Neequote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:04 schreef Svensational het volgende:
MissBliss, ik val hier zowat van mijn stoel!
Of ben je soms gewoon nog wakker?
Dudettequote:
Ja hoi, ik hoop dat mijn afwezigheid van een dag een beetje spannend was?quote:Welke doodgewaande oude bekende keert op spectaculaire wijze terug?
Ik heb je gemist... nou, ja, misschien niet echt gemist, maar ik heb in de gaten gehad dat je er niet was.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoi, ik hoop dat mijn afwezigheid van een dag een beetje spannend was?
quote:
Ik was het bijna vergeten!!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:20 schreef PeRi het volgende:
Vandaag is het 16 juni, Sven en Beau.
NOG EEN MINUUT!1!!11!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:58 schreef Airelle het volgende:
Over een half uur word ik gebeld. *Slik* ik ben toch best zenuwachtig...
Volgens mij horen we het pas de volgende aflevering.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:30 schreef PeRi het volgende:
En Airelle?
Geef eens een samenvatting? Ik kan op mijn werk namelijk moeilijk gaan teruglezenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:26 schreef Zhenar het volgende:
Dat gesprek tussen Bupa, rena en Ovidius gisteravond!![]()
![]()
Kan ergens best begrijpen dat ze niet meteen na het telefoontje op Fok komt vertellen of ze geslaagd is. Die is nu champagne aan het drinken.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij horen we het pas de volgende aflevering.
Weer zo'ncliffhanger
![]()
De OviReBu-experience valt niet samen te vattenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef eens een samenvatting? Ik kan op mijn werk namelijk moeilijk gaan teruglezen
Denk ook wel dat wij erg laag op Airelle's lijst staan van "mensen die ik dolblij op de hoogte breng als ik geslaagd ben".quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan ergens best begrijpen dat ze niet meteen na het telefoontje op Fok komt vertellen of ze geslaagd is. Die is nu champagne aan het drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |