ik ben bezig een vriendinnetje Lushie te maken, dus ik denk dat we dan samen gaan, als ik haar zover heb. Over een paar weken dus..quote:
Nee johquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik ben bezig een vriendinnetje Lushie te maken, dus ik denk dat we dan samen gaan, als ik haar zover heb. Over een paar weken dus..
Ik vind ze zoooo mooi!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:19 schreef EvilDucky het volgende:
Erg lief.
We zijn superverwend! En dan de nieuwe spullies die ze hadden?![]()
Heb gelijk een vracht ingeslagen. Ik ga zo meteen de Still Life proberen.
En een bad toch? Wil ik ook wel een keer bij Sanne logerenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:01 schreef PeRi het volgende:
Sanne's bed slaapt keilekker, overal Lush om Skaai en mij heen.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:49 schreef PeRi het volgende:
Ohhhh we hebben dít in onze goodiebags gehad, we zijn zó gruwelijk verwend!
Één Wonderwall, een Auntie Pamela BBS en een Dreamtime balm.
Lush!
[afbeelding]
Dat is een cadeau die ze in 2004 verkochten en er vorig jaar uit is gegaan. Er zitten stukjes; Karma Komba, Buffy, Sex Bomb, Bon Bon ballistic, Aromarant, Fever, Amandapondo, Sea vegetable en HIWTK. Ze verkopen 'm niet meer.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:38 schreef Elefes het volgende:
[..]Dat ziet er mooi uit!
Is dat iets wat ze ook in de winkel verkopen, en wat zit er allemaal in? Stukjes zeep?
Skaai ligt nu te badderen met Creamy Candy!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:07 schreef PeRi het volgende:
Ja die gaan we straks onveilig maken, na croissants en cappucino en poes aaien.
Ik krijg een Candy Cane en Skaai Twinkle.
Stelletje Engelse zeurmutsen zijn het. Liepen ze alweer om Hillary te roepen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:56 schreef debby1973 het volgende:
Daar zijn ze alweer boos over op het uk forum. Ze vinden die naam echt niet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |