Op London Calling heb ik ze gezien, leuk optreden maar niet memorabel. Maar op de cd staan toch een aantal goede nummers, vooral When I'm Alone is mijn topperquote:THE RIFLES
Melkweg Oude Zaal, Amsterdam
Vr, 16/02/07 20.30 uur
Evenementcode: RIF1602
Ze staan ook in Doornroosje op 15 februari, voor mij in ieder geval een stuk dichter bij. Had ze ook gezien op London Calling, zijn gewoon een prima liveband! Al denk ik dat het dan nog een stuk beter zal zijn dan bij London Calling, omdat je dan ook niet die rasirritante Britten hebt die aggressief de voorste rijen innemen.quote:Op zondag 10 december 2006 19:46 schreef LondonCalling het volgende:
Voor de liefhebbers, ze treden op in de Melkweg:
[..]
Op London Calling heb ik ze gezien, leuk optreden maar niet memorabel. Maar op de cd staan toch een aantal goede nummers, vooral When I'm Alone is mijn topper
Hopelijk wordt het een leuk optreden in de Melkweg, ik ben er in ieder geval bij.
Een vreemd rijtje om ze in te scharen, omdat ik beide bands toch wel een duidelijk eigen geluid vind hebben. Ook bij de nummers die ik nog niet kende van de band kon je hun karakteristieke geluid er wel uithalen, iets wat ik van veel van de andere bandjes bij London Calling toch niet kon zeggen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 01:51 schreef Punkerdude het volgende:
hoorde dat ze op london calling stonden en na het luisteren ervan moet ik zeggen dat ze wel vet zijn.
past in het rijtje van the kooks.
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:34 schreef nipeng het volgende:
*Bump*
De twee topics zijn samengevoegd. Als een discussie hierboven wat vreemd lijkt te lopen dan weet je waar dat aan ligt.
Ik kan niet, balen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:51 schreef DonStefano het volgende:
Ik ga ze in Februari in Doornroosje zien
Hm. Dan kan ik 'm definitief doorstrepen in m'n agenda en me niet meer bedenken. Toch jammer, ben benieuwd hoe ze live zullen zijn...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:00 schreef DonStefano het volgende:
Hun concert voor Doornroosje op 15 Februari is inmiddels uitverkocht; had niet verwacht dat 't nog zo snel zou lopen....
quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:06 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Heb ze al gezien op London Calling. Was best leuk, maar niet geweldig. Speelden te snel hier en daar, en echt een stage-performance was het niet.. Maar zo dicht in de buurt, en in een gezellig zaaltje als Doornroosje, dan mag ik dat zeker niet missen
*gaat op zoek naar akoestische nr's*quote:Op woensdag 17 januari 2007 18:58 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
edit: Oja, de akoestische uitvoering van Local Boy is erg fijn, vind ik.Sowieso zijn al die akoestische nummers zwaar oké, voor de afwisseling.
![]()
Zijn volgens mij allemaal opgenomen bij Zane Lowe op BBC Radio 1. Misschien helpt dat bij het zoeken.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:25 schreef Imaginary_Friend het volgende:
[..]
*gaat op zoek naar akoestische nr's*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |