quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:21 schreef Vava het volgende:
Mijn pot waar nog 1/3 Karma Kream in zat is vanmorgen van de trap gevallenkapot
Ja het ruikt erg lekker nu! En het was gelukkig geen nieuwe potquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Ruikt nu wel lekker in je kamer zeker?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar de klodders zaten tot in mijn kast![]()
Ja, ach, het had erger gekund...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
!
Omg, gelukkig heb ik geen dirty mind!
!!!
Er zit zeker geen reisverslag bij, ben toch benieuwd welke route hij heeft afgelegd. Maar goed dat hij er is!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
De cd is binnen trouwens
En ik ben gelijk naar bed, trusten!
Ik moest ook lachen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Ruikt nu wel lekker in je kamer zeker?
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]![]()
!
Omg, gelukkig heb ik geen dirty mind!
!!!
Wie niet?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:48 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik weet ook echt meteen wat je bedoelt hé....
Ja, maar ik dacht precies hetzelfde toen ik die post van Vava las. GMTA enzoquote:
Ai GMTA snap ik dan weer nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht precies hetzelfde toen ik die post van Vava las. GMTA enzo
Oh sorryquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ai GMTA snap ik dan weer niet![]()
Grazie Mille!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh sorry''Great minds think alike''
Zo grappig was het ook weer niet...quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:55 schreef Vava het volgende:
Krijg ik nu voor het plezier dat ik jullie bezorgd heb een nieuwe pot Karma Kream![]()
Nee, dan moet er helaas heel wat meer gebeuren...quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:55 schreef Vava het volgende:
Krijg ik nu voor het plezier dat ik jullie bezorgd heb een nieuwe pot Karma Kream![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zo grappig was het ook weer niet...
Vrij vertaald: Dankjewel Duizend.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ai...Grazie Mille snap ík dan weer niet!!
Nou ja, op zich optie 3 hoeft niet persé, maar die eerste twee wel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nee, dan moet er helaas heel wat meer gebeuren...
- filmpje van het voorval
- foto van jouw gezicht op dat moment en die altijd in de OP.
- het moet de kranten halen
aangezien die drie zaken niet haalbaar zijn, reken maar van niet.
Duizend maal dank ofzoquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:56 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ai...Grazie Mille snap ík dan weer niet!!
Ah...keine dank!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Vrij vertaald: Dankjewel Duizend.
Oftewel: Duizendmaal Dank (Italiaans)
Op zich, een reconstructie is wel mogelijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou ja, op zich optie 3 hoeft niet persé, maar die eerste twee wel.'Graag ook de verbale reactie van Vava op het moment van vallen.
Leedvermaak is leuk.
Bij de krant weet je of het waarheid isquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou ja, op zich optie 3 hoeft niet persé, maar die eerste twee wel.'Graag ook de verbale reactie van Vava op het moment van vallen.
Leedvermaak is leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |