abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38845093
Nou menschen, ik moet weer aan de arbeid.
Daarna op naar mijn eerste kamerkijkavond in Amsterdam, spannend!

Bedenken jullie een mooi datumpje voor de meet?
Billie Holiday is Lady Day!
pi_38846895
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 12:35 schreef Bob. het volgende:

[..]

Hm als die lekkerder ruikt moet ik die dan misschien ook maar eens proberen.
Dat het geen Lush is maakt ook niet zo veel uit, als het maar helpt. (heiligschennis in dit topic )
Het ruikt "gewoon" naar creme vind ik, maar de toch al subtiele geur is al gauw bijna helemaal verdwenen als je het opgesmeerd hebt. Het is trouwens wel de witte pot (tegenwoordig ook in een tube te krijgen), de blauwe is volgens mij vettiger.

Meet meet meet, ik heb binnenkort weer Lush nodig En als ik klaar ben met mijn tentamens (nog 1 week en 1 dag en dan heb ik de laatste, voorlopig) heb ik dat wel verdiend

Ik wil een klein cadeaupakketje, en Running for the Embassy, en HIWTK
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_38846945
Wat is nou een aanrader om iemand mee te verrassen
  † In Memoriam † woensdag 14 juni 2006 @ 14:01:15 #29
43556 miss_dynastie
pi_38847331
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:52 schreef Poepoog het volgende:
Wat is nou een aanrader om iemand mee te verrassen
Man of vrouw, leeftijd, houdt hij/ zij van zoete geuren, fruitgeuren, etc.??
pi_38847374
Vrouw, 25, iets geurends, ik ga zo even langs de winkel, maar wil wel beslagen ten ijs komen
pi_38847507
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:02 schreef Poepoog het volgende:
Vrouw, 25, iets geurends, ik ga zo even langs de winkel, maar wil wel beslagen ten ijs komen
heeft ze een bad of niet?
En wat wil je ongeveer uitgeven?
  † In Memoriam † woensdag 14 juni 2006 @ 14:05:18 #32
43556 miss_dynastie
pi_38847513
Ik zou gewoon in de winkel ruiken en kijken wat je lekker vindt voor haar.
Eventueel kan je de verkoopster om advies vragen, die kan je dan in de goede richting helpen.
Bedenk je wel dat de cadeauverpakkingen vaak (misschien wel altijd?, maar dat weet ik niet) een paar euro duurder zijn dan wanneer je de producten los koopt.
Ik weet niet of het voor je eigen vrouw/vriendin is, maar dan is een massagebar misschien wel een leuk idee
pi_38847657
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

heeft ze een bad of niet?
En wat wil je ongeveer uitgeven?
Geen bad, ongeveer 20 euro?
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:10:26 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38847725
Het "nieuws" op de site:
quote:
De winkel in de Leidsestraat krijgt een heel nieuwe look! Van maandag 6 februari tot en met vrijdag 10 februari wordt de hele winkel volledig onder handen genomen. Je zult je ogen niet geloven! De winkel zal daarom van maandag tot en met zaterdag gesloten zijn. Kom op zondag 12 februari naar het openingsfeestje en neem een gratis goodiebag mee naar huis. Je kunt de hele dag terecht!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_38847823
hm, ik zou een lekker zeepje doen (100 gram is ong. 4 a 5 euro) of een douchegelletje (vanaf 5 euro) een Shower Jelly is ook wel lekker met dit weer.. (rond de 4 euro) een shampoo (7 a 8 euro). Doe je er nog een lekker lipglossje bij ofzo?

Haha , ik zou alles van lush leuk vinden om te krijgen. Inderdaad een idee wat Miss Dyunastie ook al zei, aan de verkoper vragen, kan je de geurtjes ook op elkaar afstemmen
pi_38847854
Dank je voor de tip.

Ik liep er vorige keer langs en moest toen aan deze topicreeks denken... Dus vandaag ga ik maar eens wat halen
pi_38847936
Cadeauverpakkingen zijn idd wat duurder, maar het is wel al mooi ingepakt (kost je ook iets van 1 of 2 euro extra als je gewoon een cadeau mooi in laat pakken) en er zit een 10% kortingsbon in. Dus uiteindelijk valt het dan ook wel weer mee
Misschien is het honing cadeaupakket(je) leuk? Cadeauverpakkingen zijn idd wat duurder, maar het is wel al mooi ingepakt (kost je ook iets van 1 of 2 euro extra als je gewoon een cadeau mooi in laat pakken) en er zit een 10% kortingsbon in. Dus uiteindelijk valt het dan ook wel weer mee Honey Farm heet ie, en kost 20 euro.
En misschien is ook Olive Grove cadeaupakket(je) leuk om te geven. In deze twee pakketten zitten wel dingen die veel mensen lekker vinden .

Of natuurlijk zelf wat samenstellen, dan zou ik in ieder geval Honey, I Washed the Kids zeep er in doen, dat is een heerlijke honingzeep En ook The Olive Branch is erg lekker, dat is een douchegel/-schuim. Verder is voor mij persoonlijk Silky Underwear een favoriet; dat is lekkere poeder voor over je hele lichaam Ruikt lekker zoet (ze hebben ook nog meer geuren van alles, dan wat ik hier genoemd heb).
En natuurlijk gewoon even ruiken in de winkel, al had ik daar de eerste keer best moeite mee, om geuren van elkaar te onderscheiden .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_38848067
hm ja, maar die cadeauverpakkingen die je noemt ehbben ook bruisballen en daar heeft de persoon niets aan, heeft geen bad Maar een cadeauverpakking is wel mooi! Misschien een my fair lady, shower head of come fly with me pakketje..?
pi_38848159
Kan iemand voor mij de geur van happy zeep omschrijven.

Ik ben op zoek naar een lekker geurtje voor als handzeep op de wc, douche etc.
pi_38848177
Het is altijd moeilijk om een pakket te vinden waarvan iemand alles lekker vindt.. Daarom doe ik ook als ik cadeaus daar koop gewoon een zelf samengesteld pakket.
Die hierboven genoemd vallen wellicht ook in de smaak Maar ik zou wel even ruiken aan alles wat er in zit, voor je het koopt.
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:23:07 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38848178
ymme: Ken je die ouderwetse ranja? Die sinaasappellimonade?

Daar ruikt ie naar .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_38848193
Ik wil ook Happy
Het wordt echt weer tijd voor Lush.....
pi_38848322
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 14:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
ymme: Ken je die ouderwetse ranja? Die sinaasappellimonade?

Daar ruikt ie naar .
Nu ben ik er dus nog niet uit, of ik deze lekker vind ruiken de ja of de nee.

Ik probeer het gewoon, is hij niet lekker, dan hebben de gasten maar pech
pi_38855010
Zo nieuw topic gevonden
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_38855230
Nou ik heb happy zeep gekocht en nog een of andere douchegel.

Ze hadden weinig echt lekker geurende bodylotions
pi_38861991
Téévéépéé
Die TT !
4
pi_38866915
Whehe... grappige TT. Hij klopt ook ergens wel... financieel helpt Lush je om zeep.
Back in business.
  woensdag 14 juni 2006 @ 22:52:23 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38866966
Zeg Shir, jij komt toch ook wel naar de eventuele meet he? Ik wil met jou aan de zuip .
pi_38867233
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeg Shir, jij komt toch ook wel naar de eventuele meet he? Ik wil met jou aan de zuip .
! Nou, dat weet ik nog niet hoor.... Maar op zich ben ik wel een goede zuippartij.
Back in business.
  woensdag 14 juni 2006 @ 22:58:51 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_38867366
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 22:56 schreef Shirley het volgende:

[..]

! Nou, dat weet ik nog niet hoor.... Maar op zich ben ik wel een goede zuippartij.
Dat dacht ik wel .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')