Dat weet ik zo niet, zat toevallig een topic van Vivian te lezen, kwam het daar tegen, en gelijk ROFLMAO!quote:
mee eensquote:
Het boet aan kracht in, vind ik. Maar goed, TS vindt het ROFLMAO. En dat soort terminologie is ook al züm kotsen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef zovty het volgende:
De kracht van de herhaling.
Nee niet echt, het maakte het alleen maar grappiger (voor mij tenminste)...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Stofje het volgende:
Waarom staat dat gifje 7 keer in de OP? Zou het plaatje dan een krachtiger en hilarischer uitstraling moeten krijgen?
Dude, ik kon ook zeggen "ik lig dubbel van het lachen..." of "ik heb het net in mijn broek gedaan..." maar ROFLMAO was passend, en is het nog steeds...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het boet aan kracht in, vind ik. Maar goed, TS vindt het ROFLMAO. En dat soort terminologie is ook al züm kotsen.
Ik ben dan ook ronduit tevreden met de uiting van vreugd die je aan deze webicon beleeft.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:38 schreef NX het volgende:
[..]
Nee niet echt, het maakte het alleen maar grappiger (voor mij tenminste)...
[..]
Dude, ik kon ook zeggen "ik lig dubbel van het lachen..." of "ik heb het net in mijn broek gedaan..." maar ROFLMAO was passend, en is het nog steeds...
Ooh Chriz2k. Eigenlijk mag het niet, het zorgt voor teveel consternatie, maar ik voel hetzelfde.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:42 schreef Chriz2k het volgende:
Stofje, ik verlang naar je.
Dank je dat ik in mijn eigen wereldje even mag genieten van dit moment...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ronduit tevreden met de uiting van vreugd die je aan deze webicon beleeft.
Stofje!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Stofje het volgende:
Waarom staat dat gifje 7 keer in de OP? Zou het plaatje dan een krachtiger en hilarischer uitstraling moeten krijgen?
quote:
En toch blijft die van jou ook tof.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |