abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38883916

Gordon

Gordon wordt op 6 juli 1968 geboren in Amsterdam als Cornelis Willem Gordon Heuckeroth. Hij is de jongste in een gezin met acht kinderen en groeit op in Amsterdam-Noord, waar hij zorgeloos zijn jeugd doorbrengt.

Na zijn middelbare schooltijd werkt Gordon regelmatig bij zijn ouders op de markt. Volgens Gordon is deze periode de basis voor zijn ad-remheid en humor waar hij later veel profijt van zal krijgen in zijn werk als entertainer en presentator.

Ondertussen is Gordon druk bezig met zijn zangcarrière. Hij doet mee aan diverse talentenjachten en op 17-jarige leeftijd maakt hij zijn tv-debuut bij de NCRV. Na zijn deelname aan het Nationaal Songfestival wordt Gordon gevraagd om een plaat op te nemen, namelijk ‘Kon ik maar even bij je zijn’. Dit betekent de grote doorbraak, het nummer bezet weken de nummer 1-positie en meerdere hits volgen, waaronder onder ‘Blijf je vannacht bij mij’ en ‘Ik hou van jou’.

Gordon groeit uit tot een van de meeste veelzijdige entertainers van Nederland. Hij geeft uitverkochte concerten in ondermeer Ahoy en de RAI. In 1999 scoort hij nog een grote hit met de R&B-formatie Re-Play, namelijk ‘Never Nooit Meer’. Later scoren zij samen nog een hit met ‘Weet dat ik van je hou’. Het album ‘Gordon & Re-Play heeft goud behaald.

Inmiddels kennen we Gordon ook van diverse tv-programma’s. ‘Read my Lips’, ‘Gordon Doorgedraaid’ en ‘Gordon’s Lifestyle’ zijn allemaal heel populair bij het publiek. Daarnaast is Gordon ook op de radio te beluisteren. Eerst bij Radio538 en later bij Noordzee FM, waar hij tot juli 2005 ‘Goedemorgen Gordon’ presenteerde.

Gordon is één van de grote namen bij Talpa. Samen met Gerard Joling is hij te zien in het programma ‘Joling en Gordon over de vloer’, waarin zij elke week op bezoek gaan bij een bijzonder gezin in Nederland.

Verder is hij een van de presentatoren van ‘Thuis’, een dagelijks personality-magazine dat live wordt uitgezonden. Tot slot presenteert Gordon ‘5 tegen 5’, waarin twee teams vragen moeten beantwoorden die gebaseerd zijn op onderzoek onder de Nederlandse bevolking.

Gerard
Gerard Joling is geboren op 29 april 1960 en groeit op in het Noord-Hollandse Schagen. Als kind staat hij al graag in de spotlight; een eigenschap waarmee hij het ver zal schoppen én zijn droom laat uitkomen.

In plaats van te beginnen met zingen gaat hij eerst modellenwerk doen. Hij wordt daartoe geïnspireerd door een modeshow waaraan hij deelneemt als dressman (een mannelijke mannequin).

Rond die tijd besluit hij naar een zangpedagoog te gaan om aan zijn ademhaling te werken. Die zangpedagoog ontdekt als eerste Gerards muzikale kwaliteiten. Vanaf dat moment worden de modeshows afgewisseld met zingen.

In 1985 besluit Gerard mee te doen aan de Soundmixshow. Met het nummer 'Crying' van Don McLean bereikt hij een derde plaats in de finale. Vanaf dat moment worden de nummers die hij uitbrengt successen. Het is in die periode dat hij als eerste Nederlandse popartiest een wassen beeld krijgt in Madame Tussauds.

Ook in het buitenland wordt Gerard Joling eind jaren ’80 een gevestigde naam. Hij wordt veelvuldig gevraagd om te komen zingen in landen als Japan, Scandinavië, de Filippijnen, Hong Kong, Canada, Taiwan, Duitsland, Frankrijk en Spanje. In de zomer van 1992 scoort hij met Tatjana Simic een grote zomerhit met het swingende 'Can't take my eyes off you'.

In 2002 begint Joling bij SBS6 met het programma ‘De Waarheid’. Hij interviewt dan onder meer Pim Fortuyn. Naar aanleiding van de moord op Fortuyn zingt Gerard ‘At Your Service’ op de verkiezingsbijeenkomst van Lijst Pim Fortuyn.

Vanaf 6 april 2004 heeft Gerard een eigen reality-soap. In ‘Only Joling’ wordt hij zestig dagen lang op de voet gevolgd door een cameraploeg.

Bij Talpa is Gerard samen met Gordon te zien in het programma Joling en Gordon over de vloer, waarin zij elke week op bezoek gaan bij een bijzonder gezin, bedrijf of vereniging in Nederland.

Seizoen 1: Afleveringen

1. Beestenboel
2. In het Circus
3. Vijfsterren
4. Seks en Strings
5. Kampers
6. De Seniorenboot
7. Slapen me de Vissies
8. Kronkelende Palingen
9. Compilatie en Terugblik

Seizoen 2: Afleveringen

1. De Heren maken het bont bij de zeehonden
2. Ticket to the: Tropisch Zwemparadijs
3. Als supermannen in de buurtsuper
4. Behoorlijk ontspoord bij de NS
5. Hoe schoon is jou stad? (gemeentereining)
6.Broodnijd tijdens het appeltaartgevecht
7.Achter de schermen bij 2 "Giga-Klagers).

[ Bericht 52% gewijzigd door waterreus23 op 15-06-2006 14:51:31 ]
pi_38884004
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:38 schreef waterreus23 het volgende:
En hier verder
Heb je geen mooie OP

Edit: Dat is beter

[ Bericht 15% gewijzigd door Piles op 15-06-2006 14:46:03 ]
pi_38884136
ik denk van niet.
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:49:03 #4
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_38885805
Ze moeten er maar mee stoppen, het is leuk geweest zo.
pi_38888044
Ze mogen het best nog weleens een seizoen doen, maar over een jaar ofzo.
pi_38891765
Toffe OP .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_38947048
Nee... ze moeten kappen. Nu heb ik er geen kracht meer voor die 2 te zien klagen op tv!
Nothing takes the past away like the future!
  maandag 19 juni 2006 @ 18:13:27 #9
111682 2good2b
This girl's got it right!
pi_39008412
Kan niet wachten op meer, eerst nog maar eens genieten van de herhalingen die morgen weer starten!!
en Btw: WKPN.nl - live voetbal commentaar van Gordon en Joling tijdens de wedstrijden van Nederland. 2x 45 minuten gieren!! De hoogtepunten op de Wkpn site zijn overigens niet zo heel leuk, leukste is eruit gelaten, te grof blijkbaar weer hehe.
Mooiste: Geer en Goor die tijdens volkslied Ivoorkust the lion sleeps tonight zongen
pi_39009156
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:13 schreef 2good2b het volgende:
Kan niet wachten op meer, eerst nog maar eens genieten van de herhalingen die morgen weer starten!!
en Btw: WKPN.nl - live voetbal commentaar van Gordon en Joling tijdens de wedstrijden van Nederland. 2x 45 minuten gieren!! De hoogtepunten op de Wkpn site zijn overigens niet zo heel leuk, leukste is eruit gelaten, te grof blijkbaar weer hehe.
Mooiste: Geer en Goor die tijdens volkslied Ivoorkust the lion sleeps tonight zongen
Klopt het dat je gratis via internet naar hun kan luisteren (tijdens de wedstrijd)? Ik dacht dat je daarvoor moest betalen
  maandag 19 juni 2006 @ 19:05:18 #11
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_39009867
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:41 schreef Piles het volgende:

[..]

Klopt het dat je gratis via internet naar hun kan luisteren (tijdens de wedstrijd)? Ik dacht dat je daarvoor moest betalen
Ja hoor dat kan, gratis. Alleen t is niks want ze lopen wel 15 seconden achter met het voetabal op het tv beeld... er is al lang eentje kreupel geschopt en pas na ettelijke seconden hoor je hun opmerkingen erover.
Wilt u ook kruiden op uw vis?
  dinsdag 20 juni 2006 @ 14:01:45 #12
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_39034412
Al geplaatst? De hoogtepunten van het commentaar van Gerard en Gordon .
http://www.wkpn.nl/popup.(...)gerard_gordon_110606
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 15:27:53 #13
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_39037596
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 14:01 schreef BVO het volgende:
Leuk, ben verder luisteren
pi_39037759
Vond de tweede serie een beetje lafjes...

Maar heb wel van ze genoten...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_39039179
quote:
Robbeneiland....
Wie is daar?
pi_39041552
quote:
pi_39041648
van mij mogen ze
You've just been F'd in the A
  vrijdag 23 juni 2006 @ 19:25:44 #18
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_39157672
Nog een seizoen is wel leuk, maar dan wel echt leuke dingen met ze gaan doen:

- Beveiliger bij een wedstrijd van Ajax
- 3 daagjes in het leger
- Schippersinternaat (aangezien Gordon echt slecht met kinderen is gna gna gna)
- Iets met verstandelijk gehandicapten (hoewel is wel heel makkelijk, alleen maar lol voor ze, weinig werken aan).
- in een ziekenhuis verpleger spelen: lekker mensen op de po zetten, spelletjes met ze doen etc etc
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_39157701
Andere opties

- Pretpark
- Gevangenis
- Camping
  vrijdag 23 juni 2006 @ 19:42:47 #20
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_39158146
Naaktcamping whahahahaaa
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_39165453
wat dacht je van

concierge op een VMBO
I'm not lost, i'm just geocaching
  zaterdag 24 juni 2006 @ 00:16:58 #22
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_39167488
Drie dagen in een kippenslachterij.
No escape from reality
  Moderator / Miss SHO vrijdag 30 juni 2006 @ 23:17:15 #23
22592 crew  Ole
pi_39409983
Nu bij rtl4.. krijgen ze allemaal mediums op bezoek
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_41071106
Om 20:30 uur kunnen we weer lachen want dan zijn Gordon en z'n valse zuster weer te zien op Talpa
Wat zijn ze droog hè...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:19:52 #25
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41071873
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Is dat een herhaling ?
Ja, maar wel een leuke -> Center Parks
pi_41072188
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:24 schreef Piles het volgende:

[..]

Voor mensen die geen "Centen" hebben...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:41:35 #28
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_41072616
Wat een irritante kut lach heeft die Joling zeg. Lui verwaand homo stel
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:52:57 #29
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41073114
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 20:24 schreef Piles het volgende:

[..]

Bedankt, ik heb er ook een ''DVD'' van ''Joling & Gordon over de vloer" staat Center Parks ook op
pi_41085973
Die Centre Parcs afleveringen is wel een van de leukste.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 09:57:37 #31
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41086110
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 09:51 schreef Urquhart het volgende:
Die Centre Parcs afleveringen is wel een van de leukste.
Ja, dat was een leuke aflevering .
pi_41305143
21:30 op Talpa
De valse zusjes gaan helpen in een Twentse buurtsuper
En ook al is het een herhaling, het blijft lache giere brulle met die 2 mafkezen...
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 21:36:46 #33
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_41306243
Is weer leuk.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_41318051
quote:
Op dinsdag 29 augustus 2006 21:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
21:30 op Talpa
De valse zusjes gaan helpen in een Twentse buurtsuper
En ook al is het een herhaling, het blijft lache giere brulle met die 2 mafkezen...
pi_41330414
was wel geinig, wat een droge opmerking van die Gordon; zit hij achter de kassa, komen er 3 kinderen van een jaar of 10 aanlopen met een komkommer, om af te rekenen, zegtie: 'zo heeft je moeder jullie gestuurd'

dat soort dingen
Haleloeja
pi_41456807
komt er nu nog een vervolg op ''joling en gordon over de vloer''??
ik heb geloof ik laatst zoiets gelezen dat er nog een 3e seizoen kwam......
pi_41458578
Ik hoop het
pi_41542938
Aaaaargh: Hoe schoon is jou stad?
Moet dus zijn: Hoe schoon is jouW stad?
Fokzine sucks, Please delete my useraccount!
pi_41712897
Slecht nieuws uit de Telegraaf:

Gordon is nu Gerard spuugzat

AMSTERDAM - Gerard Joling en Gordon zijn uit elkaar. Het succesprogramma Gordon en Joling Over de Vloer, waarvan maandagochtend een aflevering zou moeten zijn opgenomen, lijkt definitief van de baan. Gerard stuurde om vijf voor zeven een sms’je dat hij een hele nacht niet had geslapen, zich ziek voelde en dus niet zou verschijnen. Gordon wil nu helemaal niet meer.

„Ik ben diep teleurgesteld dat dit is gebeurd. Gerard heeft ons gewoon allemaal laten zitten. Ik ben er klaar mee. Ik kan er niet meer tegen dat hij steeds zoveel noten op zijn zang heeft. Ik vind dit onprofessioneel en wat mij betreft zou dit gevolgen kunnen hebben voor De Toppers. Meneer Joling zoekt het maar uit.”

Gerard Joling reageert verbijsterd op de beschuldigingen van Gordon. "Dit is de eerste keer dat ik iets afzeg. Terwijl Gordon vorig jaar op Curaçao mij en een cameraploeg van negen mensen een week heeft laten zitten omdat hij last had van bijwerkingen van zijn reumamedicijnen en omdat zijn moeder in het ziekenhuis was opgenomen. Ik vind dat gezondheid altijd op de eerste plaats moet komen, dus ik mopper nooit. Gordon heeft reuma en psoriasis, René heeft prostaatkanker en jicht en ik heb nu een slijmbeursontsteking aan mijn oog. Mag ik ook eens een keer?"

Talpa houdt zich over de toekomst van de successerie op de vlakte. Gerard: "Ik begrijp van Gordon dat hij een ander wil zoeken, dat vind ik prima!"
pi_41714087
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:05 schreef waterreus23 het volgende:
Slecht nieuws uit de Telegraaf:

Gordon is nu Gerard spuugzat

AMSTERDAM - Gerard Joling en Gordon zijn uit elkaar. Het succesprogramma Gordon en Joling Over de Vloer, waarvan maandagochtend een aflevering zou moeten zijn opgenomen, lijkt definitief van de baan. Gerard stuurde om vijf voor zeven een sms’je dat hij een hele nacht niet had geslapen, zich ziek voelde en dus niet zou verschijnen. Gordon wil nu helemaal niet meer.

„Ik ben diep teleurgesteld dat dit is gebeurd. Gerard heeft ons gewoon allemaal laten zitten. Ik ben er klaar mee. Ik kan er niet meer tegen dat hij steeds zoveel noten op zijn zang heeft. Ik vind dit onprofessioneel en wat mij betreft zou dit gevolgen kunnen hebben voor De Toppers. Meneer Joling zoekt het maar uit.”

Gerard Joling reageert verbijsterd op de beschuldigingen van Gordon. "Dit is de eerste keer dat ik iets afzeg. Terwijl Gordon vorig jaar op Curaçao mij en een cameraploeg van negen mensen een week heeft laten zitten omdat hij last had van bijwerkingen van zijn reumamedicijnen en omdat zijn moeder in het ziekenhuis was opgenomen. Ik vind dat gezondheid altijd op de eerste plaats moet komen, dus ik mopper nooit. Gordon heeft reuma en psoriasis, René heeft prostaatkanker en jicht en ik heb nu een slijmbeursontsteking aan mijn oog. Mag ik ook eens een keer?"

Talpa houdt zich over de toekomst van de successerie op de vlakte. Gerard: "Ik begrijp van Gordon dat hij een ander wil zoeken, dat vind ik prima!"
  maandag 11 september 2006 @ 18:49:10 #41
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_41714316
Over mijn lijk

Over de vloer had beter over mijn lijk kunnen heten. Ik heb nog nooit zoveel gezeik mee gemaakt omtrent een tv programma als dit docudrama van Talpa. Wat een grandioos begin en dito dag had moeten worden werd weer een doorzichtige rot dag. Na maanden van onderhandelen waren we eruit gekomen met onze doorzichzelf benoemde polder diva Geer, een waslijst aan eisen ingewilligd. Maar dit alles heeft niet mogen baten, wederom een reeks van mensen teleur moeten stellen deze morgen met de mededeling Gerard komt niet. Ik kreeg een sms'je vanmorgen, ik trek het niet geen oog dicht gedaan (volgens mij waren dit mijn teksten in de serie.?) In ieder geval een bittere teleurstelling. En voordat allemaal verhalen de kop op gaan steken is dit het enige echte verhaal. Voor mij is de maat vol en komt er geen vervolg meer op deze door vele bewonderde serie. Tot in den treure heb ik Gerard uit moeten leggen dat het succes wat wij nu beleven te danken is aan deze serie, dat het niet duidelijk is geworden bij hem heeft deze ochtend aangetoond. Het klagen en zeuren in de serie hoorde bij ons maar stiekem waren wij hartstikke trots op dit grote succes. Voor mij ligt wellicht de taak om met andere mensen op pad te gaan en te bewijzen dat het succes niet alleen door Gerard kwam maar ook door mij en het format. Een risico die ik best aandurf, beter dit dan weer een heel seizoen te moeten horen ik heb er geen kracht meer voor! En voor de goede orde: Ik heb geen ruzie met Gerard maar ben alleen diep teleurgesteld al was het alleen al om de fans die ons graag terug hadden zien komen. De 2 DVD's van over de vloer mogen nu als tv geschiedenis worden beschouwd. Op de plank ermee dus!

Gordon x

Geplaatst op 11-9-2006
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_41714425
Ik zie het trouwens zo weer goed komen. Even een gesprekje met John en het is weer opgelost.
pi_41726905
ik denk ook dat dit een vrij essentieel programma is bij Talpa, wat hebben ze immers verder nog??

Met dat voetbal zullen ze niet veel verdienen. Het kost een hoop en er kijken altijd veel mensen naar, maar dit is alleen om mensen naar talpa te krijgen. Je ziet daarom ook erg veel Talpa promo's in de reclame tussen de westrijden.

En voor de rest scoort haast alles slecht.

Gorson en Joling wordt gedragen door de humor van Gordon, maar een vervanger zoeken zal onmogelijk zijn, ik kan me niet 1 iemand bedenken die op deze manier samen met Gordon een programma kan maken.

Misschien is een Jensen achtig programma wel leuk voor Gordon op Talpa, maar john zal zeker zijn best doen seizoen 3 af te krijgen.

Zijn er trouwens al afleveringen opgenomen of was dit de eerste?
pi_41727920
Die ruzie valt dus opzich wel mee.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
  † In Memoriam † dinsdag 12 september 2006 @ 10:04:58 #45
43556 miss_dynastie
pi_41729945
Mediahypeje?
pi_41732840
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Mediahypeje?
Zo te zien wel.
Sommige dingen worden nogal overdreven, zo te lezen.
Na dat bericht op FP gelezen te hebben, dacht ik ook dat het goed mis was. Maar het berichtje hierboven geeft een ander beeld.
(Un)masking for the greater good.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 september 2006 @ 12:27:30 #47
22592 crew  Ole
pi_41733184
smullen met zijonline en www.gordon.nl
quote:
Gordon: Gerard Joling is een leugenaar! (en psychisch ziek)
Dat het ooit nog goed komt tussen Gordon en Joling lijkt zo langzamerhand onmogelijk! Hoewel Talpa graag Gordon en Joling over de vloer op het scherm wil brengen komend seizoen en wil bemiddelen in de gisteren losgebroken ruzie tussen de diva's omdat Joling zich ziek meldde bij de eerste opnamen van Gordon en Joling over de vloer, lijkt een samenwerking tussen de twee zusters bijna onmogelijk geworden, nadat Gordon op zijn eigen website vandaag keihard uithaalt naar Joling.

De dvd van Gordon en Joling werd uitgereikt door Connie Breukhoven...
(klik op de afbeelding voor een grotere versie)
Gordon: "Na de schandelijke uitzending van gisteren door de vriendenclub van Gerard Joling genaamd Shownieuws waarin in eenzijdige beweringen en berichtgeving werd gedaan alsof ik de boeman ben in deze kwestie zal ik voor alle duidelijkheid hier op reageren.

1. Maanden zijn we bezig geweest om onze diva over te halen nog een seizoen te doen van over de vloer.

2. Alle eisen, welke tot absolute absurditeit stegen waren op het laatste moment ingewilligd.

3. Gerard wist afgelopen vrijdag al dat hij er zoals altijd geen zin in had.

4. Er is geen enkele aanleiding om te denken dat Gerard bereidt zou zijn om volgende week wel verder te gaan met over de vloer

5. Heb ik Gerard uitgebreid gesproken en zelfs mijn hulp aangeboden omdat ik mij zorgen maakte om zijn psychische toestand(al een hele tijd) en heb ik hem geadviseerd zelfs de ijsshow niet meer te doen omdat anders zijn geloofwaardigheid in het geding zou komen.

5. Dat er al twee keer eerder afgelopen maanden zou worden gestart met de opnames maar dat deze ook onverhoopt werden afgezegd. Met de uitzending van Shownieuws is mijn integriteit in twijfel getrokken, iets waar ik als persoon voor sta zolang ik carrière heb gemaakt. Ik hoop dat mijn fans begrijpen dat zo'n beslissing niet over een nacht ijs (om in Gerards termen te blijven) is gegaan en dat deze gewoon de druppel is die de emmer deed overlopen.

Ik heb mij volledig gecommitteerd aan het programma en had er ongelofelijk veel zin in om deze weer te maken en was juist blij dat Gerard overstag was om mee te doen. Dat hij niet de eerlijkheid heeft om naar alle fans van het programma toe gewoon duidelijk te zeggen dat hij er geen zin in heeft en dat dat niets te maken heeft met een ontstoken oog stuit mij tegen de borst.

Ik ga er verder geen woorden over vuil maken, Gerard heeft mij diep gekwetst en de hoorn op de haak gegooid, alleen dat al geeft aan wat voor positie hij zich bevindt. Ik betreur dat het zo heeft moeten lopen.Dat hij mijn eerdere ziek zijn aangrijpt als excuus voor deze beschamende vertoning is van een bedenkelijk niveau en zeer kwetsend. Hou op met wijzen naar anderen en wees een vent en zeg waar het op staat. Eerlijkheid duurt het langst!"
Gordon schrijft zelf nog wel eens naar zijonline!
pi_41733933
Ik las vandaag in de Spits dat Gerard Joling ziek zou zijn. Dit wordt bevestigd door zijn woordvoerder Omzigt, die niet wil vertellen wat hij heeft.
Hij ontkent Gordon de samenwerking heeft beeindigd omdat Joling een opname zou hebben afgezegd.
pi_41733961
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Mediahypeje?

Ze verzinnen gewoon weer een ruzietje omdat het nieuwe seizoen begint, en Joling en Gordon werden inmiddels gezien als vriendjes ipv 'diva's die op elkaar zitten te bitchen' zoals ze in die serie over moeten komen. Dus word er weer even zoiets in de wereld geholpen, voor de kijkcijferts
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 september 2006 @ 13:02:59 #50
22592 crew  Ole
pi_41734082
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 12:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik las vandaag in de Spits dat Gerard Joling ziek zou zijn. Dit wordt bevestigd door zijn woordvoerder Omzigt, die niet wil vertellen wat hij heeft.
Hij ontkent Gordon de samenwerking heeft beeindigd omdat Joling een opname zou hebben afgezegd.
dat is nieuws van gisteren. Het verhaal van Gordon staat vandaag op zijn eigen site.

Maar dramatisch is het allemaal weer wel! Poe poeh....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')