Zeg dat welquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:51 schreef Shirley het volgende:
Whehe... grappige TT. Hij klopt ook ergens wel... financieel helpt Lush je om zeep.![]()
Jaaa wel komen hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:56 schreef Shirley het volgende:
[..]! Nou, dat weet ik nog niet hoor.... Maar op zich ben ik wel een goede zuippartij.
Gefeliciteerd! Wat leuk voor je! En misschien? Ik zou het gewoon doen als ik jou was!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik heb de kamer!!!
Woehoe!
Voor de duidelijkheid: Ik heb per 1 juli de meest perfecte kamer in Amsterdam.
Ik ben zo blij
Misschien maar eens solliciteren bij Lush voor een leuk zomerbaantje
In ieder geval toch gewoon doen hè?quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat leuk voor je! En misschien? Ik zou het gewoon doen als ik jou was!
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
In ieder geval toch gewoon doen hè?
Niet geschoten is altijd mis.
Vava ruikt de afgeprijsde pakketten die easily naar haar huis kunnen worden gebrachtquote:
Wat goed!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik heb de kamer!!!
Woehoe!
Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 00:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik heb de kamer!!!
Woehoe!
Voor de duidelijkheid: Ik heb per 1 juli de meest perfecte kamer in Amsterdam.
Ik ben zo blij
Misschien maar eens solliciteren bij Lush voor een leuk zomerbaantje
Wow wat een goed nieuws allen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:18 schreef Bob. het volgende:
Ik ben geslaagd.Wieeeeee!
![]()
Dit vraagt om Lush cadeautjes voor mezelf.![]()
Oeh ja lekker.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wow wat een goed nieuws allen!
Gefeliciteerd!
Taartje erbij?
Dankje!quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Héél goed gedaan, bob!!!
Lieve mensen, weten jullie toevallig of er een Lush zit in Antwerpen? Ik weet van een paar jaar geleden nog wel dat er een soort Soapstory achtig winkeltje zat, maar dat zoek ik natuurlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |