fantasieloos persoon :squote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:30 schreef Blackletter het volgende:
heb nog nooit sex in de buitenlucht gehad maar in de duinen/strand lijkt me toch niet echt lekker met al dat zand
Ik heb één keer een tekenbeet opgelopen. Niet door buitenseks, maar het idee van buitenseks is daardoor wel minder aantrekkelijk geworden. Irritant gespuis.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
yep, die kruipen lekker naar je kruis.![]()
Oke de ziekte van lyme wil je niet oplopen als gevolg van een beet van zo'n beestje. Maar de kans dat je die ziekte krijgt van een tekenbeet (en dan heb ik het niet eens over hoe groot de kans is dat je uberhaupt door zo'n ding gebeten wordt) is vrij klein.quote:
Zie dat je in breda woont, vlakbij bossen dus. Richting de grens, baarle nassau enzo, heb je wat stroompjes en watertjes die globaal ongeveer de grens aangeven. En op een aantal plekken, rustige beschutte & stille plaatsjes, heeft staatsbosbeheer paalkampeerplaatsen aangelegd.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:22 schreef -Fallen_Angel- het volgende:
Voor de duidelijkheid, een stekkie waar je NIET op je vingers cq andere lichaamsdelen wordt gekeken
En bij voorkeur niet te ver van het midden van ons kleine kikkerlandje, tenzij je iets echt leuks weet..
Klinkt als mijn achtertuinquote:...En dan bedoel ik iets van een rustig bosmeertje, of iets waar ze wat sauna's of bubblebaden hebben staan in de open lucht, dat soort dingetjes...
Dat is op zich best aardig, maar dat lijkt me niet echt de plek bij uitstek waar je niet al te zeer opvalt en uitgebreid de tijd voor elkaar hebt. Ik bedoel meer een rustig plekje waar 's avonds niet te veel mensen komen (dus geen verkapte gayparkeerplaats ofzo), en dan meer het idee van kleedje erbij, roseetje en dan een goeie stevige sessie.quote:Op woensdag 14 juni 2006 12:27 schreef Darkwolf het volgende:
Stiekum op de manege in het hooi ergens!![]()
(Ken een vriend die op een manege werkte die dat een keer geflikt heeft met zijn vriendin... LOL!)
En toen jij weer eens zo'n spuitend orgasme had dachten ze allemaal dat er een walvis langs de pier was aangespoeld?quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:32 schreef badlittlegirl het volgende:
noorderpier ijmuiden... 's avonds als de zon ondergaat
moet je wel uitkijken voor de vissers, tenzij je daar wel van houd.
bij ons zaten er een paar vissers verderop (12 mtr.) dus wij hadden een lager blok uitgezocht.
ze hebben waarschijnlijk alleen z'n kont erbovenuit kunnen zien wippen
Letterlijk paalkamperenquote:Op woensdag 14 juni 2006 11:03 schreef Gripper het volgende:
[..]
Zie dat je in breda woont, vlakbij bossen dus. Richting de grens, baarle nassau enzo, heb je wat stroompjes en watertjes die globaal ongeveer de grens aangeven. En op een aantal plekken, rustige beschutte & stille plaatsjes, heeft staatsbosbeheer paalkampeerplaatsen aangelegd.
(Voor de perverts: die plaatsen zijn niet specifiek bedoeld om te palen, maar er staat een paal met een waterpomp eraan, en verder niks)
Daar mag je vrij kamperen zonder kosten, en een lekker potje sex zal er ook wel lukken. Ik weet er tenminste 1 die op een erg rustig plekje ligt, midden tussen wat weilandjes en onzichtbaar van alle kanten. Zou eens op een kaart moeten kijken waar precies, maar het is volgens mij iets te zuiden van baarle
linkje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |