Whahaha, je hebt gelijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 07:53 schreef Malahide het volgende:
Volgens mij staat er toch echt Leontien in die quote van Wiki...![]()
Ja, Marijn Benjaminquote:Op maandag 31 juli 2006 21:10 schreef Relin het volgende:
Trijntje Oosterhuis is weer moeder geworden van een zoon. Marijn nogwattes...
Aldus de Telegraaf
Geboren op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:52 schreef Annemiek78 het volgende:
AMSTERDAM - Zangeres Trijntje Oosterhuis en haar man Sander van den Eeden hebben een tweede zoon gekregen. Dat meldde Oosterhuis maandag op haar website. Het jongetje heet Marijn Benjamin van den Eeden.
Op haar website schrijft de 33-jarige Trijntje: "Lieve Allemaal! Vanmorgen is onze zoon Marijn Benjamin geboren! Om 08.46 kwam hij thuis in Amsterdam kerngezond ter wereld. 3800 gram, 48 centimeter - wat een schatje! Sander en ik zijn heel, heel gelukkig. En Jonas heeft zijn broertje al meer dan honderd kusjes gegeven! Met mij gaat het goed, ben wel erg moe, maar kijk terug op een prachtige bevalling. Ik ga nu heel erg uitrusten, en heel erg genieten. En vooral nog even niet aan optreden denken! Liefs, Trijntje."
Oosterhuis en Van den Eeden, die presentator is bij TV-Noord Holland, hebben al een zoon, Jonas. Jonas is twee jaar.
quote:12:33 02/08/2006
Steve Olfers en vriendin Stephanie hebben hedenochtend om 07:56 een zoon gekregen. Moeder en zoon zijn in goede gezondheid. Het is het eerste kind voor Steve die vijf jaar lang een relatie met Stephanie heeft en sinds kort een nieuw stulpje heeft betrokken. Er is nu sprake van een volmaakt gelukkig gezinnetje. De zoon wordt Yamano genoemd.
Eerder deze zomer kregen Edwin en Wendy van Bueren gezinsuitbreiding door de geboorte van dochter Lindsey.
Wie de volgende Sparta-speler is die vader gaat worden is nog niet bekend. Pogingen worden ondernomen, dat is een ding wat zeker is. Nu maar hopen dat dat de voetbalprestaties niet in de weg zal staan.
ITWM feliciteert Steve en Stephanie met het nieuwe leven!
Die kan dus van de lijstquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:30 schreef Lovechild het volgende:
Zoon voor Hugo Metsers
AMSTERDAM - Hugo Metsers is vader geworden van een zoon. Dat maakte hij vrijdag bekend. De acteur en zijn vriendin Patricia Plug hebben het jongetje, dat woensdag om 17.05 uur is geboren, Reza genoemd.
Het paar is „heel blij” met de geboorte van Reza. „Moeder en kind verkeren in goede gezondheid”, aldus Metsers (Diamant, Zwartboek). De kersverse ouders zijn sinds oudejaarsavond vorig jaar verloofd en willen volgend jaar trouwen.
Hadden ze ons even mooi tuk!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:49 schreef hardsilence het volgende:
Kelly Rowland is niet zwanger
Kelly Rowland heeft via haar platenmaatschappij laten weten dat ze niet zwanger is.
Sony BMG stuurde maandag een persbericht uit waarin stond "statements attributed to Kelly regarding her alleged pregnancy were never made by the artist and a purported interview with the AMG never took place."
Het gerucht begon nadat berichten waren gepost op een internetforum door ene Keith Slogan van AMG (amgmusic.com). In de, met taalfouten, geposte tekst stond dat Kelly haar zwangerschap had verteld aan AMG en quote haar door te zeggen dat de zwangerschap een "suprise"was.
The London Daily Mirror schreef er vervolgens wat over in hun 3 AM gossip column en gebruikte daarbij dezelfde quote. Dat artikel werd opgepikt door diverse websites over de hele wereld, waardoor het gerucht al snel voor waar werd aangenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |