En geen aqua 40 of biorbsquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:10 schreef Klonk het volgende:
Discussie kan heel simpel zijn:
zo groot mogelijk als je budget kan hebben, geen ronde kommen of bloemenvazen.
Maar wat versta je onder een grote bak?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef Klonk het volgende:
en als je budget niet toereikend is voor een grote bak, geen vissen nemen
zo groot als je bugdet kan hebben, minimaal, met nadruk op minimaal 80 liter, hoe meer hoe fijner het is voor je vissenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar wat versta je onder een grote bak?
Metertje of driequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar wat versta je onder een grote bak?
alsquote:
dat zou wel tof zijnquote:
Dan moet degene in de dierenwinkel de juiste informatie geven, en de juiste spullen verkopen.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:09 schreef Klonk het volgende:
pss, mensen zien een goudvisje en denken er verder niet bij.
helaas idd, zelfs bij mijn aquariumboer, terwijl ie verder erg goed is, maar commercie denk ik enzoquote:Op zondag 18 juni 2006 15:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan moet degene in de dierenwinkel de juiste informatie geven, en de juiste spullen verkopen.
Want dáár gaat het denk nog het meeste mis.
Als je in de gemiddelde dierenwinkel kijkt, zie je nog steeds die idiote kommetjes staan
Ik vermoed dat de zaken niet meer zo goed zullen lopen als ze standaard een aquarium van 160 liter aanraden als mensen twee goudvisjes komen uitzoekenquote:Op zondag 18 juni 2006 15:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
helaas idd, zelfs bij mijn aquariumboer, terwijl ie verder erg goed is, maar commercie denk ik enzo![]()
En guppies? Ik kan ook wel gewoon steentjes en een plantje doen maar met visje is het leuker.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:06 schreef Klonk het volgende:
wat ik je ander topic al zei, dit is zielig, vissen zijn geen woonkamerdecoratie in een kleine bol, vissen zijn juweeltjes mits onder de juiste omstandigheden gehouden...
Ja.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:05 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Ik vind dit vet maar is een beetje zielig of niet?
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |