Dat is hip dit WK, geloof ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:49 schreef babette21 het volgende:
best vervelend dat ze steeds nog in de 92ste minuut scoren, dat heeft me al een hoop punten gekost
Zou dat iets te maken hebben met Dada's terroristentrainingskamp-verhaallijn?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben vooral benieuwd naar de New York lijn
Contradictio in terminisquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik zal jullie niet langer vervelen met mijn afstotelijke aanwzigheid vanavond. Laat het feest mar losbarsten, ik ben er weg van.
Vaarwel, en tot later..
Doeiquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, ik zal jullie niet langer vervelen met mijn afstotelijke aanwzigheid vanavond. Laat het feest mar losbarsten, ik ben er weg van.
Vaarwel, en tot later..
Op het tweede schapje, naast de keukenschaar.quote:
Die waren laatst uitverkocht, keukenscharen. maar goed, ik ben nu weg.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op het tweede schapje, naast de keukenschaar.
Kijk, daar loopt een adelaar!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Leg je spullen toch eens op de juiste plaats!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
O DAAR JOHquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zelfkennisquote:
Heb jij wel eens een hele krokus opgegeten?quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een hele krokus opgegeten?
Met wiequote:
Dacht ik al. Zo'n type ben jij wel.quote:
Wat ben je toch weer heerlijk helder vandaagquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dacht ik al. Zo'n type ben jij wel.
Niets ten nadele van je schoenmaat, hoor. Maar ik heb het wel eens eerder zien gebeuren op Discovery Channel.
Goed.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:05 schreef rena het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer heerlijk helder vandaagHoe gaat het met je moeder?
![]()
Jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed.Ze had het er net nog over en toe zei ik nog: "Mam, niet nu.
"
En nu slaapt ze.
Nee, enkel asperges.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef Bupatih het volgende:
Kun je knoflook trouwens bewaren in een gymbroek?
In je ouwe gympiesquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef Bupatih het volgende:
Kun je knoflook trouwens bewaren in een gymbroek?
Ja, joh?!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:08 schreef rena het volgende:
[..]
JaHerkenbaar
Dat deed mijn fiets ook vanmiddag. En wij maar lachen
![]()
![]()
Ja, dat ging bij ons dus totaal niet. We probeerden hem er in te krijgen, maar het paste nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, joh?!
Whaha, ik had een keer précies hetzelfde, maar dan in een pretpark! En een geluid dat het gaf!En de politie wilde ons nog aanhouden, maar het was vrijdag, dus dat ging niet door...
Later bleek trouwens dat het ook zonder had gekund.Maar ja, we waren nog jong, hè.
Hmmm, dat zou je niet zeggen als je zoiets voor het eerst te zien krijgt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:11 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, dat ging bij ons dus totaal niet. We probeerden hem er in te krijgen, maar het paste niet![]()
![]()
Dus toen gingen we naar de slotenmaker, maar die kon ons ook niet helpen omdat hij zijn vinger gebroken had
Voor de rest ging iedereen wel weer terug naar waar we vandaan kwamen trouwens
![]()
![]()
Je hebt gelijk. Maar ja, je kent de redenen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:13 schreef Bupatih het volgende:
Het doet me trouwens deugd om eindelijk eens een goed gesprek te voeren in ShowChat.
Jeetjequote:Op donderdag 15 juni 2006 23:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmmm, dat zou je niet zeggen als je zoiets voor het eerst te zien krijgt.
Maar hoe ging de rest ermee om dan? Kon je daarna nog wel normaal over straat of moest je je beschermen met een panfluit en een stuk spek?
Toen wij het een keer 's nachts deden, kwam de pastoor naar ons toe en zei hij dat we in Gods tuin liepen en dat dat verboden was.
Ja, maar sinds de beursnotering van dat malafide bedrijf zou je toch verwachten dat het bergafwaarts zou gaan met de supermarkt in Gent. Toch?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:15 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar ja, je kent de redenen.
In de steden zijn de meeste pleinen helemaal vervallen, al zijn de versieringen aan de banken wel mooi.
Zo ging ik bijvoorbeeld eens naar de ingemaakte kast op de overloop, waarin ik kerstversiering bewaar.
Maar ja, toen kwamen er tien mensen helpen met schilderen van het gemeentehuis, waardoor er geen tijd overbleef om naar de televisie te kijken.
Mij ookquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:13 schreef Bupatih het volgende:
Het doet me trouwens deugd om eindelijk eens een goed gesprek te voeren in ShowChat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |