ElisB. Ik vind dat je het super doetquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:09 schreef ElisaB het volgende:
Je zou het zeggen, maar zo vreselijk veel serieuze feedback krijgen we niet
We hebben maar 1 girl hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:00 schreef MrManiak het volgende:
Elisa, van mij heb je toch een bedanktje gehad in de mailbox? En Dizer via dit forum. I love you guys (and girls
).
gedaan thnxquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:16 schreef Rutger1983 het volgende:
[TK] 3x Dell 17" CRT monitor mag dicht, ze zijn verkocht
Heb hem even schoongemaakt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:28 schreef pascalheister het volgende:
[TK] Computerspul/Games
doe deze maar dicht
Als die onderbouwing wordt geedit blijft er weinig over he. Sterker nog, de onderbouwing wordt als 'niet relevant' beoordeeld en vergeleken met koffie pads.quote:Richtprijs in jouw ogen te hoog? In samenhang met het voorgaande staat het je vrij een serieus tegenbod te doen. Maak de topic starter met behulp van onderbouwing (pricewatch o.i.d.) eventueel duidelijk waarom je tot jouw bod bent gekomen.
Nou, zo grappig vond ik 'm nietquote:Op maandag 3 juli 2006 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waarom in dit topic tot twee maal toe mijn reactie verwijderd is waarin ik aangeef dat een nieuw gelijkwaardig product voor ¤ 249,- te koop is?
In de FAQ staat namelijk dit:
[..]
Als die onderbouwing wordt geedit blijft er weinig over he. Sterker nog, de onderbouwing wordt als 'niet relevant' beoordeeld en vergeleken met koffie pads.
Hilarische dijenkletser natuurlijk, maar verder te stupide voor woorden.
Ik had nog geantwoord in je topic in FB:quote:Op maandag 3 juli 2006 20:21 schreef LasTeR het volgende:
Ipod mini topic gesloten omdat ik er muziek op zou kunnen laten staan, mag ik het nog eens proberen als ik ipod formatteer?
quote:
Kan je dit even uitleggen? Of geldt het dikgedrukte deel alleen wanneer het exact hetzelfde produkt is? Je mag dus in een topic waar een Sony TV wordt aangeboden niet de prijs van een gelijkwaardig philips noemen?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, zo grappig vond ik 'm niet
Dat de VDOdayton voor 250 te koop is, vind ik niet relevant.
Eh... wat doet dat dik gedrukte stuk dan in de FAQ???quote:Heb je dat er maar voor over, koop je die.
Ja ik hoef natuurlijk geen bod te doen van 200 als hij zegt dat het minimaal 400 moet zijn.quote:Verder is het dikgedrukte deel weer wel relevant, want nergens in het topic stond een bod van jou. Wel al eerder een opmerking dat je de prijs van TS te hoog vond.
Nou, daarom is dus die opmerking verwijderd
Jij was toch ook moderator?quote:
En bedanktquote:Op maandag 3 juli 2006 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik denk dat je er goed aan doet om gewoon op zwart te gaan zoals je 3 maanden geleden al aangekondigd heb, want je modereer kwaliteiten slaan totaal nergens meer op.
Je HAD natuurlijk de legitieme vragen kunnen beantwoorden. Maar inhoudelijk op vragen ingaan in een FB topic behoort ook niet meer tot je kunstjes begrijp ik?quote:
Ja, had gekund, maar ik doe het niet. Mij te warm voor spelletjes. Ik heb duidelijk genoeg gezegd wat de reden van de edit was, dus ik ben wel klaar.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:
Je HAD natuurlijk de legitieme vragen kunnen beantwoorden. Maar inhoudelijk op vragen ingaan in een FB topic behoort ook niet meer tot je kunstjes begrijp ik?
Dat is makkelijk. Wanneer er twijfels zijn over je mod acties, welke ook nog eens prima onderbouwd worden noem je het spelletjes en ben je verder te besodemieterd om ze te beantwoorden.quote:Op maandag 3 juli 2006 23:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, had gekund, maar ik doe het niet. Mij te warm voor spelletjes. Ik heb duidelijk genoeg gezegd wat de reden van de edit was, dus ik ben wel klaar.
Moet je doen; succes ermeequote:Op maandag 3 juli 2006 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is makkelijk. Wanneer er twijfels zijn over je mod acties, welke ook nog eens prima onderbouwd worden noem je het spelletjes en ben je verder te besodemieterd om ze te beantwoorden.
Ik ga maar even alle topics waar een prijs genoemd wordt van een product welke niet EXACT hetzelfde is in een TR zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |