Ja maar zoals ik het daarstraks bekeek , komt de wind bij danny uit het oosten!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:40 schreef Armageddon het volgende:
Tegenwoordig heb ik VV maar dat is tegen de nieuwe policy als de wind uit het westen komt.
En PDL niet te vergetenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:38 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je die had ik al genoemd, GB en PDD
Jullie maken me aan het huilen,quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:23 schreef dwerg het volgende:
[..]
Morgen kan ze zwanger zijn, 't kan ook nog vandaag.
een stuk of 5, met allemaal oude garde humor !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:41 schreef Jarno het volgende:
Hoeveel topics hebben we nou al weggetikt zo?
Gewoon jointje roken, pussy kijken, yvonne.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jullie maken me aan het huilen,
en ik heb (*&(*^*&^^&%%$ nog geen reis!
En allemaal écht handwerk he.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:42 schreef Joene het volgende:
[..]
een stuk of 5, met allemaal oude garde humor !
Neukt ze al? +5 relevant !quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als we op dit tempo door gaan zitten we volgende week op deel 450.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:41 schreef Jarno het volgende:
Hoeveel topics hebben we nou al weggetikt zo?
quote:Op donderdag 19 februari 2004 20:54 schreef Jarno het volgende:
Hoi kutmod.
Laatste posts van Jarno en Armageddon voor hun recente terugkeer.quote:Op zaterdag 22 mei 2004 00:28 schreef Armageddon het volgende:
Dat zou ik echt kansarm vinden van je yvonne.
Zekers zit geen machinaal gefabriceerde zin bij !.quote:
Tegen wie was dat?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Laatste posts van Jarno en Armageddon voor hun recente terugkeer.
Dat mocht tijd worden ook. Bij het online gooien van Yvonne haar fotos was het dieptepunt toch wel bereikt.quote:
Niet dat van dat laffe prefab 'ROTFLOLLERN00BZORZ!!!1111111einzweidrei::::'.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Zekers zit geen machinaal gefabriceerde zin bij !.
Gouden Idee, we laten ze inbinden ! en dan verkopen we het bij de abbonnementen van fok! als handleiding hoe het ook leuk kan zijn ! voor tegen de kutnewbie'squote:Op donderdag 15 juni 2006 21:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Topics zijn goud waard zeg ik je.
Ja maar hij moet nog even doorgaan. Dan krijgt ie de wind van voren.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef Jarno het volgende:
Zit die homo van een boebiedoe nou een beetje verkapt de boel op te stoken, Arma?
Sorry yv.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:41 schreef yvonne het volgende:
Die mag ook optieften met zn nummer boven de 20.000quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef Jarno het volgende:
Zit die homo van een boebiedoe nou een beetje verkapt de boel op te stoken, Arma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |