SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhu, met 4 ik had geen zin om seizoen 1,2 en 3 te downloadenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:54 schreef dapluiz het volgende:
Begonnen met seizoen 4 ? En dat terwijl iedereen 1 en 2 de beste vond (en nog buiten het feit dat sommige verhaallijnen misschien een beetje onduidelijk zijn ofzo)
Een belangrijk detail uit seizoen 1 om te weten isquote:Op maandag 19 juni 2006 22:01 schreef diertjuh het volgende:
Ik ben begonnen in seizoen 4. Dus heb maar 2 seizoenen gezien. Van seizoen 1 heb ik 10 afleveringen gezien. Misschien maar een keertje kijken om de overige seizoenen te kopen.
quote:Op maandag 19 juni 2006 22:54 schreef dapluiz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu maar weer ff een aflevering kijken
Erg interessant jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een belangrijk detail uit seizoen 1 om te weten is
[afbeelding]
Excellent. Ik zat net te twijfelen of ik alle seizoenen alvast los zou kopen of wachten op een eventuele compelete serie boxset, maar nu ga ik natuurlijk voor deze. Ziet er echt uit als een prachtige uitvoering.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:54 schreef Iwan1976 het volgende:Alias - Extras For 5th Season Set, And A 'Rambaldi'-Themed Complete Series Package! www.rambaldidvd.com
Ben nou inmiddels op het einde van seizoen 2 en het valt niet tegen seizoen 2 was best goed. Nu morgen nog 1 aflevering en dan beginnen aan seizoen 3quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:31 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben nou net in het midden van seizoen 1. Wist eigenlijk niet wat ik moest verwachten alleen dat het van de makers van Lost was dus ik denk dat zit wel goed. Ik zit er wel lekker in nu maar ben wel benieuwd wat er allemaal nog gaat komen want dit gedoe 5 seizoenen lang zit ik niet op te wachten.
Want alle mensen die in 2002 seizoen 1 t/m aflevering 15 hebben gezien en vorig jaar om 5 uur 's ochtends de laatste paar afleveringen van het eerste seizoen hebben gezien, kunnen nu natuurlijk niet wachten om verder te gaan met seizoen 2!quote:Veronica zendt elke vrijdag een dubbele aflevering uit en we pakken het verhaal op waar NET 5 is gebleven: we beginnen met nieuwe afleveringen uit seizoen 2.
Ik heb weer genoten, dit blijft toch wel de spannendste serie ever (en Sloane een van de grootste villains ever). Vooral toen Sydney in Helsinki in dat gat in de muur was gekropen en Sloane zich alleen maar om hoefde te draaien om haar te spotten gilde ik het bijna uit van spanningquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:29 schreef SuperSiem het volgende:
Veronica gaat seizoen 2 uitzenden! Vol trots melden ze op hun site:
[..]
Want alle mensen die in 2002 seizoen 1 t/m aflevering 15 hebben gezien en vorig jaar om 5 uur 's ochtends de laatste paar afleveringen van het eerste seizoen hebben gezien, kunnen nu natuurlijk niet wachten om verder te gaan met seizoen 2!![]()
Maar goed, ze zenden het in ieder geval uit en dat is al heel wat.Vanavond 23:50, Veronica.
Seizoen 2 is toch ook op de nederlandse tv geweest? (of was dat de belg?)quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:29 schreef SuperSiem het volgende:
Veronica gaat seizoen 2 uitzenden! Vol trots melden ze op hun site:
[..]
Want alle mensen die in 2002 seizoen 1 t/m aflevering 15 hebben gezien en vorig jaar om 5 uur 's ochtends de laatste paar afleveringen van het eerste seizoen hebben gezien, kunnen nu natuurlijk niet wachten om verder te gaan met seizoen 2!![]()
Maar goed, ze zenden het in ieder geval uit en dat is al heel wat.Vanavond 23:50, Veronica.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |