quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Anders ga je niet zeiken op wat anderen wel grappig vinden. Dat jij het niet grappig vindt betekend niet dat het dat niet voor anderen kan zijn, hoe kansloos je het ook kan vinden.
Het is pas kansloos om de smaak van iemand anders af te kraken, even kansloos als iemands muzieksmaak afkraken,.
Haha, hij slaat z'n zoon en zegt tegen de agent dat-ie een reden heeft, want hij is homo, haha. En als de agent vraagt waarom-ie dat niet zegt.. dan, danquote:
Haha, die agent is zwart, en die vader heeft een deel van een KuKluxKlan gewaad aan!quote:
Oh God!quote:
Oh help!quote:
Deze is echt briljant!quote:
Een goede grap over verkrachte kinderen met kanker moet nog kunnen, maar als het ook nog slechte grappen zijn over verkrachte kinderen met kanker...quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:08 schreef AntonDingeman het volgende:
Als je grappen over verkrachte kinderen met kanker leuk vindt, dan moet je inderdaad niet schrikken als mensen zich daar negatief over uit laten.
Daar staat ook de doodstraf op.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:17 schreef m021 het volgende:
[..]
Een goede grap over verkrachte kinderen met kanker moet nog kunnen, maar als het ook nog slechte grappen zijn over verkrachte kinderen met kanker...
Ware woorden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:17 schreef m021 het volgende:
[..]
Een goede grap over verkrachte kinderen met kanker moet nog kunnen, maar als het ook nog slechte grappen zijn over verkrachte kinderen met kanker...
Als ik erom wil lachen doe ik dat, als jij je vermaak zoekt in het uitlachen van anderen en belachelijk proberen te maken van hun smaak, ga je gang, heb jij ook weer je pleziertje.quote:
Ik verbied je niks, maar jij zit steeds te zeiken dat ik er wat over zeg.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ik erom wil lachen doe ik dat, als jij je vermaak zoekt in het uitlachen van anderen en belachelijk proberen te maken van hun smaak, ga je gang, heb jij ook weer je pleziertje.
Ik begon met zeiken omdat jij en anderen ermee begonnen. Maar is goed.quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:44 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik verbied je niks, maar jij zit steeds te zeiken dat ik er wat over zeg.Het zijn mongoloïde cartoons, als jij daar om wil lachen moet je dat zeker doen, maar als ik -en met mij anderen- zeg dat het gewoon niet-grappig is op een niveau waarvan ik niet eens wist dat het nog mogelijk was moet je dat ook maar slikken.
Die food fight, en die met die schoenen.quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:44 schreef Socratestikel het volgende:
[..]
Ik verbied je niks, maar jij zit steeds te zeiken dat ik er wat over zeg.Het zijn mongoloïde cartoons, als jij daar om wil lachen moet je dat zeker doen, maar als ik -en met mij anderen- zeg dat het gewoon niet-grappig is op een niveau waarvan ik niet eens wist dat het nog mogelijk was moet je dat ook maar slikken.
Goed dat je ze toelicht, ik dacht al dat ik ze niet snapte!quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:08 schreef Socratestikel het volgende:
Toelichting op strips
Ik moest een tweede keer kijken, maar die is echt goedquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:07 schreef latislos het volgende:
ik moest hier wel hard om lachen
[afbeelding]
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |