Hmm, jammer. Dan vind ik hem een stuk minder leuk.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:05 schreef debby1973 het volgende:
Waarschijnlijk gaat het gewoon ice blue heten. Dat F*** staat er nu even achter als steek onder water naar the bodyshop. Lees ik net op het uk forum tenminste.
Ik vind die naam wel stoerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Dan vind ik hem een stuk minder leuk.
Ging het dansen goed Aarti?
Van Skaai, Sanne en mijquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:42 schreef Aarti het volgende:
Wat een geweldige buit, peri peri!!
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat is een cadeau die ze in 2004 verkochten en er vorig jaar uit is gegaan. Er zitten stukjes; Karma Komba, Buffy, Sex Bomb, Bon Bon ballistic, Aromarant, Fever, Amandapondo, Sea vegetable en HIWTK. Ze verkopen 'm niet meer.
Kloptquote:
Hoe kun je nou in een stuk zeep stikken.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:36 schreef Shirley het volgende:
Pfoeh...wat mij net gebeurt!
Ik stikte gewoon bijna in een blok HIWTK! Gewoon bijna letterlijk om zeep geholpen! Hoe ontopic kun je zijn
Neequote:Op zondag 18 juni 2006 16:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoe kun je nou in een stuk zeep stikken.Probeerde je hem op te eten ofzo?
Zo was het nooit bedoeld, Shirley.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:36 schreef Shirley het volgende:
Pfoeh...wat mij net gebeurt!
Ik stikte gewoon bijna in een blok HIWTK! Gewoon bijna letterlijk om zeep geholpen! Hoe ontopic kun je zijn
Bekend probleem, het makkelijkst is om gewoon een theelepeltje in de badkamer neer te leggenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:13 schreef snopprinses het volgende:
Heeft iemand dit ook al eerder gehad of weet iemand wat ik er tegen kan doen?
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:26 schreef Bob. het volgende:
Oeh dat is wel een heel goed idee! Ik ga meestal maar gewoon met die hele tin inclusief bar over mijn hoofd omdat ik het er met geen mogenlijkheid uit krijg, dat is alleen iets minder prettig als je bar begint op te raken.
quote:Op zondag 18 juni 2006 22:26 schreef Bob. het volgende:
Oeh dat is wel een heel goed idee! Ik ga meestal maar gewoon met die hele tin inclusief bar over mijn hoofd omdat ik het er met geen mogenlijkheid uit krijg, dat is alleen iets minder prettig als je bar begint op te raken.
hey! lees nu je berichtje pas! was op de pcbeurs een computer kopen zodat ik ook eens in het weekend kan typen haha.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als je wilt, kan ik wel een beetje als proefje naar je opsturen?
haha, dat is echt een omslachtige manierquote:Op zondag 18 juni 2006 22:26 schreef Bob. het volgende:
Als ik het niet zeker zou weten, zou ik het niet aanbiedenquote:Op maandag 19 juni 2006 08:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar ja da's wel lief, maar weet je wel zeker? anders ga k hem wel gewoon even ruiken en voelen in de winkel hoor, wil je niet van je lush beroven
hm sommige wel dacht ik... maar meestal gewoon natuurlijke geur van de bloem of het ingredient dacht ik...? in sommigen zitten wel E-nummers dus misschien kan je daar ook even naar kijken (de ingredienten staan op de website)...quote:Op maandag 19 juni 2006 12:10 schreef Miriampje het volgende:
Vraagje: zit er parfum in Lush zeep?
Ik heb namelijk een parfum allergie
Ja ik weer nog maar net dat ik daarvoor allergisch ben.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:46 schreef Perruche het volgende:
[..]
hm sommige wel dacht ik... maar meestal gewoon natuurlijke geur van de bloem of het ingredient dacht ik...? in sommigen zitten wel E-nummers dus misschien kan je daar ook even naar kijken (de ingredienten staan op de website)...
want je bent neem ik aan alleen allergisxh voor synthetisch parfum, of niet?
Mjaquote:Beste Marieke,
Dank voor je emailtje.
Omdat onze producten allemaal met de hand gemaakt worden, kan de samenstelling van
de producten soms iets verschillen. Hierdoor kan de geur ook anders uitpakken dan je
gewend bent. Mocht je echter denken dat de crème niet goed meer is, adviseren we bij
een van onze winkels langs te gaan. Hier kunnen ze kijken of er inderdaad iets mis
mee is en kun je eventueel een nieuwe krijgen!
Met vriendelijke groet,
Lush NL
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!quote:Op maandag 19 juni 2006 21:57 schreef Vava het volgende:
Jarig zijn en Lushen ook nog tante geworden van een drieling op mijn verjaardag
![]()
een van de katten van mijn vader, Lola, heeft 3kleine poesjes
gekregen vanmiddag
-proefje Creamed Almond & Coconut Smoothie! Ik heb er vandaag mee gedoucht, smoothie vind ik erg fijn en lekker zacht spul. De geur was wel lekker maar ik moet er denk ik aan wennen
-Extra Virgin Olive Soapeen van mijn meest favoriete zeepjes, erg welkom dus!
-Playdoze BBS, ik kreeg een limoengroene schaal en daar kleurt hij zo mooi bij!
-Pop in the bath! Ruikt lekker maar moet ik nog proberen
-Sunny Side! Moet ik ook nog proberen
Ik word er echt jonger op he?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!![]()
!
!
! Nog vele jaren Lush!
[afbeelding]
Lekker jong ding dat je d'r bent!![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vandaag Bonnie in de Leidse gesproken.
Hopelijk is mijn sollicitatiebrief en mijn CV goed genoeg om uitgenodigd te worden voor een gesprek. Ze had in ieder geval nog mensen nodig.
Ik ook!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:48 schreef Shirley het volgende:
[..]Ik hoop voor je dat je aangenomen wordt!
dan betaal je relatief veel belastingen op je tweede baantjequote:Op dinsdag 20 juni 2006 01:23 schreef Vava het volgende:
Kan je dan niet in de zomer ook parttime doen en nog iets anders
Hmm dat zou wel heel erg goed zijn op zich.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:14 schreef Perruche het volgende:
[..]
op lush.nl kan je bestellen
of iemand neemt wat voor je mee, scheelt je verzendkostenik woon ook in rotterdam maar ga weleens in amsterdam omdat ik daar vaak ben, dus tjah. wil best een keer wat voor je meenemen, ofzo. Verzenden kost bij lush trouwens 6 euro extra, dacht ik.
Waarom uit Engeland?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:43 schreef Aarti het volgende:
Ik zit erover te denken om uit engeland te bestellen, iemand nog tips hiervoor?
kan ik ook een nederlandse kortingsbon gebruiken? hoe werkt dat dan?
Véél goedkoper. Bij een flinke bestelling heb je de verzendkosten er vrij eenvoudig uitquote:
ik hoop heel hard voor je dat je aangenomen wordquote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vandaag Bonnie in de Leidse gesproken.
Hopelijk is mijn sollicitatiebrief en mijn CV goed genoeg om uitgenodigd te worden voor een gesprek. Ze had in ieder geval nog mensen nodig.
Wat is "jouw" shampoo danquote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:22 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm engelse site heeft echter niet "MIJN" shampoo
en ook niet die voor het vriendje.... dat is wel weer jammer
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je kijkt niet goed
Hij staat er gewoon bij hoor![]()
Volgens mij wel. En misschien als je in het opmerkingenveld vraagt om een proefje van een bepaald product, dat ze er dan wel een proefje bij doen.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:55 schreef Aarti het volgende:
Ik heb sowieso een paar dingen die echt bijgevuld moeten worden (rehab, retread, en zo)
En ik wil wat nieuwe dingetjes proberen.
Krijg je bij online bestellingen ook weleens proefjes erbij? Of kadootjes?
Ultimate Shine in NL: 7,30quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:54 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga er eens over denken dan.. want ik haal eigenlijk nooit echt veel daar.
Vind het wel heel fijn.. maar probeer mezelf altijd beetje in te houden
volgens mij wel, de verzendkosten zullen misschien afwijken. En je hebt wel een creditcard nodig jaquote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:16 schreef Perruche het volgende:
hoe werkt dat eigenlijk, in de UK? kan je het eventueel ook in bijv. belgie ofzo laten bezorgen? en moet je perse een creditcard hebben?
te lui om op te zoeken *schaam*
ja, absoluut, met een beetje leuke bestelling heb je die verzendkosten er volgens mij zo uit!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Overigens vind ik een prijsverschil van ¤2,16 per shampoobar echt schandalig.
