Je timet ze altijd zo leuk.quote:
Ik zie het vanuit de lucht.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:01 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tof. Ik zie vanaf campzone Lowlands opgebouwd worden.
Doe eens nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:12 schreef renz0r het volgende:
<knip>
Mijn topic, wat doe je!quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:12 schreef renz0r het volgende:
BIER!!!!!!11111!!einszweipolizei!!!11dreiviergrenadier!!!!!!11unopalomablanca!!!!111ééndennisbi
ertweedennisbier!!!!!!!111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Litso heeft knopjes?quote:
Boeie.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:16 schreef pc-fr34k het volgende:
Waarom staat die subtekst er van petre ineens in de OP?
Dat heeft hij er gisteren om 3 minuten over half 12 ingezet!quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:16 schreef pc-fr34k het volgende:
Waarom staat die subtekst er van petre ineens in de OP?
Dat einszwei, 11111, etc. Dat is toch gewoon één keer een beetje grappig en daarna niet meer, of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:12 schreef renz0r het volgende:
BIER!!!!!!11111!!einszweipolizei!!!11dreiviergrenadier!!!!!!11unopalomablanca!!!!111ééndennisbiertweedennisbier!!!!!!!111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Een enter was wat mij betreft voldoende geweest. Verder was het wel een inhoudelijke reactie!quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:17 schreef Stofje het volgende:
renz0rs reactie verwijderd.
Maakt niet uit, vroeg het me alleen af.quote:
Tja, men schijnt het nog steeds leuk te vinden...quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:18 schreef Stofje het volgende:
Ik snap nog steeds niet wat er leuk is aan reacties als
[..]
Dat einszwei, 11111, etc. Dat is toch gewoon één keer een beetje grappig en daarna niet meer, of ligt dat aan mij?
nee.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, hm. Is een 6 MB verbinding voor ¤ 24,95 duur? Nee toch?
Ik open wel gewoon een nieuwequote:Op donderdag 15 juni 2006 17:24 schreef Dagonet het volgende:
Kut TI.
Inderdaad, vaak zijn ze goedkoop en slecht.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee.
ik zou het addertje onder het gras gaan zoeken!
Enige nadeel is dat ik dan weer een jaar Tiscali heb. Then again, ik heb nooit echt problemen met ze gehad. Daarnaast betaal ik nu al 24,95 voor een 4 MB snelheid, omdat het een verouderd abonnement is, dus overstappen is logisch, tenzij een andere maatschappij betere aanbiedingen heeft. Lástig.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee.
ik zou het addertje onder het gras gaan zoeken!
Ik heb nu ook tiscali. Bevalt prima. Behalve dat ze geen binaries meer op de nieuwsserver hebben!quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Enige nadeel is dat ik dan weer een jaar Tiscali heb. Then again, ik heb nooit echt problemen met ze gehad. Daarnaast betaal ik nu al 24,95 voor een 4 MB snelheid, omdat het een verouderd abonnement is, dus overstappen is logisch, tenzij een andere maatschappij betere aanbiedingen heeft. Lástig.
Is de nieuwste actie. 6 MB 24,95, 12 MB + gratis VOIP 34,95.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb nu ook tiscali. Bevalt prima. Behalve dat ze geen binaries meer op de nieuwsserver hebben!
-edit-
maar volgens mij hebben wij geen 6 MB lijn voor die pijs?
hmm ok, ff uitzoeken dan!quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is de nieuwste actie. 6 MB 24,95, 12 MB + gratis VOIP 34,95.
Ik denk dat ik het doe. Hele aardige prijs en ik heb nog nooit problemen gehad met Tiscali. Tele2 is duurder en ik heb geen izn om andere maatschappijen uit te zoeken. Daarnaast krijg ik een modem met routerfunctie voor 30 euro erbij, en ik had toch al een router nodig dus komt mooi uit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hmm ok, ff uitzoeken dan!
Ik heb nu idd ook die 4Mbit, dus!
Hier hebben we de laatstequote:Op donderdag 15 juni 2006 17:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Is de nieuwste actie. 6 MB 24,95, 12 MB + gratis VOIP 34,95.
eigenlijk vind ik die c.a. 400 kb/s wel zat. Zo snel als ik kan downloaden kan ik toch geen films kijken...quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier hebben we de laatste.
Edit: dat is dus 12 Mbit, komt neer op downloaden met circa 1,1 MB/sec op topsnelheid.
Ik twijfel nuquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Hier hebben we de laatste.
Edit: dat is dus 12 Mbit, komt neer op downloaden met circa 1,1 MB/sec op topsnelheid.
Heeft het gesmaakt?quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:15 schreef Litso het volgende:
Biw.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geef 'm wat om mee te spelen! Voedsel ofzo!
Eender.
rpp heeft geen postrechten meer dus hij gebruikt jouw account even.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wtf doet die quote van rpp daar?.
Baas boven baas.quote:
Aha, de guitigaard.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:32 schreef Litso het volgende:
[..]
rpp heeft geen postrechten meer dus hij gebruikt jouw account even.
Dan ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aha, de guitigaard.
Besluit trouwens 's voor me. Ja of nee. Ik neig naar nee.
Ik.quote:
jaja, ik weet het, ik kan helemáál niet tekenen..quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En waarom heb je een ovaal tafelblad onder je arm?
Kan er geen positieve reactie vanaf?quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
En waarom heb je een ovaal tafelblad onder je arm?
hij is tof.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kan er geen positieve reactie vanaf?
Ja, past ie wel mooi in.quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:53 schreef Dagonet het volgende:
Pour l'OP.
Whehehe. Ik ben die rechter. 14.gif.quote:
Jij hebt niet zulk lichtbruin haar!quote:
Oh neequote:
De man symboliseert heel mannelijk BeF, en de blonde dame staat voor heel menstruerend BeF.quote:
Ach, zo. Toch heeft BeF gemiddeld iets meer krulquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
De man symboliseert heel mannelijk BeF, en de blonde dame staat voor heel menstruerend BeF.
Ja maar da's zo moeilijk te tekenen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, zo. Toch heeft BeF gemiddeld iets meer krul
Tegen vampieren?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:03 schreef Dagonet het volgende:
Dan mis ik nog een crucifix en een bos knoflook Chow
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:03 schreef Dagonet het volgende:
Dan mis ik nog een crucifix en een bos knoflook Chow
Mij ook?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:04 schreef Q. het volgende:
Ik mis alles.
*iets met bloed.quote:
Nee.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Had ik al gezegd dat ik vandaag een bloedmooie vent heb gezien? En dat bloedmooie mannen zeldzaam zijn?
Ik ben toch wel moe.quote:
Ik zie dagelijks een bloedmooie vent.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Had ik al gezegd dat ik vandaag een bloedmooie vent heb gezien? En dat bloedmooie mannen zeldzaam zijn?
Daar doen we straks wel wat aan.quote:
Hihi, dus jij zat in mijn fotoboek te lurkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Arrogant, hooghartig, lomp, grafmongool, vervelend, eikel, enz enz enz. Dagelijkse kost.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan zeggen ze dat ík arrogant ben.
Het is aanstekelijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
En dan zeggen ze dat ík arrogant ben.
Ik hoef van niemand iets aan te nemen.quote:
Misschien is het een hint.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Arrogant, hooghartig, lomp, grafmongool, vervelend, eikel, enz enz enz. Dagelijkse kost.
Tenzij ik in de auto in slaap val.quote:
"ga zo door"?quote:
We nemen tussendoor wel een pauze voor een frisse neus en peuk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tenzij ik in de auto in slaap val..
Oh, dan val ik nog mee.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Arrogant, hooghartig, lomp, grafmongool, vervelend, eikel, enz enz enz. Dagelijkse kost.
Je vindt me arrogant.quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geef 'm wat om mee te spelen! Voedsel ofzo!
Eender.
Hey, die hoorde ik van de week idd. Bijna letterlijk.quote:
Je vergeet communicatieramp.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat vergat ik idd te communiceren. Maar dát vinden ze op m'n werk ook trouwens.quote:
Deal.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
We nemen tussendoor wel een pauze voor een frisse neus en peuk.
Zit je weer met die quote van rpp hequote:Op donderdag 15 juni 2006 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, dan val ik nog mee.
[..]
Je vindt me arrogant..
Lol, waar?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, die hoorde ik van de week idd. Bijna letterlijk.
Hoe kan dat?quote:
Dan zou ik lekken.quote:
Een cacheprobleempje?quote:
Maar het was iets met IRC. En een nu excrewlid.quote:
\Oh, dat is minder negatief dan het overkwamquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar het was iets met IRC. En een nu excrewlid.
Mag ik raden?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ohja, knijperkutquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nope. Laat het verdere gokken maar zitten trouwens.quote:
Ok.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nope. Laat het verdere gokken maar zitten trouwens..
Ik zocht em ook al!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Ey, het topic is verwijderd.
Was spielt da?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:22 schreef ehqo het volgende:
Kom net uit Amsterdam, zo weer naar Paradiso.
Vanavond een studentenhuyschfeestje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:25 schreef Litso het volgende:
Maargoed. Bier dus. Ofzo.
Straks Girl, Interrupted he.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:25 schreef Litso het volgende:
Maargoed. Bier dus. Ofzo.
Vanavond een geslaagd-feestje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:25 schreef JDude het volgende:
[..]
Vanavond een studentenhuyschfeestje.
Video/DVD-recorder.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[GEZ] Massagechinees
Wat is je adles?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[GEZ] Massagechinees
Details, details.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:27 schreef ehqo het volgende:
ik weet niet zeker of ik blijf leven, maar dat terzijde.
Kwestie van prioriteiten stellen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Och, er valt altijd wel een mouw aan te passen
Toffe film.quote:
J.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:41 schreef Neenetje het volgende:
Seks is ok.
Daarom.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kwestie van prioriteiten stellen.
Ik ben al bijna vergeten hoe het is.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:41 schreef Neenetje het volgende:
Seks is ok.
Zeik niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik ben al bijna vergeten hoe het is.
Mt.quote:
Ik heb het ook alleen maar van horenzeggen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik help het je wel herinneren.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jogy spijkert je wel bij.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:43 schreef Neenetje het volgende:
Ik heb het ook alleen maar van horenzeggen...![]()
Lief.quote:
Én onbaatzuchtig.quote:
Waar op?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:45 schreef Neenetje het volgende:
Ik denk dat jullie mannen daar snel op uitgekeken zouden zijn..
Ach, hij ligt toch op de weg van Schiphol naar Maastricht.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:44 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Neh.. de Dublinmeet gaat niet door..
Zo ben je.quote:
Wat ken je me toch goed.quote:
Als alles zou zuigen.quote:
Dat is dan weer jammer, gezien ik nog nooit in Schiphol ben geweest..quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ach, hij ligt toch op de weg van Schiphol naar Maastricht.
Ja hoor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:49 schreef Dagonet het volgende:
Iemand de stand Engeland - T&T weten?
Ja, ik hoorde net mensen schreeuwen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:49 schreef Dagonet het volgende:
Iemand de stand Engeland - T&T weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
Welk vliegveld neem je dan bij terugkomst?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:50 schreef Neenetje het volgende:
Dat is dan weer jammer, gezien ik nog nooit in Schiphol ben geweest..
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:52 schreef Dagonet het volgende:Damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
En waarom die bobble?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Litso zegt:
ik hoop niet dat mijn vader ziet dat ik nu met een bobbel in mijn broek zit te computeren
Litso zegt:
oh, en ik moet écht afleren dat ik alles wat ik typ hardop lees
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:52 schreef Dagonet het volgende:Lekker belangrijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat is echt ontzettend zielig" ©
Eindhovuhhhhquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welk vliegveld neem je dan bij terugkomst?
Neuh.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, dat moest even, vindtie niet erg. Denk ik.
Het was tof, groot Engeland tegen minilandje en redden het bijna niet.quote:
En waarom sorry?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:54 schreef Litso het volgende:
[..]
Ze zei sorry en ik val wel op onderdanigheid
Je wordt aangestoken met het virus.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:54 schreef Dagonet het volgende:
En ik heb niets met voetbal.
Ja, ik weet het. Ik zit nu bij mijn vader thuis en het hele gezin zit op het puntje van de bank. Ze zijn erg enthousiast enzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het was tof, groot Engeland tegen minilandje en redden het bijna niet.
Geloof het wel. wk2006.fok.nlquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:55 schreef Neenetje het volgende:
Is there another game on tonigh?
Yes.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:55 schreef Neenetje het volgende:
Is there another game on tonigh?
Oh.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik schreeuwde door z'n romantiek heen.
Jij niet, ik wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja hee, ik ga alles hier even open en bloot bespreken
Ik mag jou wel.quote:
Do tell more. Logs zijn okatquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik schreeuwde door z'n romantiek heen.
En nu de hamvraag, wat is "okat"?quote:
Oh. In dat geval haal ik een biertje uit den koelkast.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:59 schreef Chowi het volgende:
Bier is voor mensen met geld, en een plasbuis.
quote:
Nou, jullie hebben elkaar gevonden hè?quote:
Sjee, ik wou dat ik een plasbuis had.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh. In dat geval haal ik een biertje uit den koelkast.
Oh, okat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Een psychedelisch soort metaal van de planeet Amerika.
Okay.quote:
Samenvatting dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Nou, jullie hebben elkaar gevonden hè?
Maar sorry Dago, ik heb geen logs, daarvoor moet je bij lits wezen.
Dag.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:03 schreef Neenetje het volgende:
Tot ooit Leute.
En wanneer krijgen jullie stromend water?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:04 schreef Chowi het volgende:
Whehe. Mijn mams heeft een mobiele telefoon gekregen voor haar verjaardag. Moet ik 'r alles uit gaan leggen.
Ik ging iets romantisch zeggen maar c_c begon te schreeuwen dus ik heb niet op enter gedrukt. Geen logs dus, en dit was de samenvatting.quote:
We hadden het wel, ooit. Alleen liep dat door een gat in de vloer naar boven, zo midden in onze huiskamer. En er dreven stukjes harde poep in. Maar de aardappels smaakten er nog best lekker door!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:04 schreef Q. het volgende:
[..]
En wanneer krijgen jullie stromend water?
We zitten niet op één lijn! En je hebt het nog steeds niet gezegd, terwijl ik weer lief doe!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ging iets romantisch zeggen maar c_c begon te schreeuwen dus ik heb niet op enter gedrukt. Geen logs dus, en dit was de samenvatting.
Lang leve Agrico zeg ik dan maar. Voor de lekkerste aardappels met poep-smaak.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
We hadden het wel, ooit. Alleen liep dat door een gat in de vloer naar boven, zo midden in onze huiskamer. En er dreven stukjes harde poep in. Maar de aardappels smaakten er nog best lekker door!
Komt nog wel een keer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We zitten niet op één lijn! En je hebt het nog steeds niet gezegd, terwijl ik weer lief doe!
Whehe. Ja, en ze noemen ze "krieltjes" waar de "schil" nog aan zit. Grappenmakers.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Lang leve Agrico zeg ik dan maar. Voor de lekkerste aardappels met poep-smaak.
En toch leef ik nog. Wonder boven wonder.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Ja, en ze noemen ze "krieltjes" waar de "schil" nog aan zit. Grappenmakers.
Ach, je bent gewoon bij je geboorte in een grote ketel met immuniteit gevallen. De vuilnisbelt dus.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:09 schreef Q. het volgende:
[..]
En toch leef ik nog. Wonder boven wonder.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaago.
Nu weet ik overigens wel wat het verhaal achter je kleurtje is.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:09 schreef Q. het volgende:
[..]
En toch leef ik nog. Wonder boven wonder.
Ik moet nu even kotsen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nu weet ik overigens wel wat het verhaal achter je kleurtje is.
JA?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaago.
Ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag het dan toch nog wel grappig vinden?
Mooi. Neuken?quote:
Shoot.quote:
Over jouw schouder meekijken mag. Mits relatie-achtig iets.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:16 schreef Litso het volgende:
c_c wil graag leesrechten in FC. Mag dat?
Nee, dat is teveel gedoe. Gewoon op haar account.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Over jouw schouder meekijken mag. Mits relatie-achtig iets.
Nou, dan niet, hoor.quote:
Ik lach me rot, eigenlijk.quote:
Ze zijn nog lief voor je.quote:
Zo newbie ben ik toch ook weer niet?quote:
Toch wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zo newbie ben ik toch ook weer niet?
Kusje dr'op?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:17 schreef Litso het volgende:
Verdomme, laat je mij er weer voor opdraaien he? Volgende keer vraag je het gewoon zelf en hou ik je handje wel vast. Zo leer je het nooit.
Qua manier van posten, bedoel ik.quote:
Je mist alleen een paar jaar aan topics. Dat is een nostalgietopic, bijkletsen enzo.quote:
Nou en, ze kunnen me toch bijpraten? Ik ben leuk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je mist alleen een paar jaar aan topics. Dat is een nostalgietopic, bijkletsen enzo.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou en, ze kunnen me toch bijpraten? Ik ben leuk.
Je vindt me niet leuk?quote:
Het heeft mij twee jaar gekost, mét toegang tot crewfora, om een beetje ingelezen te raken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou en, ze kunnen me toch bijpraten? Ik ben leuk.
Waarom meng jij je er niet in? Jij hebt OO toegang en zulks.quote:
Phoe, dan kan ik maar beter gauw aan de slag gaan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het heeft mij twee jaar gekost, mét toegang tot crewfora, om een beetje ingelezen te raken.
Ik heb maar gewoon geaccepteerd dat alles van voor 2001 gewoon voor mijn tijd is. En alles wat ik tussen toen en nu heb gemist hoor ik vanzelf wel weer in van die nostalgietopics.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het heeft mij twee jaar gekost, mét toegang tot crewfora, om een beetje ingelezen te raken.
Oui, maar geef toe, als ze zo gaan doen helpt het ook niets. Het ergste is dat ze zo verdomde arrogant overkomen op deze manier.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
I do?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom meng jij je er niet in? Jij hebt OO toegang en zulks.
Ik weet niet of ik daar blij mee ben.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Jawel, maar je bent zo schattig. En n00b.
Ach, in die topics is iedereen noob. Bijna.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar blij mee ben.
Zelfs ik. Zelfs ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach, in die topics is iedereen noob. Bijna.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:27 schreef Chowi het volgende:
BS ging altijd links sturen van topics in OO. En dan lachen dat ik ze niet kon zien.
Niet onder je andere account, heaumeau.quote:
Oldbie genoeg om in ONZ mee te doen.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat trucje komt je bekend voor hè?
Waarom klikte ik?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:29 schreef Litso het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/818448/1/100#35068471
Dat zeg ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:29 schreef Litso het volgende:
Ligt eraan. Volgens mij lag ik niet zo goed bij 'de usuals'.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oldbie genoeg om in ONZ mee te doen.
Even aan QuietGuy vragen wat ook alweer die bug was om crewtopics te lezen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:29 schreef Litso het volgende:
quote:
Wellus.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet onder je andere account, heaumeau.
I've got access like you wouldn't believe. Alleen rooien hebben meer fora.quote:
Moet ik je troosten?quote:
Ja, in de arma reeks heb ik een vraag aan je staan.quote:
Valt toch niks te lezen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:16 schreef Litso het volgende:
c_c wil graag leesrechten in FC. Mag dat?
Ook niet heel veel lijkt me zo?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
I've got access like you wouldn't believe. Alleen rooien hebben meer fora.
Wanneer krijg ik nou eens rechten, verdulle?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
I've got access like you wouldn't believe. Alleen rooien hebben meer fora.
Stuk of 10 denk ik.quote:
Vergeet niet de overleg fora voor de verschillende groepen site-admins he.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Het zijn er maar 5. Kunnen die niet alles in 1 forum doen?
Ohja. Zo, ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vergeet niet de overleg fora voor de verschillende groepen site-admins he.
ook wel "gal" genoemd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Galsteensap.
Forget it girlquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar goed, leesrechten dus. Omdat ik lief ben.
Litso kan je geen rechten geven.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pfrt. Ik overtuig Litso wel gewoon.
Eerst een relatiequote:Op donderdag 15 juni 2006 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pfrt. Ik overtuig Litso wel gewoon.
Ik wacht in spanning op de reactie van c_c.quote:
Je kan meekijken ja. Maar niet overal.quote:
Och, waar ik niet kan komen is het vast toch niet interessantquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je kan meekijken ja. Maar niet overal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |