*Meldtquote:Op maandag 12 februari 2007 15:13 schreef Thomas.... het volgende:
Aankomende vrijdag dus in de melkweg, komen er nog meer hier?
Ik zie trouwens net dat het wel uitverkocht is![]()
Hoe was en wat was de playlist? Ben benieuwd voor morgenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:21 schreef reem het volgende:
<-- Vanavond erbij in Roosje
Binnen die hele huidige stroming van Britse bandjes vind ik No Love Lost nochtans een intimiderend sterke plaat. Stuk voor stuk singlewaardige nummers, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:37 schreef Nosh het volgende:
Zin in, fijne band. Niks vernieuwends, niks spannends, nergens het 'wat is dít!'-gevoel, maar gewoon hele léuke liedjes, waar niks op af te dingen valt. En 'When I'm alone' is een pareltje.
100% mee eens. Kutpubliek. Kutvoorprogramma. Rifles waren aardig, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:41 schreef reem het volgende:
Ik vond het optreden van The Rifles wel ok, maar niet echt superstrak ofzo. Die nieuwe nummers vond ik ook beduidend minder dan het albumwerk. Voor de rest wel gewoon een leuke avond gehad en zelfs een te groot Rifles t-shirt gekocht. Publiek was echt lam. NeWax vond ik echt onthutsend slecht.
Nou ja, ik heb ook niet als een idioot staan springen. Niet echt behoefte aan ofzo. Ik kom voor de muziek, niet om te pogo'en.quote:Of zoals de bassist vd Rifles t na 't concert omvatte: "worst crowd ever..."![]()
Er is een groot verschil tussen mee doen met de muziek en pogo'en =/quote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:07 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook niet als een idioot staan springen. Niet echt behoefte aan ofzo. Ik kom voor de muziek, niet om te pogo'en.
ohhquote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ja, zo noem ik het maar even om aan te geven dat het iig geen Jan Smit-optreden is..
Hehe, dat ken ik. Ook het Large t-shirt van Peace & Quiet zeker? Om in te verdrinkenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 05:41 schreef reem het volgende:
Voor de rest wel gewoon een leuke avond gehad en zelfs een te groot Rifles t-shirt gekocht.
Was zeker geen slecht begin inderdaad. Zonder die act van de zanger zou het een stuk minder zijn geweest.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:42 schreef Nosh het volgende:
Was erg, erg leuk.
Voorprogramma was een aangename verrassing. Weliswaar had de zanger een zeldzame combinatie tussen ADHD en epileptie, en was het allemaal nog niet echt strak, het klonk aardig, en bovenal: het was een perfecte opwarmer voor wat komen ging.
Gedurfde opbouw, door meteen met een paar bekendere nummers te beginnen en dat te onderbreken met de rustigere en nieuwe nummers. Maar het maakte het publiek allemaal niet uit, dat was echt topquote:The Rifles begonnen meteen lekker met She's got Standards, en hoewel het contact met het publiek in het begin nog wat onwennig ging, zag je dat ze er snel in kwamen. Publiek was dan ook erg goed te doen. Flink wat gespring, overenthousiasme en gepogo. Verder alle nummers, goede semi-accoustische onderbrekingen,
... en ze raakten ze nog aan ookquote:en heel soms spraken ze zelfs met het publiek! Of keken ze mensen aan!
Absoluutquote:Goede avond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |