ja daarom vraag ik het ook, ik heb er zelf geen ervaring mee en vraag me dat dus ook af.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:13 schreef Natalie het volgende:
Ik vraag me af: maak je het niet alleen maar erger als je nu meteen onder de zonnebank springt? Je vervelt niet voor niet natuurlijk. Persoonlijk zou ik even wachten met het zonnebankje.
ik scrub met zo'n spons uit de zee waar ze die hamam dingen ook mee doen. Dat is echt heel lekkerquote:Op woensdag 14 juni 2006 10:18 schreef Natalie het volgende:
Wie weet is het een idee om zachtjes te scrubben en op die manier de velletjes eraf te krijgen. Het zou kunnen schelen in de jeuk.
hij staat op zolder dus ik hoef geen abbo ofzo te nemen ergens. En ik heb trouwens heel erg lekkere after sun spray, van L'Oréal. Die spuit je als een soort neveltje over je heen. Heerlijk is diequote:Op woensdag 14 juni 2006 12:19 schreef -Mellow- het volgende:
ja zou ik ook doen, scrubben. verder vooral veel aftersun of andere creme smeren. zonnebank heeft denk ik pas zin als je velletjes weg zijn, anders is t wegegooid geld
Ik ben de laatste dag van de vakantie heel erg verbrand geweest (echt heel erg) dus daar komen de velletjes e.d. vanquote:Op woensdag 14 juni 2006 12:36 schreef Melusine het volgende:
Die velletjes zijn volgens mij toch meestal een teken dat je niet goed gezond hebt.
Als je een hoge factor gebruikt, je huid af en toe zachtjes scrubt, vaak opnieuw insmeert en 's avonds een goede hydratatie/after sun gebruikt, dan krijg je eigenlijk nooit velletjes, en blijf je echt dubbel zo lang bruin.
Dus heb je misschien te snel bruin willen woren? Te lage factor gebruikt ofzo?
Ik zou de boel dus niet erger maken door meteen weer onder de zonnebank te duiken.
Scrub de velletjes zachtjes weg, smeer smeer smeer tot je een ons weegt, en je hebt nog de hele zomer om langdurig bruin te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |