abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:43:46 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40242580
De celebs die inmiddels geworpen hebben, zet ik niet in de OP.
Het gaat hier over zwangeren, tenslotte.
Niet akkoord, geef een gil en ik doe het alsnog .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40243900
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 07:53 schreef Malahide het volgende:
Volgens mij staat er toch echt Leontien in die quote van Wiki...
Whahaha, je hebt gelijk . Ik was alleen maar bezig met de Slaats/Staats verwarring .

Heb het gelijk gewijzigd.
Eeuwig vijfentwintig
  maandag 31 juli 2006 @ 21:10:18 #253
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_40364371
Trijntje Oosterhuis is weer moeder geworden van een zoon. Marijn nogwattes...

Aldus de Telegraaf
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
pi_40364859
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:10 schreef Relin het volgende:
Trijntje Oosterhuis is weer moeder geworden van een zoon. Marijn nogwattes...

Aldus de Telegraaf
Ja, Marijn Benjamin
  † In Memoriam † maandag 31 juli 2006 @ 21:24:52 #255
43556 miss_dynastie
pi_40364934
Ik vind het een hele leuke naam
pi_40366731
Kerry Katona zwanger

Kerry Katona, ex-Atomic Kitten, is zwanger van haar derde kindje. Kerry heeft al twee dochters uit haar huwelijk met zanger Brian McFadden.

Brian en Kerry scheidden in 2004 en Kerry is nu al een tijdje gelukkig met haar verloofde Mark Croft. Hij is de vader van Kerry's ongeboren kindje. "Een jongetje zou geweldig zijn, aangezien ik al twee dochters heb," aldus Kerry.
Recentelijk waren Brian en Kerry nog in gevecht over wie de voogdijschap zou krijgen over de kids van het stel. Kerry: "Ik ga liever dood dan dat iemand mijn kleine meisjes afpakt. Brian is hun vader, maar toch blijven ze bij mij!"
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:52:37 #257
73549 Annemiek78
Martijn_77 my favo user!
pi_40394555
AMSTERDAM - Zangeres Trijntje Oosterhuis en haar man Sander van den Eeden hebben een tweede zoon gekregen. Dat meldde Oosterhuis maandag op haar website. Het jongetje heet Marijn Benjamin van den Eeden.

Op haar website schrijft de 33-jarige Trijntje: "Lieve Allemaal! Vanmorgen is onze zoon Marijn Benjamin geboren! Om 08.46 kwam hij thuis in Amsterdam kerngezond ter wereld. 3800 gram, 48 centimeter - wat een schatje! Sander en ik zijn heel, heel gelukkig. En Jonas heeft zijn broertje al meer dan honderd kusjes gegeven! Met mij gaat het goed, ben wel erg moe, maar kijk terug op een prachtige bevalling. Ik ga nu heel erg uitrusten, en heel erg genieten. En vooral nog even niet aan optreden denken! Liefs, Trijntje."

Oosterhuis en Van den Eeden, die presentator is bij TV-Noord Holland, hebben al een zoon, Jonas. Jonas is twee jaar.
Positive thinking, my way of thinking!
pi_40395131
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:52 schreef Annemiek78 het volgende:
AMSTERDAM - Zangeres Trijntje Oosterhuis en haar man Sander van den Eeden hebben een tweede zoon gekregen. Dat meldde Oosterhuis maandag op haar website. Het jongetje heet Marijn Benjamin van den Eeden.

Op haar website schrijft de 33-jarige Trijntje: "Lieve Allemaal! Vanmorgen is onze zoon Marijn Benjamin geboren! Om 08.46 kwam hij thuis in Amsterdam kerngezond ter wereld. 3800 gram, 48 centimeter - wat een schatje! Sander en ik zijn heel, heel gelukkig. En Jonas heeft zijn broertje al meer dan honderd kusjes gegeven! Met mij gaat het goed, ben wel erg moe, maar kijk terug op een prachtige bevalling. Ik ga nu heel erg uitrusten, en heel erg genieten. En vooral nog even niet aan optreden denken! Liefs, Trijntje."

Oosterhuis en Van den Eeden, die presentator is bij TV-Noord Holland, hebben al een zoon, Jonas. Jonas is twee jaar.
Geboren op mijn verjaardag
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:52:48 #259
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_40400630
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 20:11 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Geboren op mijn verjaardag
En op de verjaardag van mijn tweede zoon die 12 geworden is
(gefeliciteerd KinkyGiraf )
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:12:20 #260
101884 PeRi
Allons-y!
pi_40428391
Skaai en ik zagen de Van Ginnekens shoppen bij de H&M in Rotterdam. Marieke heeft een aardige toeter alweer, en bij Aukje een schattig klein buikje. Moeten ff kijken hoe we de foto's van dr telefoon af krijgen !
Whatever I want.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 22:01:08 #261
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_40432330
Suzanne Klemann (43) wordt moeder

AMSTERDAM - Lois Lane-zangeres Suzanne Klemann wordt moeder. Haar vriendin Minka is ruim drie maanden zwanger.

Suzanne en Minka stapten vorig jaar zomer in het huwelijksbootje, na een relatie van veertien jaar. Dat meldt Shownieuws
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:09:55 #262
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_40445808
Er werd nog een zwangerschap gemeld bij shownieuws...ben alleen vergeten van wie
To infinity…and beyond!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:10:49 #263
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_40445842
Heidi Klum bedoel je? Die was al bekend volgens mij....
Vraag me wel af van wie die Minke zwanger is: van een èrg goede vriend of van de spermabank...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:15:20 #264
11458 ivetje
pi_40445963
Nee, die wist ik al. Volgens mij werden en gisteren 2 zwangerschappen aangekondigd, kan er alleen nu niets meer over vinden. Die van Suzanne Klemann en nog iemand. Ik d8 toen nog van "dit moet ik morgen ff melden in dit topic " Vandaar.
Hmm...misschien heb ik me dan vreselijk vergist.
To infinity…and beyond!
pi_40446113
quote:
12:33 02/08/2006

Steve Olfers en vriendin Stephanie hebben hedenochtend om 07:56 een zoon gekregen. Moeder en zoon zijn in goede gezondheid. Het is het eerste kind voor Steve die vijf jaar lang een relatie met Stephanie heeft en sinds kort een nieuw stulpje heeft betrokken. Er is nu sprake van een volmaakt gelukkig gezinnetje. De zoon wordt Yamano genoemd.

Eerder deze zomer kregen Edwin en Wendy van Bueren gezinsuitbreiding door de geboorte van dochter Lindsey.

Wie de volgende Sparta-speler is die vader gaat worden is nog niet bekend. Pogingen worden ondernomen, dat is een ding wat zeker is. Nu maar hopen dat dat de voetbalprestaties niet in de weg zal staan.

ITWM feliciteert Steve en Stephanie met het nieuwe leven!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 12:24:51 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_40446230
Ah, Sparta spelers
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 3 augustus 2006 @ 12:55:54 #267
43556 miss_dynastie
pi_40447179
Yamano
pi_40464031
Stella McCartney zwanger

Modeontwerpster Stella McCartney is zwanger. Het zal het eerste kindje zijn voor de dochter van ex-Beatle Paul McCartney.

Paul is apetrots op zijn dochter. Na de scheiding van Paul met Heather Hills is hij wel toe aan blij nieuws. Een insider liet weten: "Na alles waar hij doorheen is gegaan, is dit echt goed nieuws. Sinds Paul's scheiding zijn ze erg close samen, dit heugelijke nieuws maakt hun band alleen maar sterker!"
Wanneer Stella haar eerste kindje verwacht is nog niet bekend.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:09:42 #269
11458 ivetje
pi_40472754
Die bedoelde ik dus ook...Stella. Het schoot me vanmorgen ineens te binnen
To infinity…and beyond!
pi_40476801
Zoon voor Hugo Metsers
AMSTERDAM - Hugo Metsers is vader geworden van een zoon. Dat maakte hij vrijdag bekend. De acteur en zijn vriendin Patricia Plug hebben het jongetje, dat woensdag om 17.05 uur is geboren, Reza genoemd.

Het paar is „heel blij” met de geboorte van Reza. „Moeder en kind verkeren in goede gezondheid”, aldus Metsers (Diamant, Zwartboek). De kersverse ouders zijn sinds oudejaarsavond vorig jaar verloofd en willen volgend jaar trouwen.
Don't you love her madly?
pi_40477925
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:30 schreef Lovechild het volgende:
Zoon voor Hugo Metsers
AMSTERDAM - Hugo Metsers is vader geworden van een zoon. Dat maakte hij vrijdag bekend. De acteur en zijn vriendin Patricia Plug hebben het jongetje, dat woensdag om 17.05 uur is geboren, Reza genoemd.

Het paar is „heel blij” met de geboorte van Reza. „Moeder en kind verkeren in goede gezondheid”, aldus Metsers (Diamant, Zwartboek). De kersverse ouders zijn sinds oudejaarsavond vorig jaar verloofd en willen volgend jaar trouwen.
Die kan dus van de lijst

Mooie naam, Reza
pi_40492215
Kelly Rowland is niet zwanger

Kelly Rowland heeft via haar platenmaatschappij laten weten dat ze niet zwanger is.

Sony BMG stuurde maandag een persbericht uit waarin stond "statements attributed to Kelly regarding her alleged pregnancy were never made by the artist and a purported interview with the AMG never took place."
Het gerucht begon nadat berichten waren gepost op een internetforum door ene Keith Slogan van AMG (amgmusic.com). In de, met taalfouten, geposte tekst stond dat Kelly haar zwangerschap had verteld aan AMG en quote haar door te zeggen dat de zwangerschap een "suprise"was.
The London Daily Mirror schreef er vervolgens wat over in hun 3 AM gossip column en gebruikte daarbij dezelfde quote. Dat artikel werd opgepikt door diverse websites over de hele wereld, waardoor het gerucht al snel voor waar werd aangenomen.
pi_40492437
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 20:49 schreef hardsilence het volgende:
Kelly Rowland is niet zwanger

Kelly Rowland heeft via haar platenmaatschappij laten weten dat ze niet zwanger is.

Sony BMG stuurde maandag een persbericht uit waarin stond "statements attributed to Kelly regarding her alleged pregnancy were never made by the artist and a purported interview with the AMG never took place."
Het gerucht begon nadat berichten waren gepost op een internetforum door ene Keith Slogan van AMG (amgmusic.com). In de, met taalfouten, geposte tekst stond dat Kelly haar zwangerschap had verteld aan AMG en quote haar door te zeggen dat de zwangerschap een "suprise"was.
The London Daily Mirror schreef er vervolgens wat over in hun 3 AM gossip column en gebruikte daarbij dezelfde quote. Dat artikel werd opgepikt door diverse websites over de hele wereld, waardoor het gerucht al snel voor waar werd aangenomen.
Hadden ze ons even mooi tuk!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_40505810
Tjeminee, en ik haar maar ondankbaar voor haar zwangerschap vinden (niet dat je persé altijd blij moet zijn als een kind verwacht). Nu is ze dus helemaal niet zwanger. Nou ja, ook goed
pi_40507332
Of ze heeft inmiddels een abortus gehad omdat ze het echt niet zag zitten om moeder te worden.althans nu nog even niet .Dat is mijn vermoeden, vind het namelijk maar een raar bericht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')