Ik kliktequote:
Een gangbang of een bukkake-meet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:55 schreef Svensational het volgende:
Ik ga morgen een tableau vivant doen, ik zoek alleen nog een mooi verhaal!
quote:
Quote ik jouquote:
quote:
Jij zou wat toffer zijn als je helemaal niet meer postte.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef Bupatih het volgende:
rena, je zou wat toffer zijn als je niet alleen smileys postte.
quote:
Je gaat dood?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:19 schreef Ovidius het volgende:
Ik ben blijde u mede te delen dat vanaf morgen mijn nieuw leven begint.
Je krijgt een ban?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:21 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Aha, ja, dankje voor die hilarische opmerking, maar nee.
Je wordt homoquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:21 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Aha, ja, dankje voor die hilarische opmerking, maar nee.
Verklaar u eens nader.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:19 schreef Ovidius het volgende:
Ik ben blijde u mede te delen dat vanaf morgen mijn nieuw leven begint.
Ik wil dát niet bij mijn soortquote:
Jezus, doe niet zo "Bupatih"quote:
Rena, we hebben het hier wel over Paltos/Je/Elmo./Ovidius. Je zou je als hetero ook bijna schamen voor zijn bestaan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:25 schreef rena het volgende:
[..]
Jezus, doe niet zo "Bupatih"Die arrogantie staat je niet
Ja enquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rena, we hebben het hier wel over Paltos/Je/Elmo./Ovidius. Je zou je als hetero ook bijna schamen voor zijn bestaan.
Ik ben ijdel, lief, uitzonderlijk knap, ik kleed me verdacht trendy en ben erg hygienisch.quote:
Ik vond je vroeger wel oké. Niet dat dat boeit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rena, we hebben het hier wel over Paltos/Je/Elmo./Ovidius. Je zou je als hetero ook bijna schamen voor zijn bestaan.
Dat komt nog wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik ben ijdel, lief, uitzonderlijk knap, ik kleed me verdacht trendy en ben erg hygienisch.
Ja, er zijn wel mensen die geloven dat ik homo ben.
Behalve ikzelf.
quote:
En dat laatste is een vraag omdat...?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik vond je vroeger wel oké. Niet dat dat boeit.
Maar nu vind ik je eigenlijk gewoon een sukkel?![]()
Ik pleeg soms zo te praten. Maar laat er geen verwarring rond ontstaan. Het antwoord is 'ja'.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dat laatste is een vraag omdat...?
Hip.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oeh!Een totale ommekeer in mijn levenstijl.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:29 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oeh!Een totale ommekeer in mijn levenstijl.
Je wordt niet meer ijdel, uitzonderlijk lelijk, je gaat je verdacht stijlloos kleden, en wast je nooit meer? Mensen denken dat je hetero bent, behalve jezelf?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik ben ijdel, lief, uitzonderlijk knap, ik kleed me verdacht trendy en ben erg hygienisch.
Ja, er zijn wel mensen die geloven dat ik homo ben.
Behalve ikzelf.
Fijn dat ik neit meer in die onzekerheid hoef te leven.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:30 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik pleeg soms zo te praten. Maar laat er geen verwarring rond ontstaan. Het antwoord is 'ja'.
Haha, Erik! Wat doe je dat toch hilarisch! Laat dat in het vervolg aan Sven over, of zo? Oké?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Je wordt niet meer ijdel, uitzonderlijk lelijk, je gaat je verdacht stijlloos kleden, en wast je nooit meer? Mensen denken dat je hetero bent, behalve jezelf?
Er is maar één man waartoe ik aangetrokken ben. Ikzelf.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fijn dat ik neit meer in die onzekerheid hoef te leven.
Ik wilde het niet zeggen... Zo gemeen ben ik nietquote:
Hihi.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:36 schreef rena het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen... Zo gemeen ben ik nietMaar je hebt gelijk
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |