geil als een man in ze klaarkomt?!
Al zou een vrouw het alleen maar doen om de man datzelfde pleziertje te geven als wat het haar geeft als een man klaarkomt.
-
  woensdag 23 augustus 2006 @ 15:53:54 #254
156178 angelfist
ik ben niet gek
pi_41096683
Soms lukt het gewoon niet zo goed, dat kan dan idd betekenen dat ze met haar hoofd er niet bij is, maar dat betekent niet dat ze er niet van geniet.
soms duurt het gewoon heel lang, zoals ik al zei, soms is een vluggertje ook leuk, en bij sommige vrouwen duurt het als ze het zelf doen ook al een ruim half uur, als een man het doet,duurt het vaak nog langer, al is het maar omdat hij af en toe net dat Ene plekje mist.
Dan kun je als vrouw ook gewoon denken:laat maar, drie kwartier tot een uur(want zolang KAN het dus duren) is best lang en dan krijgt ie idd een lamme arm.
Vrouwens denken soms dat het toch te lang duurt en dat mannen dat niet halen/volhouden/leuk vinden...

Kan allerlei redenen hebben. Maar als ze echt nog nooit klaargekomen is, kan het best zijn dat het van haar helemaal niet hoeft, want dan weet ze toch niet wat ze mist.
Overigens hoeven de meeste vrouwens volgens mij niet altijd klaar te komen hoor(maar dat zijn dan de vrouwens die ik ken en over dit onderwerp heb gesproken...(ahum)
hallo luitjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')