Je kunt uiteraard ook de Engelse versie bestellen op internetquote:Op zondag 17 december 2006 16:53 schreef IV_Xample het volgende:
ik ben reuze benieuwd, zoals ik lees komt de box in februari 2007 uit...dus nog even geduld
de Engelse is ook Regio 2quote:Op maandag 18 december 2006 18:41 schreef IV_Xample het volgende:
neej ik koop gewoon regio 2 boxen
dus netjes met nederlandse ondertiteling...ga nu niet afwijken
uiteraad. Dat maakt toch niet uit, je kunt toch wel Engels lezen?quote:Op maandag 18 december 2006 21:33 schreef IV_Xample het volgende:
ja maar euhm het hoesje is vast in het engels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 december 2006 13:25 schreef Terecht het volgende:
Heb net seizoen 3 afgekeken.....SarkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
seizoen 3 heb ik in 5 dagen afgekekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijk zou ik alleen de eerste 2 seizoenen op DVD aanschaffen, want die zijn gewoon een van de beste series van de afgelopen decade. Daarna raakt de serie jammer genoeg in verval, om redelijk terug te komen met het laatste seizoen.
(oja IV_Xample, je kunt mijn spoiler t/m het icoontjemet een gerust hart lezen, daarna begint mijn gezever over seizoen 5, welke jij als ik me niet vergis nog moet aanschaffen)
[ Bericht 1% gewijzigd door Terecht op 05-01-2007 02:35:42 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |