Als je je goed inleest; zul je merken dat je ongelijk hebt. Dat soort topic gaan gelijk opslot.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:22 schreef WeirdMicky het volgende:
Die wuppies zijn dus ook leuk te verhandelen. Ik zal mn vriend informeren die bij de AH werkte.
Dan verkoopt die ze toch per stuk? Vaak genoeg mailen er nog mensen na die er eentje willen lijkt me.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:23 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Als je je goed inleest; zul je merken dat je ongelijk hebt. Dat soort topic gaan gelijk opslot.
quote:Overigens: als iemand hier meerdere Wuppen komt aanbieden voor ¤ 20, dan is het snel afgelopen met dat topic; dan wil je duidelijk een lekker vet slaatje slaan uit (op zich niet verwerpelijk, maar dan gewoon elders).
Met een beetje paar euro winst maken is niks mis, de user heeft ook moeite gedaan om iets in V&A te zetten dat is arbeid blabla.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat is dus hetzelfde als 1 kaartje voor een concert verkopen met winst. Per ongeluk houd je die over en dan verkoop je die toch voor meer door? Net als een wup. Beiden handel, maar goed, dat mag blijkbaar.
Maar mensen mogen ook niet MEER bieden voor een concerkaartje dan dat de aankoopsprijs was en voor zo'n kut wuppie mag dat wel?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:47 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Met een beetje paar euro winst maken is niks mis, de user heeft ook moeite gedaan om iets in V&A te zetten dat is arbeid blabla.
Daar staat ook niets over in, in de FAQ - zolang het maar geen handeltje wordt. Dat proberen we tegen te gaan. Concertkaarten mag je wettelijk niet hoger (door)verkopen, dan de aanschafprijs + onkosten.
Als je je goed in gelezen had in het wuppie topic had je dat kunnen weten en had ik nu geen last van m'n pols.dat laatste was een grapje trouwens voordat ik er weer 34 topics over geopend worden
![]()
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Maar mensen mogen ook niet MEER bieden voor een concerkaartje dan dat de aankoopsprijs was en voor zo'n kut wuppie mag dat wel?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 23:22 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Maar mensen mogen ook niet MEER bieden voor een concerkaartje dan dat de aankoopsprijs was en voor zo'n kut wuppie mag dat wel?
quote:Concertkaarten mag je wettelijk niet hoger (door)verkopen, dan de aanschafprijs + onkosten.
Ow? En uit welke wet haal jij dat? Dit is er namelijk nog lang niet door, zelfs de 2e kamer bemoeit zich ermee en met de verkoop van concertkaarten kruip je door de mazen van het net.quote:
Zelfde verhaal met omgebouwde spelconsoles, die balanceren ook op de rand van de wet. Wuppies tot nu toe nog niet.quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ow? En uit welke wet haal jij dat? Dit is er namelijk nog lang niet door, zelfs de 2e kamer bemoeit zich ermee en met de verkoop van concertkaarten kruip je door de mazen van het net.
Enige mogelijkheid is dat jij opgepakt wordt voor een concert met 40 kaarten op zak en dat het dan heel moeilijk uit leggen is dat je op 40 vrienden wacht, meestal krijg je dan heeling aan je broek, maar verkoop via internet is niet te verbieden. Dus argument 'wettelijk' is onzin.
hier op fok! lopen we graag een beetje voorquote:Op woensdag 21 juni 2006 01:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ow? En uit welke wet haal jij dat? Dit is er namelijk nog lang niet door, zelfs de 2e kamer bemoeit zich ermee en met de verkoop van concertkaarten kruip je door de mazen van het net.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:09 schreef tonks het volgende:
Dizer ik ben wel fan van je hoor!!!!
done.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:18 schreef Ou-Tannu het volgende:
[GRATIS] Compaq PC (Cel 400 10GB blabla )
mag ook naar de slotjes afdeling verhuizen,
Donequote:Op woensdag 21 juni 2006 19:05 schreef bluebit het volgende:
[TK] XBOX met lightguns en 7 spellen kan dicht, is verkocht
alvast bedankt!
Welk topicquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:45 schreef vanhal het volgende:
Mag van dit topic...
Ineens zag ik 'm!quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:48 schreef vanhal het volgende:
Ah sorry, maar ik zie dat je het al aangepast hebt. Dank je!!
Ik ben geen Beeb of Biermans.. maar is het goed als ik het ook doe?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:01 schreef Mikkie het volgende:
[TK] Huisraad: eettafel, salontafel, fauteuils
Beeb of Biermans, kan één van jullie ff 'dressoir' uit m'n TT halen, en in de OP ook ff die pic en de dressoir-tekst verwijderen? Dressoir is verkocht namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |