Woon je al in een kindvriendelijke wijk?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef zovty het volgende:
[..]
*meldt*
Maar ik heb al wel 2 poezen en een vriendin. Het begin is gemaakt.
Ontslakken, J. Ontslakken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef Jarno het volgende:
Nee JK. Ik denk dat je verkeerd zit. Maar succes met ontwormen he!
Ik denk iets met chinezen. Dat is toch dé shit voor 2007.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:27 schreef HighLander het volgende:
[..]
vraag dan effe ergens anders hoe je zo'n forum goed lopend en veel bezoekers krijgt.
Maar wat wordt het dit keer voor forum dan arma?
Nog een FA nodig?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:25 schreef Armageddon het volgende:
Ik krijg net toch in één keer zoeen goed idee. Ik denk dat ik een eigen forum ga beginnen!
Ik doe mn best jarno , ik doe mn best.quote:
Ik zou 't niet weten, ik kom natuurlijk nog steeds niet al te vaak buiten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:27 schreef Q. het volgende:
Woon je al in een kindvriendelijke wijk?
Waar laat je je auto dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zou 't niet weten, ik kom natuurlijk nog steeds niet al te vaak buiten.
Goede gewoontes moet je niet veranderen. Waar heb je die vriendin dan besteld?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Eet je ook nog steeds roze koeken ? en heb je een pauper auto?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ben wel misselijk 's ochtends.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:27 schreef MUUS het volgende:
Ben je zwanger, JK?
Dat past dinges wel ff aan.quote:
Ik zet vast water op!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben wel misselijk 's ochtends.
Je weet toch. Op internet. Net zoals die rechter met die losse handjes.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Goede gewoontes moet je niet veranderen. Waar heb je die vriendin dan besteld?
Die gebruik ik eigenlijk alleen om de kindertjes in de buurt een beetje te stangen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef Jarno het volgende:
Waar laat je je auto dan?
*grinnik*quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Die gebruik ik eigenlijk alleen om de kindertjes in de buurt een beetje te stangen.
Dan parkeer ik m'n bakkie op een vers gestoepkrijt hinkelbaantje ofzo.
zoquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:29 schreef Jarno het volgende:
Dat past dinges wel ff aan.
irc.fok.nlquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Goede gewoontes moet je niet veranderen. Waar heb je die vriendin dan besteld?
Er staat nog steeds geen oldbies in de TT, HL.quote:
Nee, de laatste keer dat ik roze koeken at is me dat slecht gevallen (hoi yvonne)quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:29 schreef Joene het volgende:
Eet je ook nog steeds roze koeken ? en heb je een pauper auto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |