abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:01:41 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38840451
Ja net terug van vakantie, lekker kleurtje opgelopen maarja dat is nu alweer aan het vervellen

de huid eronder schijnt de kleur langer vast te houden, maar ik vraag me af...kan je nu gewoon onder de zonnebank om het kleurtje te behouden? Of op zijn minst die witte vlekken bij te kleuren?

ow en vervellen is rete-irritant en het jeukt als de ziekte
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:13:27 #2
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38840718
Ik vraag me af: maak je het niet alleen maar erger als je nu meteen onder de zonnebank springt? Je vervelt niet voor niet natuurlijk. Persoonlijk zou ik even wachten met het zonnebankje.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:15:31 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38840760
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:13 schreef Natalie het volgende:
Ik vraag me af: maak je het niet alleen maar erger als je nu meteen onder de zonnebank springt? Je vervelt niet voor niet natuurlijk. Persoonlijk zou ik even wachten met het zonnebankje.
ja daarom vraag ik het ook, ik heb er zelf geen ervaring mee en vraag me dat dus ook af.

maar zoals het er nu uitziet wint ook niet echt een schoonheidsprijs
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:18:49 #4
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_38840850
Wie weet is het een idee om zachtjes te scrubben en op die manier de velletjes eraf te krijgen. Het zou kunnen schelen in de jeuk.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 14 juni 2006 @ 10:24:21 #5
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38840997
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 10:18 schreef Natalie het volgende:
Wie weet is het een idee om zachtjes te scrubben en op die manier de velletjes eraf te krijgen. Het zou kunnen schelen in de jeuk.
ik scrub met zo'n spons uit de zee waar ze die hamam dingen ook mee doen. Dat is echt heel lekker
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:19:55 #6
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_38844221
ja zou ik ook doen, scrubben. verder vooral veel aftersun of andere creme smeren. zonnebank heeft denk ik pas zin als je velletjes weg zijn, anders is t wegegooid geld
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_38844617
Die velletjes zijn volgens mij toch meestal een teken dat je niet goed gezond hebt.
Als je een hoge factor gebruikt, je huid af en toe zachtjes scrubt, vaak opnieuw insmeert en 's avonds een goede hydratatie/after sun gebruikt, dan krijg je eigenlijk nooit velletjes, en blijf je echt dubbel zo lang bruin.
Dus heb je misschien te snel bruin willen woren? Te lage factor gebruikt ofzo?

Ik zou de boel dus niet erger maken door meteen weer onder de zonnebank te duiken.
Scrub de velletjes zachtjes weg, smeer smeer smeer tot je een ons weegt, en je hebt nog de hele zomer om langdurig bruin te worden.
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:37:26 #8
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38844649
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 12:19 schreef -Mellow- het volgende:
ja zou ik ook doen, scrubben. verder vooral veel aftersun of andere creme smeren. zonnebank heeft denk ik pas zin als je velletjes weg zijn, anders is t wegegooid geld
hij staat op zolder dus ik hoef geen abbo ofzo te nemen ergens. En ik heb trouwens heel erg lekkere after sun spray, van L'Oréal. Die spuit je als een soort neveltje over je heen. Heerlijk is die
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:38:32 #9
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38844676
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 12:36 schreef Melusine het volgende:
Die velletjes zijn volgens mij toch meestal een teken dat je niet goed gezond hebt.
Als je een hoge factor gebruikt, je huid af en toe zachtjes scrubt, vaak opnieuw insmeert en 's avonds een goede hydratatie/after sun gebruikt, dan krijg je eigenlijk nooit velletjes, en blijf je echt dubbel zo lang bruin.
Dus heb je misschien te snel bruin willen woren? Te lage factor gebruikt ofzo?

Ik zou de boel dus niet erger maken door meteen weer onder de zonnebank te duiken.
Scrub de velletjes zachtjes weg, smeer smeer smeer tot je een ons weegt, en je hebt nog de hele zomer om langdurig bruin te worden.
Ik ben de laatste dag van de vakantie heel erg verbrand geweest (echt heel erg) dus daar komen de velletjes e.d. van
pi_38844749
Oei. Shit zeg, ik heb het ook wel eens gehad. Ben altijd echt een zonnecremenazi, maar op de laatste dag stond ik in zee en spoelden mijn voeten/onderbenen schoon. Resultaat: kon bijna niet lopen van de pijn.

Nee, dan zou ik helemaal niet onder de zonnebank gaan. Eerst je huid maar eens heel erg vertroetelen (aloe vera is heel goed hiervoor) en dan langzaam weer opbouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')