Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:51 schreef Koenz0r het volgende:
Ik ben zojuist wakker gebeld:
"Goede morgen Koen, Jacqueline Rutte hier van de PWA school"
"Uhhh, *droge strot van wakker worden* Goeiemorgen"
"Had ik je wakker gebeld??"
"Ja, maar dat maakt niet uit hoor"
"Mooi, want je bent geslaagd!!! Het was wel kantje boord, maar je bent er door!!"
"Toppie, geweldig, werkelijk tof!"
Dus, IK BEN GESLAAGD !!!!!!
voor 4 - VMBO TL
whehe das zo verrot he zo'n droge ochtendstemquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:51 schreef Koenz0r het volgende:
Ik ben zojuist wakker gebeld:
"Goede morgen Koen, Jacqueline Rutte hier van de PWA school"
"Uhhh, *droge strot van wakker worden* Goeiemorgen"
"Had ik je wakker gebeld??"
"Ja, maar dat maakt niet uit hoor"
"Mooi, want je bent geslaagd!!! Het was wel kantje boord, maar je bent er door!!"
"Toppie, geweldig, werkelijk tof!"
Dus, IK BEN GESLAAGD !!!!!!![]()
voor 4 - VMBO TL
Dankjewelquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Gefeliciteerd!
iken
bij voorbaat aangezien ik morgen pas meer weet (vwo) en het alle kanten nog op kan voot mijn gevoel.
Ook bedanktquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:18 schreef -AnneX- het volgende:
feli koenz0r
euj! dit is jouw topic niet!quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2006 11:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Iken
bij voorbaat aangezien ik morgen pas meer weet (havo) en het alle kanten nog op kan voor mijn gevoel.
Wtf? Langskomen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:22 schreef Volvoman het volgende:
Bij mij komen ze langs, vanaf 14:30.
Ik woon dicht bij school, dus ik hoop dat ze bij mij als eerste zijn.
Ook feliquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:19 schreef Nashje het volgende:
Geslaagd![]()
.
Na 12 uur zouden ze eerst degene bellen die waren gezakt. Nou het was 5 over 12 ofzo, ik hoorde de telefoon. Mijn gedachten: "KUT KUT KUT KUT KUT". Ik best lang wachten met afpakken. Ik pak af, hoor niemand, dus verbinding afgebroken. Ik wacht op het 2e telefoontje. Ga effe naar de WC. Had de telefoon meegenomen. De telefoon gaat over. Blijkt het me moeder te zijn. Die was gebeld door me mentor: "Je bent geslaagd!!".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Hebben jullie zo weinig leerlingen, dat ze bij iedereen persoonlijk langs kunnen?quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:27 schreef Volvoman het volgende:
[..]
JaBeetje doelloos, maar dan krijg ik ook meteen mijn cijferlijst. Die moet ik morgen inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |