Nota bene, allemaal door Joden zelf gemaakt. Er staan er een paar tussen op de site die ik niet plaats omdat ze te ver gaan.quote:
Wel of niet door Joden gemaakt, dit is antisemitische Stormfront-troep. Niet grappig.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 22:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nota bene, allemaal door Joden zelf gemaakt. Er staan er een paar tussen op de site die ik niet plaats omdat ze te ver gaan.
Was het je nog niet opgevallen dat het topic sowieso over discrimerende grappen ging?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:35 schreef AntonDingeman het volgende:
Wel of niet door Joden gemaakt, dit is antisemitische Stormfront-troep. Niet grappig.
Kijk op de betreffende website, dan zul je zien dat dit niet zo is.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:35 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Wel of niet door Joden gemaakt, dit is antisemitische Stormfront-troep. Niet grappig.
Grove goede grappen zijn leuk.quote:Op zondag 18 juni 2006 10:05 schreef m021 het volgende:
[..]
Was het je nog niet opgevallen dat het topic sowieso over discrimerende grappen ging?Zie stripje in OP.
Ah ... ik zie het.quote:Op zondag 18 juni 2006 12:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kijk op de betreffende website, dan zul je zien dat dit niet zo is.
'De joden'hebben, met hun typische humor, besloten om een anti-semitische cartoonwedstrijd te houden. Dit om 'ons', en met name de moslims, af te zeiken in de cartoon-oorlog.
De stripjes die ik geplaatst heb kunnen, m.i., nog best door de beugel. Op de betreffende site staan nog vele hardere.
Deze vond ik dan net even te ver gaan. Zelfs wanneer ze door 'de Joden'quote:Op zondag 18 juni 2006 15:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[afbeelding]..
[afbeelding].!
[afbeelding].
OMG.
[afbeelding].
OMFG..
Ik vond die van 'Oh, you wanted cold juice' verder gaan dan deze hoor. Vind het prachtig dat ze dat zelf doen, zelfspot.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Deze vond ik dan net even te ver gaan. Zelfs wanneer ze door 'de Joden'zelf gemaakt zijn.
"De Joden" is niet 1 persoon. Je kan wel Joods zijn, en zo'n cartoon maken, maar dan kun je er nog wel andere Joden mee beledigen.quote:Op zondag 18 juni 2006 16:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vond die van 'Oh, you wanted cold juice' verder gaan dan deze hoor. Vind het prachtig dat ze dat zelf doen, zelfspot.. Je ken jezelf toch niet te hard beledigen?
Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom grappen over negers wel mogen maar grappen over Joden niet.quote:Op zondag 18 juni 2006 18:46 schreef AntonDingeman het volgende:
"De Joden" is niet 1 persoon. Je kan wel Joods zijn, en zo'n cartoon maken, maar dan kun je er nog wel andere Joden mee beledigen.
Alles mag van mij.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:37 schreef m021 het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom grappen over negers wel mogen maar grappen over Joden niet.
Mooi gesproken, de grap moet lekker lomp overkomen zonder politiek gedoe erachter!quote:Op zondag 18 juni 2006 22:24 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Alles mag van mij.
Alleen zijn grappen over joden vaak politiek. En grappen over negers vaak gewoon lekker lomp.
Daarom vind ik grappen over joden minder.
Ja, leuk joh.quote:Op woensdag 18 april 2007 04:40 schreef Double-Helix het volgende:
De eerste topic waarop ik reageerde!
'De' moet het 'Het' zijnquote:Op woensdag 18 april 2007 04:40 schreef Double-Helix het volgende:
De eerste topic waarop ik reageerde!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |