Een plextor brander met plextor dvd's lijken me niet echt crappy...quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:42 schreef nexhil het volgende:
Volgens mij heb je gewoon een crappy dvd brander of crappy dvd's
van interlaced naar deinterlaced is frames weghalen, dus 100fps??? kijk eens op doom9.orgquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:11 schreef nielsgeode het volgende:
Mjah, misschien moet ik dat maar doen
Maar ik zie nu ook dat het nog interlaced video is en ik wil het graag deinterlace. Heb op google gezocht en kwam hier uit: http://www.100fps.com/
Het deinterlacen is gelukt maar het is (zoals er ook al in de tekst staat) maar halve hoogte.
720x576 was het oude formaat, het gedeinterlacede bestand is 720x288 wat natuurlijk geen gezicht is.
Media player speelt het op halve hoogte af. Een andere player helpt wellicht maar media player moet het goed oen omdat (zoals eerder gezegd) gewoon goed werken op een pc met alleen windows media player
Wie heeft raad voor het deinterlacen??
Bleghh, kan niks over deinterlacing vinden op doom9.orgquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:17 schreef existenz het volgende:
[..]
van interlaced naar deinterlaced is frames weghalen, dus 100fps??? kijk eens op doom9.org
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |