bron: nieuwnieuws.nlquote:Geer en Goor niet uit elkaar
Bereid u voor op slecht nieuws. Uw dag zal hoogtswaarschijnlijk verpest zijn na het lezen van dit bericht. Geer en Goor, het homopaar dat wij als vernietigd aanschouwden, leeft wellicht door. Het duo treedt vrijdag op in een discotheek in Rijssen.
"Ik kom mijn verplichtingen na, en ik denk dat Gordon dat ook doet", aldus Geer. Goor heeft zelfs aangegeven dat hij inmiddels weer met Geer durft te praten. Het enige lichtpuntje in dit verhaal is dat het niet duidelijk is of het paar gezamenlijk nog op televisie komt.
flauw hoor!quote:Op woensdag 13 september 2006 18:51 schreef RayMania het volgende:
Staat niks meer op de weblog van Gordon.
Exact! Ook zijn ze met een reclamefilmpje bezig, wat een stelletje ratten zeg, de hele kluit belazeren, 'leuk' voor de fans. Gelukkig zie ik ze haast niet, heb Talpa eraf gedonderd.quote:Op dinsdag 12 september 2006 12:57 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ze verzinnen gewoon weer een ruzietje omdat het nieuwe seizoen begint, en Joling en Gordon werden inmiddels gezien als vriendjes ipv 'diva's die op elkaar zitten te bitchen' zoals ze in die serie over moeten komen. Dus word er weer even zoiets in de wereld geholpen, voor de kijkcijferts![]()
Suko toch, eraf gegooid Talpa gelijk heb jequote:Op donderdag 14 september 2006 20:40 schreef Suko het volgende:
[..]
Exact! Ook zijn ze met een reclamefilmpje bezig, wat een stelletje ratten zeg, de hele kluit belazeren, 'leuk' voor de fans. Gelukkig zie ik ze haast niet, heb Talpa eraf gedonderd.![]()
Yeps, heb ouwe kijkdoos, dus beperkt aantal zenders, dan is de keus snel gemaakt! Maar evengoed zie ik die 2 relnichten overal in beeld, niet weg te rammen!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Suko toch, eraf gegooid Talpa gelijk heb je![]()
Ik ben het vergeten op te nemenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:46 schreef Suko het volgende:
-knip-
Alsof ze ooit vette ruzie hebben gehad, daaaacht 't niet, stelletje mediasnollen!![]()
![]()
Voor de rest kon ik niets vinden over het nieuwe seizoen? Is er iemand die al iets meer weet?quote:Gordon in de mode
Op 4 en 11 november zendt Talpa de reality soap Gordon in de mode uit. Hierin wordt Gordon gevolgd in zijn aanloop naar het neerzetten van zijn eigen kledinglijn.
Talpa.tv
Ja dat was eerder opgenomen ..En ze zouden bij Katja VS De Rest uitzenden dat Joling en Gordon moesten tekenen bij John de Mol. Ook dat Katja bij Entertainment is geweest is ook een tijdje gelelen..quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:29 schreef RayMania het volgende:
Nu ook bij Katja VS De Rest dat Gordon voor een bepaald bedrag een seizoen gaat maken. Dat was ongeveer in september dit.
Ik vond dat stukje bij talpa leuk om te zien. John de Mol ook wel leuk. Gordon en Joling moesten de contracten hardop voorlezen zodat iedereen zou horen dat ze belooft hebben het 3e seizoen te gaan doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat was eerder opgenomen ..En ze zouden bij Katja VS De Rest uitzenden dat Joling en Gordon moesten tekenen bij John de Mol. Ook dat Katja bij Entertainment is geweest is ook een tijdje gelelen..
Dat zag je vanavond ook !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |