Cadeauverpakkingen zijn idd wat duurder, maar het is wel al mooi ingepakt (kost je ook iets van 1 of 2 euro extra als je gewoon een cadeau mooi in laat pakken) en er zit een 10% kortingsbon in. Dus uiteindelijk valt het dan ook wel weer mee
![]()
Misschien is het honing cadeaupakket(je) leuk? Cadeauverpakkingen zijn idd wat duurder, maar het is wel al mooi ingepakt (kost je ook iets van 1 of 2 euro extra als je gewoon een cadeau mooi in laat pakken) en er zit een 10% kortingsbon in. Dus uiteindelijk valt het dan ook wel weer mee
![]()
Honey Farm heet ie, en kost 20 euro.
En misschien is ook Olive Grove cadeaupakket(je) leuk om te geven. In deze twee pakketten zitten wel dingen die veel mensen lekker vinden
![]()
.
Of natuurlijk zelf wat samenstellen, dan zou ik in ieder geval Honey, I Washed the Kids zeep er in doen, dat is een heerlijke honingzeep
![]()
En ook The Olive Branch is erg lekker, dat is een douchegel/-schuim. Verder is voor mij persoonlijk Silky Underwear een favoriet; dat is lekkere poeder voor over je hele lichaam
![]()
Ruikt lekker zoet (ze hebben ook nog meer geuren van alles, dan wat ik hier genoemd heb).
En natuurlijk gewoon even ruiken in de winkel, al had ik daar de eerste keer best moeite mee, om geuren van elkaar te onderscheiden
![]()
.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer,
Gingerfantasies.