Soms lukt het gewoon niet zo goed, dat kan dan idd betekenen dat ze met haar hoofd er niet bij is, maar dat betekent niet dat ze er niet van geniet.
soms duurt het gewoon heel lang, zoals ik al zei, soms is een vluggertje ook leuk, en bij sommige vrouwen duurt het als ze het zelf doen ook al een ruim half uur, als een man het doet,duurt het vaak nog langer, al is het maar omdat hij af en toe net dat Ene plekje mist.
Dan kun je als vrouw ook gewoon denken:laat maar, drie kwartier tot een uur(want zolang KAN het dus duren) is best lang en dan krijgt ie idd een lamme arm.
Vrouwens denken soms dat het toch te lang duurt en dat mannen dat niet halen/volhouden/leuk vinden...
Kan allerlei redenen hebben. Maar als ze echt nog nooit klaargekomen is, kan het best zijn dat het van haar helemaal niet hoeft, want dan weet ze toch niet wat ze mist.
Overigens hoeven de meeste vrouwens volgens mij niet altijd klaar te komen hoor(maar dat zijn dan de vrouwens die ik ken en over dit onderwerp heb gesproken...(ahum)
hallo luitjes.