Gast, dit is echt geniaal gewoonquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:35 schreef _HSJ_ het volgende:
[afbeelding]
oh my god![]()
![]()
![]()
die vent roept heel hard FOOD FIGHT!
![]()
![]()
Maar hij zit in Afrika!
![]()
![]()
Waar ze dus geen eten hebben
![]()
![]()
![]()
LACHEEEEEEEEEEEN
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
oh mijn god![]()
![]()
![]()
![]()
Die vent hij
![]()
![]()
![]()
mist zijn familie enzo, end us stuurt hij de dood op ze af
![]()
![]()
maar Dood ziet het verkeerde adres
![]()
![]()
en
![]()
![]()
hij vermoord een stel negers
![]()
![]()
![]()
LACHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
[afbeelding]
OH GEWELDIG![]()
![]()
Dat joch krijgt
![]()
![]()
![]()
schoenen van zijn broertje als cadeau, maar hij
![]()
![]()
![]()
zit in een ROLSTOEL!
![]()
HEEFT ER DUS NIKS AAN HAHAAHAHAHAHAHAH
![]()
Die moeder met die afgeplatte bril en dat donkere kindje op schoot!quote:
Je mag Morning Glory best leuk vinden, maar doe dat liever in een eigen topic.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:48 schreef _HSJ_ het volgende:
Ik vind Monring Glory leuker,. ieder zijn smaak vind het alleen minder als er om gezeikt word.
Nee, jouw bijdrage aan dit topic is nuttig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:48 schreef Luuksor het volgende:
Kansloze discussie zeg..
Waarom open je niet een Morning Glory topic? Kunnen jullie daar leuk gaan lachen om die kansloze stripjes.quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:18 schreef m021 het volgende:
[..]
Waarom open je niet een Morning Glory topic? Kunnen jullie daar leuk gaan lachen om die kansloze stripjes.
Less talking, more pics.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:18 schreef m021 het volgende:
[..]
Waarom open je niet een Morning Glory topic? Kunnen jullie daar leuk gaan lachen om die kansloze stripjes.
Nu hebben we allebei onze myact ermee vervuiltquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:38 schreef m021 het volgende:
He MouseOver, anders bedenk je even niet op precies hetzelfde moment om ook zo'n topic te maken.![]()
Maar die van mij is op slot, dus ik heb er geen last meer van.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:42 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nu hebben we allebei onze myact ermee vervuilt
hoe leuk, het is mijn verjaardag vandaag...quote:
quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:24 schreef Jyrun het volgende:
[..]
hoe leuk, het is mijn verjaardag vandaag...
op 1 of andere manier is ie vandaag niet grappig.![]()
Snap gewoon niet dat er zo gezeurd moet worden..quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, jouw bijdrage aan dit topic is nuttig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |