abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46306112
quote:
Op maandag 12 februari 2007 15:13 schreef Thomas.... het volgende:
Aankomende vrijdag dus in de melkweg, komen er nog meer hier?
Ik zie trouwens net dat het wel uitverkocht is
*Meldt

Cadeau gehad van m'n vriendin voor m'n verjaardag. Gaat zeker vet worden!
Signature:
Max. 4 regels
  woensdag 14 februari 2007 @ 20:18:38 #77
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_46306727
Het Nijmeegs/Utrechts/Eindhovense neWax staat trouwens in het voorprogramma van beide gigs; die zijn live best goed in elk geval, prima warm-up!

http://www.myspace.com/newax (Vooral het nummer Spiders is wel okay, al is de band ondertussen al een stuk verder qua geluid dan de myspace-samples).
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:21:43 #78
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_46325333
<-- Vanavond erbij in Roosje
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_46350439
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:21 schreef reem het volgende:
<-- Vanavond erbij in Roosje
Hoe was en wat was de playlist? Ben benieuwd voor morgen
pi_46352849
Ben net terug. Ik vond het een erg goed optreden. Ik kende de cd al uit mijn hoofd en had 'em eigenlijk al te vaak gehoord. Toch weer erg vet om die nummers dan weer te horen.

Paar nieuwe nummers gehoord ( 3 á 4 ???) en voor de rest allemaal van hun album. De volgorde zou ik echt niet meer weten. De nieuwe nummers klonken ook goed vond ik, al moet je wel van die sound houden.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_46353705
Ik ga ze morgen zien, melkweg.

Zin in, fijne band. Niks vernieuwends, niks spannends, nergens het 'wat is dít! '-gevoel, maar gewoon hele léuke liedjes, waar niks op af te dingen valt. En 'When I'm alone' is een pareltje.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46354471
En hoe was t? Kan nooit zo vet zijn als in groningen
pi_46356558
Ik heb geprobeerd er wat van te maken. Maar het publiek was echt zó ontiegelijk mat. Rifles zelf waren erg leuk, des te jammer dat het geen publiekelijk respons opleverde.
I don't really come from outer space || Last.fm
  vrijdag 16 februari 2007 @ 04:42:59 #84
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_46356928
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 00:37 schreef Nosh het volgende:
Zin in, fijne band. Niks vernieuwends, niks spannends, nergens het 'wat is dít! '-gevoel, maar gewoon hele léuke liedjes, waar niks op af te dingen valt. En 'When I'm alone' is een pareltje.
Binnen die hele huidige stroming van Britse bandjes vind ik No Love Lost nochtans een intimiderend sterke plaat. Stuk voor stuk singlewaardige nummers, wat mij betreft.

En optreden was inderdaad aan de matte kant qua publiek, maar ze speelden toch een behoorlijk strakke set. Ik heb me in ieder geval prima vermaakt!
En voorprogramma was ook prima! Was alweer een tijdje geleden dat ik neWax had zien optreden, die zijn er ook alleen maar beter op geworden.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 05:41:00 #85
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_46357008
Ik vond het optreden van The Rifles wel ok, maar niet echt superstrak ofzo. Die nieuwe nummers vond ik ook beduidend minder dan het albumwerk. Voor de rest wel gewoon een leuke avond gehad en zelfs een te groot Rifles t-shirt gekocht . Publiek was echt lam. NeWax vond ik echt onthutsend slecht.
[b]@RemiLehmann[/b]
  vrijdag 16 februari 2007 @ 13:39:29 #86
138334 Skanqua
Briefkaart van een Schilderij
pi_46366086
Vond ze behoorlijk strak spelen wel, alleen 't publiek... Maar goed, we weten inmiddels wel dat het in Doornroosje niet zo snel loos gaat. Maar zo abnormaal rustig is gewoon belachelijk... We hebben er gelukkig nog iets van kunnen maken...

neWax vond ik een goed bandje hoor. Niks mis mee, maar ik denk niet dat ze snel een hoofdact in een leuke zaal zullen worden. Daar zijn ze dan misschien net niet goed genoeg voor.
I wrote my feelings down in a rush
I did'nt even check the spelling
pi_46368516
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 05:41 schreef reem het volgende:
Ik vond het optreden van The Rifles wel ok, maar niet echt superstrak ofzo. Die nieuwe nummers vond ik ook beduidend minder dan het albumwerk. Voor de rest wel gewoon een leuke avond gehad en zelfs een te groot Rifles t-shirt gekocht . Publiek was echt lam. NeWax vond ik echt onthutsend slecht.
100% mee eens. Kutpubliek. Kutvoorprogramma. Rifles waren aardig, maar niet meer dan dat.

Of zoals de bassist vd Rifles t na 't concert omvatte: "worst crowd ever..."
pi_46372760
quote:
Of zoals de bassist vd Rifles t na 't concert omvatte: "worst crowd ever..."
Nou ja, ik heb ook niet als een idioot staan springen. Niet echt behoefte aan ofzo. Ik kom voor de muziek, niet om te pogo'en.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_46373264
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 17:07 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb ook niet als een idioot staan springen. Niet echt behoefte aan ofzo. Ik kom voor de muziek, niet om te pogo'en.
Er is een groot verschil tussen mee doen met de muziek en pogo'en =/
pi_46373388
Ik ga ze vanavond zien en voor pogo'en is t ook niet echt de muziek dunkt me? (hoewel ik daar nu ook weer niet zoveeel verstand van heb)maar meedoen met de muziek doe ik zeker wel
pi_46373486
Jup als je niet meedoet aan de muziek kan je net zo goed thuis een cdtje luisteren
pi_46375317
Iedereen moet zelf weten hoe die zich wil gedragen bij een concertje. Ik vind het soms leuk om te springen, vaak ook niet. Het is alleen wel triest als je boze blikken en reacties krijgt op het springen. Ga dan niet vooraan staan bij een rockconcert...
pi_46375486
rock?
pi_46375613
Ja, zo noem ik het maar even om aan te geven dat het iig geen Jan Smit-optreden is..
pi_46375724
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 18:44 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ja, zo noem ik het maar even om aan te geven dat het iig geen Jan Smit-optreden is..
ohh
pi_46377821
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 05:41 schreef reem het volgende:
Voor de rest wel gewoon een leuke avond gehad en zelfs een te groot Rifles t-shirt gekocht .
Hehe, dat ken ik. Ook het Large t-shirt van Peace & Quiet zeker? Om in te verdrinken
pi_46380186
Hetzelfde hier. Ook 'n shirtje in L-formaat gekocht die tot m'n knieen komt

Over het publiek; iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe ie zich gedraagt. Waar ik wel een tyfushekel aan heb zijn halve zolen die met hun camara's van een halve meter overal doorheen beuken en vervolgens opzichtig als een zoutzak in de wegstaan en een uur lang foto's zitten te schieten. En die waren er gisteren helaas in overvloed.

Trouwens is passief publiek niet bij elke Doornroosje concert een probleem. Bij de Fratellis (toch wel een vergelijkbaar bandje) ging het een stuk meer los. Om nog maar te zwijgen over afgelopen Dinsdag bij The Datsuns, waar de zanger op 'n gegeven 't publiek verzocht wat rustiger aan te doen met de daar ontstane pit. Dus wat dat betreft kunnen The Rifles het ook wel 'n beetje zichzelf aantrekken; ze hebben een uitstraling en charisma van 0,0 op het podium...

[ Bericht 1% gewijzigd door DonStefano op 16-02-2007 21:04:45 ]
pi_46387608
Was erg, erg leuk.

Voorprogramma was een aangename verrassing. Weliswaar had de zanger een zeldzame combinatie tussen ADHD en epileptie, en was het allemaal nog niet echt strak, het klonk aardig, en bovenal: het was een perfecte opwarmer voor wat komen ging.

The Rifles begonnen meteen lekker met She's got Standards, en hoewel het contact met het publiek in het begin nog wat onwennig ging, zag je dat ze er snel in kwamen. Publiek was dan ook erg goed te doen. Flink wat gespring, overenthousiasme en gepogo. Verder alle nummers, goede semi-accoustische onderbrekingen, en heel soms spraken ze zelfs met het publiek! Of keken ze mensen aan!

Goede avond.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46391884
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 00:42 schreef Nosh het volgende:
Was erg, erg leuk.

Voorprogramma was een aangename verrassing. Weliswaar had de zanger een zeldzame combinatie tussen ADHD en epileptie, en was het allemaal nog niet echt strak, het klonk aardig, en bovenal: het was een perfecte opwarmer voor wat komen ging.
Was zeker geen slecht begin inderdaad. Zonder die act van de zanger zou het een stuk minder zijn geweest.
quote:
The Rifles begonnen meteen lekker met She's got Standards, en hoewel het contact met het publiek in het begin nog wat onwennig ging, zag je dat ze er snel in kwamen. Publiek was dan ook erg goed te doen. Flink wat gespring, overenthousiasme en gepogo. Verder alle nummers, goede semi-accoustische onderbrekingen,
Gedurfde opbouw, door meteen met een paar bekendere nummers te beginnen en dat te onderbreken met de rustigere en nieuwe nummers. Maar het maakte het publiek allemaal niet uit, dat was echt top
quote:
en heel soms spraken ze zelfs met het publiek! Of keken ze mensen aan!
... en ze raakten ze nog aan ook
quote:
Goede avond.
Absoluut
pi_46392444
Het was wel gezellig idd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')