abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38882119

Vaarwel van Oorschot! Vaarwel van Rossum! Vaarwel (geemigreerde) Pluis! En natuurlijk... vaarwel Roos! Komende zondag, 18 juli, stoppen Roos en haar Mannen van 's werelds beste kinderprogramma ooit er mee, na 10 jaar het gezicht geweest te zijn van Villa Achterwerk. En wat een gezicht! Al die brave kinderprogramma's met vrolijk liedjes zingen en knuffelen waren voor de watjes.

Echte stoere kids keken namelijk iedere zondag naar Villa Achterwerk, met Roos die regelmatig haar mannen sloeg, met wat ze ook maar te pakken kreeg, de extreme stunten van van Rossum (als het maar kon ontploffen), en het gestuntel van van Oorschot. En natuurlijk traditioneel de rode knop; eigenlijk hoor je te delen, maar das zo'n gedoe, en daarom gebruikte van Rossum gewoon het bruutst mogelijke geweld om maar als eerste op de knop kunnen drukken.

Tien jaar lang dus - met een kleine onderbreking ergens tussendoor om Misdaad Gezocht ('s werelds beste kindermisdaadprogramma) te maken -, elke dag vanuit de Villa Fabriek, gevolgd door het Villa Hotel, en nu, vanuit de Villa Studio. Deze zondag tussen 9 en 11 de aller, aller, allerlaatste keer mijn drie jeugdhelden op TV, waarin er nog één keer wordt terug gekeken op de lekkerste roze koeken, de meest extreme stunts, en de vieze gedichten van van Rossum. Kijken dus, Nederland 3! Vele beroemdheden zullen ook afscheid nemen, dus dat alleen al maakt het waard. Geniet ook nog even van Villa evergreens als 'Echt niet, eerlijk niet' en 'Iedereen is vrienden' hier.
quote:
Beroemdheden die al videoboodschappen hebben achtergelaten voor Het Afscheid
Tommie (Sesamstraat)
Aart Staartjes (Sesamstraat)
Wilfried de Jong (o.a. Holland Sport)
Giel Beelen (3FM)
Beatrix (Hoedenliefhebster)
Jan Peter B. (Roos aanbidder)
President Bush (Professionele Clown en grote bewonderaar van de leiderscapaciteiten van Roos)
Marc Marie Huybregts (Cabaretier)
Barbara Barend (Z@pp sport/Voetbal Insite)
Willibrord Frequin (Luis in de pels)
Jochem van Gelder (praatjesmakers)
Beau van Erven Dorens (RTL Boulevard)
Loes Luca (Actrice)
Eric Corton (3FM)
Nelson Mandela (Bekende Zuid Afrikaan)
Bill Gates (collega en vriend van Van Oorschot)
pi_38882360
eindelijk die troep van de tv, hoop dat ze nu iets nuttigs gaan doen met mijn belastingcenten.
  donderdag 15 juni 2006 @ 13:57:16 #3
41994 the-shit
Met harde stukjes er in
pi_38882401
Het is treurig maar waar, ik behoor al lang niet meer toe de doelgroep maar het is een geweldig trio!
"There's no good or bad, there's only boring and fun"
"life goes pretty fast if you don`t stop to look around once in a while, you might mis it"
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:00:24 #4
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_38882511
echt VPRO niveau...and thats a GOOD thing!
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
pi_38882619
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 13:56 schreef ruftie78 het volgende:
eindelijk die troep van de tv, hoop dat ze nu iets nuttigs gaan doen met mijn belastingcenten.
Alsof er een groot budget zat aan Villa Achterwerk. Heerlijk simpele jeugdprogramma's, beter dan al die huidige quizzen die ze uitzenden, SmartKidz en BlinQ.

Roos en haar Mannen zal geen moer gekost hebben; ze hadden in mijn tijd nog een leegstaande fabriek voor nop ergens gehuurd, die volgestouwd met ergens op het grofvuil afgehaalde machinerij en olievaten en eigenlijk alles dat op te blazen was; en dan gewoon een uitzending vullen met onzin, vieze gedichten van van Rossum, ontploffingen, extreem nutteloos geweld (met eindeloze herhalingen en overdreven geluidseffecten ), en de rode knop.

Kinderen horen actief te zijn, en Villa Achterwerk is dat altijd geweest met Roos en haar Mannen. Ik ben het ontgroeid, maar de afscheidsuitzending wil ik echt nog wel eens zien. Heerlijk
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:04:54 #6
30560 2Mini
Official Logo
pi_38882657
Wat jammer... ik vond ze wel tof..
Camera 1... 1!
pi_38882658
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 13:56 schreef ruftie78 het volgende:
pi_38882776
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:04 schreef 2Mini het volgende:
Wat jammer... ik vond ze wel tof..
eerst Roos weg als stem van de AH, en nu ook van de tv
waaaar gaat het heen met deze wereld!!!
dag
pi_38882860
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:08 schreef petre86 het volgende:

[..]

eerst Roos weg als stem van de AH, en nu ook van de tv
waaaar gaat het heen met deze wereld!!!
Er komt gelukkig nog wel een Roos en haar Mannen film in de bioscoop. Met Roos en haar Mannen als premiejagers in het bejaardentehuis, met een naderend roze koeken tekort.
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:10:44 #10
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38882866
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:11:11 #11
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_38882881
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:10 schreef Thomper het volgende:

[..]

Er komt gelukkig nog wel een Roos en haar Mannen film in de bioscoop. Met Roos en haar Mannen als premiejagers in het bejaardentehuis, met een naderend roze koeken tekort.

(en met een beetje mazzel: met heel veel gastrollen )
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_38883010
tabee, VPRO niveautje -> belabberd maar met een intellectuele reputatie
VPRO
pi_38883045
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:11 schreef gronk het volgende:

[..]

(en met een beetje mazzel: met heel veel gastrollen )
Ja, Ben van der Meyden, de regisseur, liet al weten dat hij hoopte er een soort van Villa-VIP film van te maken, met in elke hoek wel een Villa-held als Postbode Siemen of Tampie
pi_38883066
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:10 schreef Thomper het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt echt super gaaf
  donderdag 15 juni 2006 @ 14:24:32 #15
139172 ruftie78
uber asshole
pi_38883383
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 14:16 schreef Fatality het volgende:

[..]

Oh, dat klinkt echt super gaaf
JA daar word je vrolijk van
pi_39003409
Echt heeeel jammer, ik kwam er pas zondag achter toen ik wakker werd en de tv aanzette voor de laaste aflevering. Heel toevallig want ik had al lang niet meer gekeken.

Snif!
  maandag 19 juni 2006 @ 16:13:50 #17
132492 Honky
Rockster
pi_39005495
Blij dat die onzin weg is, had van mij wel 10 jaar eerder weg gemogen.
Beste lied OOIT met het woord "mieren" er in-->
http://www.youtube.com/watch?v=Drh7bVvQXjQ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')