Daarom heb ik de mijne ook in Engeland gekocht...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ultimate Shine in NL: 7,30
Ultime Shine in UK (omgerekend naar euro's): 5,14
Tja....
Klopt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja, absoluut, met een beetje leuke bestelling heb je die verzendkosten er volgens mij zo uit!
Klopt.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:12 schreef Vava het volgende:
Het is ook belachelijk, dat prijsverschil. En dan te bedenken dat de prijzen recentelijk nog verhoogd zijn, voorheen kostte Ultimate Shine toch nog 6,95?![]()
serieus?!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt goed Aarti.
Hoewel ik je de T for Toes van harte af kan raden. Prutspul. Werkt niet.
Ja, die illusie had ik ook eventjes. Realiteit: spierwitte voeten en samenklonterende stukjes tussen je tenenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:28 schreef Aarti het volgende:
[..]
serieus?!
ik dacht juist dat het goed zou werken in de zomer met al die sexy hakschoentjes en zo
hmm...toch even wachten met bestellen dan
.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, die illusie had ik ook eventjes. Realiteit: spierwitte voeten en samenklonterende stukjes tussen je tenen.
Als je béétje zweetvoetjes hebt, werkt het al niet meer.
Ja, dat dacht ik ook. Realiteit was ff pietsie andersquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:32 schreef Aarti het volgende:
[..]
.
ieuw ieuw ieuw *visual*
maar het is toch juist tegen zweetvoeten?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:35 schreef Vava het volgende:
zie nu ook pas dat het Flosty Gritter isik las gewoon Frosty Glitter
maar das niet met t for toes, toch?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:36 schreef Vava het volgende:
Die klontjes heb ik niet en vlekken zijn me ook niet opgevallen
quote:
Dan heb je misschien niet zulke zweetvoetjens als ik...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:36 schreef Vava het volgende:
Die klontjes heb ik niet en vlekken zijn me ook niet opgevallen
Ja nou, misschien zijn er mensen met hele andere ervaringen hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:39 schreef Aarti het volgende:
Dan kan ik voor die 5 pond liever wat anders uitkiezen
Dank je voor je aanbod, misschien is dat wel een goed idee!!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja nou, misschien zijn er mensen met hele andere ervaringen hoor. Don't let me stop you, maar ik geef alleen even mijn ervaringen met het product en tja, die zijn nou eenmaal niet positief
.
Ik zou wat anders uitkiezen. Wil je best een proefje van T for Toes sturen trouwens, kun je het misschien later alsnog bestellen of voor een keertje uit A'dam halen
.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
Dank je voor je aanbod, misschien is dat wel een goed idee!!
Hoewel ik het nu al nie meer wil na je zweetvoetenkorrelmodderverhaal![]()
Ik denk het.. hoewel ik soms ook wel aardig kan glibberen in zomerschoenenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan heb je misschien niet zulke zweetvoetjens als ik...
Ik dacht vorige zomer, hee, ik moet zo mijn mooie muiltjes aan.. laat ik eens poederen.
Resultaat: T for Toes die door zweet een soort "modder" wordt en in prachtige randen op je voeten gaat zitten.
dus het is nog even wachten helaasquote:Dank voor je emailtje.
Lush NL is zeker aan het zoeken naar nieuwe lokaties, en Rotterdam staat
hoog op onze verlanglijst.
Je kunt dus zeker in de toekomst een Lush in Rotterdam verwachten!
Er zijn op dit moment geen concrete plannen, maar zodra deze er wel
zijn, kun je dit terugvinden op de website!
Ik geloof dat iemand die een jaar geleden hetzelfde vroeg, éxact hetzelfde antwoord kreegquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:00 schreef Uhmmie het volgende:
Hmm ik had dus lush gemaild dat ik vond dat ze ook maar een winkel in rotterdam moesten openen
Het antwoord:
[..]
dus het is nog even wachten helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |