Juist, zo ja.quote:
Tuurlijk niet, dat ik om grappen kan lachem over pedofilie hier op Fok betekend niet dat ik wil neuken met een kind van 4.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:41 schreef foktastic het volgende:
de grappen zijn droog/incorrect/racistisch/fout etc, en om de grappen te 'waarderen' moet je dus zelf incorrect/racistisch/fout etc. worden. Verlaag je niveau totdat je de humor erin ziet.
Oh, dus Charlie Chaplin was een nazi?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:41 schreef foktastic het volgende:
de grappen zijn droog/incorrect/racistisch/fout etc, en om de grappen te 'waarderen' moet je dus zelf incorrect/racistisch/fout etc. worden. Verlaag je niveau totdat je de humor erin ziet.
Dat is onzin. De reden dat politiek incorrecte grappen zo leuk zijn is dat ze gaan over onderwerpen waarop een taboe rust. Daarom worden grappen over Joden of pedo's ook zo gewaardeerd, want dat zijn de grootste taboes.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:41 schreef foktastic het volgende:
Idd, hij is getekend door D!o of niet?quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarom worden grappen over Joden of pedo's ook zo gewaardeerd, want dat zijn de grootste taboes.
Mweh, ik hou al van droge en zwarte humor, maar dat betekend niet dat ik vind wat er in die strips staat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:55 schreef foktastic het volgende:
dat zeg ik ook niet, wat ik bedoel is dat je het moet relativeren. natuurlijk mag je lachen om een pedo grap o.i.d. maar om datzelfde grap ook als 'grappig' te ervaren zul je toch echt even je politieke correctheid loslaten, anders is het maar een 'smaakloze' beledigende tekening over pedofielen, kankerpatiënten e.d. Dus je zal je humorgevoel even moeten 'bijstellen', dán werkt het wel en komt er een lach.
Gewaardeerd, gewaardeerd ...quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Daarom worden grappen over Joden of pedo's ook zo gewaardeerd,
Ok.quote:
Racisme/discriminatie is ook een groot taboe, ook mensen die racist zijn zeggen het vaak niet hardop.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is onzin. De reden dat politiek incorrecte grappen zo leuk zijn is dat ze gaan over onderwerpen waarop een taboe rust. Daarom worden grappen over Joden of pedo's ook zo gewaardeerd, want dat zijn de grootste taboes.
Twintig jaar geleden gingen de beste moppen allemaal over sex, dat was toen nog spannend, en nog twintig jaar eerder over paters en nonnen die ondeugende dingen deden in de kloostertuin.
Die is wel goed.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat krijg je wanneer je een jood met een pedo kruist? Iemand die snoepjes probeert te verkopen aan kinderen...
Wat let je?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:04 schreef El_Bartos het volgende:
Gaan er hier nog cartoons gepost worden of hoe zit dat!![]()
![]()
Hij spotte met Hitler, daarom was hij in de ogen van de nazies fout, incorrect etc. bezig als comedian.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:51 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Oh, dus Charlie Chaplin was een nazi?
HIj spotte ook met Adolf Hitler.
die kwam al eerder langsquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |