abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38878545
Topic 5 alweer!

Voorgaande topiques:

Alias (de serie)
Alias (deel 2)
Alias (deel 3)
Alias (deel 4)

Seizoen 5 is inmiddels lang en breed afgelopen, en daarmee ook de serie

Maar gelukkig hebben we de DVD's nog

Post on!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_38879551
Vinnet nog altijd wel een beetje jammer dat het afgelopen is, ondanks dat de kwaliteit niet altijd even goed was, bleef het toch een leuke serie vinden
pi_38905914
Is nu de hele serie afgelopen! Ik heb alleen seizoen 1 t/m 3 op dvd
Ben ook te lui om te gaan downloaden dus dat wordt dan maar importversies kopen
pi_38908734
4 is al een tijdje hier in nederland te koop als het goed is, hoef je alleen nog te wachten op seizoen 5
pi_39005704
Yesss, 4 heb ik nu ook. Kwam het per toeval tegen in de Makro (lekker goedkoop dus) en meteen gehaald. Heb de eerste 2 afleveringen al gezien (Authorized Personal Only) en het begint meteen goed. Ben erg benieuwd wat Sidney allemaal te wachten staat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_39017025
Ik ben begonnen in seizoen 4. Dus heb maar 2 seizoenen gezien. Van seizoen 1 heb ik 10 afleveringen gezien. Misschien maar een keertje kijken om de overige seizoenen te kopen .
pi_39019709
Begonnen met seizoen 4 ? En dat terwijl iedereen 1 en 2 de beste vond (en nog buiten het feit dat sommige verhaallijnen misschien een beetje onduidelijk zijn ofzo )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_39022216
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:54 schreef dapluiz het volgende:
Begonnen met seizoen 4 ? En dat terwijl iedereen 1 en 2 de beste vond (en nog buiten het feit dat sommige verhaallijnen misschien een beetje onduidelijk zijn ofzo )
Uhu, met 4 ik had geen zin om seizoen 1,2 en 3 te downloaden .
Eigenlijk best stom, want ben wel benieuwd wat er in die seizoenen is gebeurd.
pi_39026775
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:01 schreef diertjuh het volgende:
Ik ben begonnen in seizoen 4. Dus heb maar 2 seizoenen gezien. Van seizoen 1 heb ik 10 afleveringen gezien. Misschien maar een keertje kijken om de overige seizoenen te kopen .
Een belangrijk detail uit seizoen 1 om te weten is

lekker faxen heel de dag echt genot
pi_39026918
Seizoen 1 en 2 vond ik wel spannend met de Rimbaldi-stuff
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:54 schreef dapluiz het volgende:
SPOILER
SPOILER
Ik ga nu maar weer ff een aflevering kijken
pi_39033356
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 09:25 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Een belangrijk detail uit seizoen 1 om te weten is

[afbeelding]
Erg interessant ja
  donderdag 13 juli 2006 @ 21:31:05 #12
67174 Dos37
Come on Twente
pi_39800939
Ik ben nou net in het midden van seizoen 1. Wist eigenlijk niet wat ik moest verwachten alleen dat het van de makers van Lost was dus ik denk dat zit wel goed. Ik zit er wel lekker in nu maar ben wel benieuwd wat er allemaal nog gaat komen want dit gedoe 5 seizoenen lang zit ik niet op te wachten.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_39801413
Nee het zijn wel telkens verschillende verhaallijnen ieder seizoen.
pi_40060823
ik ben nu seizoen 4 aan het kijken (heb 1,2 en 3 een tijd terug gezien). absoluut nog steeds een leuke serie en een schande dat ie nog steeds niet verder uitgezonden wordt op de nederlandse televisie. de afleveringen waar iedereen, iedereen lijkt te bedriegen zijn geweldig en marshall blijft erg grappig. maar in een paar afleveringen vind ik toch wel storend hoe ze bepaalde dingen zomaar lijken te negeren.
SPOILER
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:04:30 #16
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_40173609
quote:
Excellent. Ik zat net te twijfelen of ik alle seizoenen alvast los zou kopen of wachten op een eventuele compelete serie boxset, maar nu ga ik natuurlijk voor deze. Ziet er echt uit als een prachtige uitvoering. . En wat te gek dat ze de box een Rambaldi-thema hebben gegeven! Kippenvel .

Is er al iets bekend over een Europese release?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 26 juli 2006 @ 00:27:53 #17
67174 Dos37
Come on Twente
pi_40186290
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:31 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben nou net in het midden van seizoen 1. Wist eigenlijk niet wat ik moest verwachten alleen dat het van de makers van Lost was dus ik denk dat zit wel goed. Ik zit er wel lekker in nu maar ben wel benieuwd wat er allemaal nog gaat komen want dit gedoe 5 seizoenen lang zit ik niet op te wachten.
Ben nou inmiddels op het einde van seizoen 2 en het valt niet tegen seizoen 2 was best goed. Nu morgen nog 1 aflevering en dan beginnen aan seizoen 3
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_41408160
Veronica gaat seizoen 2 uitzenden! Vol trots melden ze op hun site:
quote:
Veronica zendt elke vrijdag een dubbele aflevering uit en we pakken het verhaal op waar NET 5 is gebleven: we beginnen met nieuwe afleveringen uit seizoen 2.
Want alle mensen die in 2002 seizoen 1 t/m aflevering 15 hebben gezien en vorig jaar om 5 uur 's ochtends de laatste paar afleveringen van het eerste seizoen hebben gezien, kunnen nu natuurlijk niet wachten om verder te gaan met seizoen 2!

Maar goed, ze zenden het in ieder geval uit en dat is al heel wat. Vanavond 23:50, Veronica.
And there was much rejoicing.
pi_41447111
weet iemand eigenlijk wanneer de box van sezieon 5 uit gaat komen, want ik zit nu al ongeveer vanaf januari te wachten op seizoen 5...
wel gaaf trouwens zo'n hele box waar ze allemaal in zitten, maar ja 1 t/m 4 heb ik allang thuis staan
what you see, is what you get!
  zondag 3 september 2006 @ 12:06:06 #20
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_41447550
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:29 schreef SuperSiem het volgende:
[..]

Want alle mensen die in 2002 seizoen 1 t/m aflevering 15 hebben gezien en vorig jaar om 5 uur 's ochtends de laatste paar afleveringen van het eerste seizoen hebben gezien, kunnen nu natuurlijk niet wachten om verder te gaan met seizoen 2!

Maar goed, ze zenden het in ieder geval uit en dat is al heel wat. Vanavond 23:50, Veronica.
Ik heb weer genoten, dit blijft toch wel de spannendste serie ever (en Sloane een van de grootste villains ever). Vooral toen Sydney in Helsinki in dat gat in de muur was gekropen en Sloane zich alleen maar om hoefde te draaien om haar te spotten gilde ik het bijna uit van spanning .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 3 september 2006 @ 13:05:42 #21
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_41448884
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 84% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 11:17:34 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_41669546
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 22:29 schreef SuperSiem het volgende:
[..]

Seizoen 2 is toch ook op de nederlandse tv geweest? (of was dat de belg?)

Maakt verder niet uit, ik heb hier 4 seizoenen staan, volgens Bol.com komt seizoen 5 in het najaar uit in Nederland(?)

Zelf bezig met seizoen 4, niet onaardig
pi_41671195
oe seizoen 5 in het najaar
ik had al verwacht januari ofzo
dus dat zou alleen maar meevaller zijn...laatste seizoen jammergenoeg maar ja het zij zo:)
kan niet wachten totdat ie er is zodat ik het af kan kijken
what you see, is what you get!
pi_41746491
Wat is 'Nightingale' toch een fijne aflevering als je net met je bordje eten voor de tv zit..

*klop, klop, klop, plats, plats*
pi_42128400
En seizoen 4 afgekeken, leuke cliffhanger...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')