Letterlijk of figuurlijk?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:37 schreef Geqxon het volgende:
Al een stuk beterIk had gewoon een gigantische klap in mijn gezicht gehad, vandaar.
Doet vaak nog meer pijnquote:Op vrijdag 7 juli 2006 01:48 schreef Geqxon het volgende:
Figuurlijk. Niet letterlijk natuurlijk.
Geef 'r een broodtrommel.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb nog wat advies nodig
Mijn moeder word binnenkort jarig, en nu vroeg ik mij af of ik het kan maken haar mijn gebruikte iPod te geven
nope, da's geen leuk cadeau voor moeders!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:42 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb nog wat advies nodig
Mijn moeder word binnenkort jarig, en nu vroeg ik mij af of ik het kan maken haar mijn gebruikte iPod te geven
Een goede koelkast bijvoorbeeld, daar zijn ze dol op.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
nope, da's geen leuk cadeau voor moeders!
Sielug...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:08 schreef Geqxon het volgende:
Om het maar kort te houden. Ik ben in 2H/V blijven zitten, en bij 3VWO ben ik van school af gegaan om MBO te doen. En bij de havo diplomauitreiking zag ik even mooi wat voor moois ik gemist had
Het enige wat ik je kan geven is eeuwige liefdequote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sielug...
Geef die iPod maar aan mij, krijg jij van mij een strijkijzer iPodhouder-make-up-spiegel-adapter voor je moeder
nahquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:12 schreef Geqxon het volgende:
Het enige wat ik je kan geven is eeuwige liefde
richtprijs?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:12 schreef Geqxon het volgende:
Het enige wat ik je kan geven is eeuwige liefde
ach, een krat bier en jij doet ook allesquote:
merk?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach, een krat bier en jij doet ook alles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |