Om even hier op terug te komen. Ik geloof er niet in dat dromen een betekenis hebben. Meer een wirwar van impulsieve gedachtegangen en creatieve hersenkronkels, alles berustend op pure toevalligheid gecombineert met verwachtingspatronen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 09:39 schreef jogy het volgende:
Is er trouwens iemand hier die een beetje goed is in het analyseren van dromen?
Zonder val ik er lekker hard op, 'precies goed' zekerquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neah, dan blijf je zo hangen aan een minaret.
Dromen laten wel weten waar je mee zit maar niet in vaste patronen inderdaad, een boom in een droom is gewoon een boom en daar kan je niet een vaste betekenis aan hangen, hoogstens een persoon.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:04 schreef ehqo het volgende:
TT.
[..]
Om even hier op terug te komen. Ik geloof er niet in dat dromen een betekenis hebben. Meer een wirwar van impulsieve gedachtegangen en creatieve hersenkronkels, alles berustend op pure toevalligheid gecombineert met verwachtingspatronen.
GTA speel ik niet, fietsen doe ik al en dat hele peak oil gedoe is zo groot dat ik me er niet meer druk om kan maken, verspilde moeite. Maar goede poging, Dachoquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:05 schreef Dagonet het volgende:
Je speelt teveel Grand Theft Auto en je bent bang in de huidige oil-based economy de binding met de natuur te verliezen. Ga eens lekker naar het bos en pak de fiets.
Misschien, zeer cryptisch. Ik geloof in ieder geval niet dat je bepaalde gebeurtenissen in dromen kan categoriseren, als in een synomiem zijnde voor zaken in het echte leven, zoals veel boeken over dromen wel doen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Dromen laten wel weten waar je mee zit maar niet in vaste patronen inderdaad, een boom in een droom is gewoon een boom en daar kan je niet een vaste betekenis aan hangen, hoogstens een persoon.
Que?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:07 schreef Dagonet het volgende:
Ja GTA en peakoil dus.
Laat maar, ik had je post door het slotje niet gezien.quote:
Ja, dat bedoel ik min of meer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:09 schreef ehqo het volgende:
[..]
Misschien, zeer cryptisch. Ik geloof in ieder geval niet dat je bepaalde gebeurtenissen in dromen kan categoriseren, als in een synomiem zijnde voor zaken in het echte leven, zoals veel boeken over dromen wel doen.
Verdorie, wat een harmonie.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
In dat geval bevestig ik enkel dat we op dezelfde lijn denken.
Goede toevoeging.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:15 schreef Dagonet het volgende:
In die boeken dan.
Wel makkelijk. Alles kan simpelweg gedistilleerd worden naar angst voor sex dan. Opgelost.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:15 schreef Dagonet het volgende:
Droomwoordenboeken zuigen want alles heeft met óf angst voor persoonlijk falen óf met seks te maken.
Ik krijg er gewoon een warm gevoel van, van binnen.quote:
Dago is klaar?quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik krijg er gewoon een warm gevoel van, van binnen..
Ik wrijf reeds in mijn handen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:25 schreef jogy het volgende:
Ik ga even mensen in TRU laten schrikken met mijn anale trauma.
Die discussie habben we al een keer gehad, wederom na aanleiding van een droomquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:22 schreef ehqo het volgende:
[..]
Dit heb ik nog nooit met iemand gehad, wil je met me trouwen?.
Oh ja. Dan was dus een synoniem voor het falen van je homosexuele relaties, ofzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 10:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Die discussie habben we al een keer gehad, wederom na aanleiding van een droom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |