Ik zal hem eens een mail sturenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:27 schreef Arnold_fan het volgende:
[GEZ] [X-Box] Forza Motorsport
[TK] Kabels voor pc
Nog 2
En:
[..]
Donequote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:29 schreef Mikkie het volgende:
[TK] Huisraad: eettafel, salontafel, fauteuils
Mag dicht.
Dankzij grote belangstelling op Fok () is alles inmiddels verkocht.
Ja hoorquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:29 schreef Dizer het volgende:
[TK] Laptop Packard Bell R9500!!! is verkocht. Mag ik een slotje?
Dus een vraag stellen in dat Karel Appel shirt is off-topic en wordt verwijderd?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:39 schreef Dizer het volgende:
Opnieuw offtopic verwijderd.
Bij de volgende posts die geen serieuze biedingen bevatten, wordt gewoon verwijderd en een note richting admins.
Stelletje kinderen!
Nee, maar je spelletje met cultheld was anders lekker.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dus een vraag stellen in dat Karel Appel shirt is off-topic en wordt verwijderd?
Slaat helemaal nergens op maar zoek 't lekker uit met dat V&A.![]()
Dat shirt is niet uniek daar zijn er meer van dus een foto die hij nog moet vinden, is in mijn ogen geen bewijs. Daar stel ik een vraag over en welk spelletje?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, maar je spelletje met cultheld was anders lekker.
En als je je goed inleest, geeft TS aan dat ie foto's heeft dat de shirt overhandigd wordt door de vrouw van Karel Appel.
Je stelde je vraag puur op de onzin die cultheld neerzette. Dat had je zelf nog gezegd.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat shirt is niet uniek daar zijn er meer van dus een foto die hij nog moet vinden, is in mijn ogen geen bewijs. Daar stel ik een vraag over en welk spelletje?
Je moet eens leren lezen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je stelde je vraag puur op de onzin die cultheld neerzette. Dat had je zelf nog gezegd.
Overigens, zelf op eBay en marktplaats, moet je maar geloven dat aanbieder de waarheid spreekt. Als je het zelf niet gelooft, dan moet je dus ook niet bieden. En dus ook niet posten in dat topic.
Ik zal eens een cursus gaan volgen.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet eens leren lezen.
Na aanleiding van de al dan niet serieuze post van Cultheld stelde ik mijn vraag omdat ik op zich wel interesse heb maar eerst wat dingen wil weten.
Ik doe geen bod voordat de TS met duidelijkere info komt. Als mijn vraag blijft staan,neem ik aan dat hij er wel op zal antwoorden.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zal eens een cursus gaan volgen.
Je hebt je informatie nu. Doe er wat mee en geef een bod. Of laat dat topic met rust dan.
Ik hoop het voor je. Eerst afwachten of TS nog wel komt opdagen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik doe geen bod voordat de TS met duidelijkere info komt. Als mijn vraag blijft staan,neem ik aan dat hij er wel op zal antwoorden.
het is inderdaad niet echt netjes van de ts vandaar dat ik ook de emails plaatste.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:39 schreef Dizer het volgende:
Graag volgende keer geen open email adressen tonen.
Voor de rest, lekker slordig van TS.
Slotje!
Super, dank jequote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:07 schreef Geckoo het volgende:
[..]
het is inderdaad niet echt netjes van de ts vandaar dat ik ook de emails plaatste.
de rede waarom ik niet de email adressen heb weg gehaald is omdat deze in de startpost van de ts staat en bij mij in het profiel. dus volgens mij kon het gewoon blijven staan
voorde rest veel plezier met het mod zijnbevalt het nogsteeds?
Donequote:Op woensdag 28 juni 2006 00:05 schreef kinky_queen het volgende:
[TK]ALIEN/PREDATOR Monsterbox r2
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |