vertelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey het topic leeft weer.
Weer niet gelukt Remlof?
Denk eerlijk gezegd dat dat wel mevalt, maar zal aan het eind van mijn leven laten weten of het zo is of nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
had ik toch al gedaan?
ik las laatst dat veelvuldig gebruik van de vibrator zenuwen laat afsterven. net als je tandzenuwen wennen aan het gekriebel van een sonicare tandenborste., een man die dagelijks met een trilplaat in de weer is zijn handzenuwen nauwelijks meer voelt, etc.
tsja ik las het ergens laatst. dat sommige vrouwen die veel gewend zijn om hun vibrator te gebruiken echt nauwelijks meer klaarkomen zonder die trillingen. zet hem daarom niet meteen op max. dames, het is maar dat je het weet. de echte vibratorhype is nog redelijk jong.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat dat wel mevalt, maar zal aan het eind van mijn leven laten weten of het zo is of niet
Gewenning kan wel een probleem zijn!!!dat weet ik wel...
Dat is gewenning, ik heb een tijdje gehad dat ik nogal rocket verslaafd was en die dus eigenlijk altijd gebruikte om tot een orgasme te komen, totdat ik merkte dat ik aardig moest wurgen om via manueel of oraal klaar te komen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tsja ik las het ergens laatst. dat sommige vrouwen die veel gewend zijn om hun vibrator te gebruiken echt nauwelijks meer klaarkomen zonder die trillingen. zet hem daarom niet meteen op max. dames, het is maar dat je het weet. de echte vibratorhype is nog redelijk jong.
Hoiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kom vrijwel nooitMaar de seks is wel voortreffelijk
Hoezodat? Naar ik weet, komen de vrouwen nog steeds niet bij TS.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Slotje....dit probleem is voor TS niet meer aan de orde![]()
![]()
je hebt het echt verkeerd begrepen PDL, je lijkt yvonne welquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoezodat? Naar ik weet, komen de vrouwen nog steeds niet bij TS.
Erg he?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:07 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Vrouwen die zelf wel klaar kunnen komen en niet kunnen komen als je ze probeert klaar te laten komen zelfs met een handje hulp.Daar zit iets best mis!!!!
Volgens mij is er dan niet genoeg vertrouwen in de relatie of in de partner.
Dan mist er wel iets!! Wat word ik daar pissig van zeg.
Idd best erg, volgens mij gaat je relatie dan niet werken helemaal niet als je als man nog nooit problemen hebt gehad bij een vrouw.quote:
Whehe, wat een overtrokken reactiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:18 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
Idd best erg, volgens mij gaat je relatie dan niet werken helemaal niet als je als man nog nooit problemen hebt gehad bij een vrouw.
Dan is dit helemaal niks.
Zoiets heeft tijd nodig en een vluggertje af en toe is ook wel lekker...altijd klaarkomen is niet nodig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
Dan kan je net zo goed je rechterhand gebruiken....
Ik vind het echt erg teleurstellend als je seks hebt met een meisje en zij komt niet klaar. Seks is toch plezier van twee kanten? Zo gauw ik het gevoel hebt dat zij het alleen maar doet voor mijn gerief hoeft het eigenlijk niet van mij.
Zorgen dat ze een redelijke hoeveelheid alcohol op heeft, is ze meer ontspannen, geeft ze zich meer, komt ze gemakkelijker klaar...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:24 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Ik snap er niks van al mn exen hebben nooit geklaagd en kwamen dan ook het liefst vaker klaar. mijn huidige vriendin daarentegen kan ook niet klaarkomen wat ik ook probeer.
Zoals het topic al zegt is dat best hinderlijk als je niets anders gewent bent dan vrouwen die dat geweldig vinden. Nu blijkt dat sommige vrouwen hun hoofd er niet bij kunnen houden door bepaalde dingen. Hoe haal je de aandacht voor haar bij het klaarkomen, ze geniet wel maar op het moment van komen, komt ze net niet over het randje![]()
![]()
![]()
Ze drinkt niet hahahaha!! wat moet je daar dan mee? zoals remlof al zegt dan is mij de sex al over!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:26 schreef angelfist het volgende:
[..]
Zorgen dat ze een redelijke hoeveelheid alcohol op heeft, is ze meer ontspannen, geeft ze zich meer, komt ze gemakkelijker klaar...
Nee, blauwe ballen hebben is fijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:52 schreef BGS het volgende:
[..]
Sex heeft niet persé klaarkomen nodig om lekker te zijn
Stiekem volgieten dan!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:54 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
Ze drinkt niet hahahaha!! wat moet je daar dan mee? zoals remlof al zegt dan is mij de sex al over!!!!
beter neuken dudequote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
Dan kan je net zo goed je rechterhand gebruiken....
Ik vind het echt erg teleurstellend als je seks hebt met een meisje en zij komt niet klaar. Seks is toch plezier van twee kanten? Zo gauw ik het gevoel hebt dat zij het alleen maar doet voor mijn gerief hoeft het eigenlijk niet van mij.
Ze weet niet wat ze mist.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:56 schreef RB-tje het volgende:
Ik heb ook zo'n vriendin die nog nooit klaar is gekomen van haar leven.... en ze vind het niet erg... zegt ze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |