Dat kan over de mijne ook; één keerquote:Op maandag 26 juni 2006 00:19 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Typt lekker hoor. En je schijnt er met een rally-auto overheen te kunnen rijden.
Ik wil het wel een keer proberen. Ik heb geen rally-auto, maar als een Tigra ervoor door mag gaan, kunnen we een afspraak makenquote:Op maandag 26 juni 2006 22:59 schreef Geqxon het volgende:
Bij die van mij kun je er gewoon overheen rijden, en doet hij het daarna nog.
Die is niet lichtgewicht he.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keer proberen. Ik heb geen rally-auto, maar als een Tigra ervoor door mag gaan, kunnen we een afspraak maken
Google maar op Grendizer.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:34 schreef Tobbes het volgende:
Wtf is DIzer?
quote:
Kortom, nog een paar jaar en ook jij bent de pubertijd te bovenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:48 schreef Geqxon het volgende:
Nee echt. Naast dat ik gek word van "vlinders" waar ik niks aan heb wil ik ook mezelf in bescherming nemen.
Daarnaast heb ik het trekje om mensen die mij (mentaal) pijn doen keihard terug te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |