abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38824866
Hallo allemaal,

het wordt steeds warmer en hormoontjes komen door de meest vreemde lichaamsopeningen naar buiten. Hoog tijd om de buitenlucht eens op te zoeken, wat een flink deel van jullie vast al gedaan heeft.

Op het strand, tussen de duinen, in struikjes, achter heggetjes, in een graanveldje, noem het maar op, het heeft allemaal wel wat en het is lekker spannend, maar je wil op den duur toch ook wel eens wat anders. En daarmee bedoel ik een fijn plekje in de buitenlucht waar je echt op je gemakje uitgebreid voor elkaar de tijd kunt nemen zonder dat al teveel mensen verrast worden door de aanblik van een paar vrolijk hupsende witte billen.

Dus beste fokkertjes, wie o wie weet een paar goeie stekjes? En dan bedoel ik iets van een rustig bosmeertje, of iets waar ze wat sauna's of bubblebaden hebben staan in de open lucht, dat soort dingetjes.

Ik ben benieuwd!
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:30:25 #2
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_38824986
In de buurt van de Galderse meren is er vast wel een rustig plekje te vinden.
.
..
...
....
pi_38824999
heb nog nooit sex in de buitenlucht gehad maar in de duinen/strand lijkt me toch niet echt lekker met al dat zand
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:43:55 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_38825508
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:30 schreef Blackletter het volgende:
heb nog nooit sex in de buitenlucht gehad maar in de duinen/strand lijkt me toch niet echt lekker met al dat zand
fantasieloos persoon :s
pi_38825559
Net (kort) gemaaid gras is ook een afrader btw
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_38825980
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:49 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]

Veel plezier!
yep, die kruipen lekker naar je kruis.
pi_38826046
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:54 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

yep, die kruipen lekker naar je kruis.
Ik heb één keer een tekenbeet opgelopen. Niet door buitenseks, maar het idee van buitenseks is daardoor wel minder aantrekkelijk geworden. Irritant gespuis.
pi_38826072
Misschien handig te zeggen waar je zelf vandaan komt. Kan wel wat plekjes in groningen opnoemen (bijvoorbeeld) maar als je uit maastricht komt heeft dat weinig zin denk ik..
pi_38826096
Hier bij mij thuis op balkon, mits je geen bezwaar heb tegen camera's
pi_38826150
Laat het me weten waar en wanneer, ik kom wel even toekijken.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_38826333
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 20:49 schreef Disorder het volgende:
[afbeelding]

Veel plezier!
Oke de ziekte van lyme wil je niet oplopen als gevolg van een beet van zo'n beestje. Maar de kans dat je die ziekte krijgt van een tekenbeet (en dan heb ik het niet eens over hoe groot de kans is dat je uberhaupt door zo'n ding gebeten wordt) is vrij klein.

http://www.fontis.nl/index.cfm?pid=176

Zie linkje voor een artikeltje over ziekte van lyme en teekjes.

maar goed, als ik daar ook al bang voor moet gaan zijn kan ik net zo goed thuis voor de tv gaan zitten en wachten tot ik dood ga.

Desondanks bedankt voor de waarschuwing!
pi_38826875
Scheveningen op de pier in de toren is geil
pi_38827320
Voor de duidelijkheid, een stekkie waar je NIET op je vingers cq andere lichaamsdelen wordt gekeken

En bij voorkeur niet te ver van het midden van ons kleine kikkerlandje, tenzij je iets echt leuks weet..
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:03:15 #15
130803 Gripper
Get a grip
pi_38841978
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 21:22 schreef -Fallen_Angel- het volgende:
Voor de duidelijkheid, een stekkie waar je NIET op je vingers cq andere lichaamsdelen wordt gekeken

En bij voorkeur niet te ver van het midden van ons kleine kikkerlandje, tenzij je iets echt leuks weet..
Zie dat je in breda woont, vlakbij bossen dus. Richting de grens, baarle nassau enzo, heb je wat stroompjes en watertjes die globaal ongeveer de grens aangeven. En op een aantal plekken, rustige beschutte & stille plaatsjes, heeft staatsbosbeheer paalkampeerplaatsen aangelegd.
(Voor de perverts: die plaatsen zijn niet specifiek bedoeld om te palen, maar er staat een paal met een waterpomp eraan, en verder niks)
Daar mag je vrij kamperen zonder kosten, en een lekker potje sex zal er ook wel lukken. Ik weet er tenminste 1 die op een erg rustig plekje ligt, midden tussen wat weilandjes en onzichtbaar van alle kanten. Zou eens op een kaart moeten kijken waar precies, maar het is volgens mij iets te zuiden van baarle
linkje
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:06:24 #16
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_38842068
In de speeltuin.
Ik ga naar huis.
  woensdag 14 juni 2006 @ 11:10:33 #17
148226 Amanecer
Hij die komt met de dageraad
pi_38842171
De Kerf, dat is een binnenzee aan de kust tussen bergen aan zee en egmond aan zee. Mocht je de wandelroute vanaf bergen nemen dan heb je in het bos nog heel wat leuke hoekjes
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand.
Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
pi_38842648
quote:
...En dan bedoel ik iets van een rustig bosmeertje, of iets waar ze wat sauna's of bubblebaden hebben staan in de open lucht, dat soort dingetjes...
Klinkt als mijn achtertuin
pi_38843221
Kijk daar kun je wat mee

Ga vooral zo door!
  woensdag 14 juni 2006 @ 12:27:45 #20
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_38844425
Stiekum op de manege in het hooi ergens!
(Ken een vriend die op een manege werkte die dat een keer geflikt heeft met zijn vriendin... LOL!)
pi_38845660
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 12:27 schreef Darkwolf het volgende:
Stiekum op de manege in het hooi ergens!
(Ken een vriend die op een manege werkte die dat een keer geflikt heeft met zijn vriendin... LOL!)
Dat is op zich best aardig, maar dat lijkt me niet echt de plek bij uitstek waar je niet al te zeer opvalt en uitgebreid de tijd voor elkaar hebt. Ik bedoel meer een rustig plekje waar 's avonds niet te veel mensen komen (dus geen verkapte gayparkeerplaats ofzo), en dan meer het idee van kleedje erbij, roseetje en dan een goeie stevige sessie.

Ergens tussen het hooi duiken blijft leuk, maar dat is meer iets voor in het topic buitenseks of iets dergelijks.
pi_38846195
noorderpier ijmuiden... 's avonds als de zon ondergaat
moet je wel uitkijken voor de vissers, tenzij je daar wel van houd.

bij ons zaten er een paar vissers verderop (12 mtr.) dus wij hadden een lager blok uitgezocht.
ze hebben waarschijnlijk alleen z'n kont erbovenuit kunnen zien wippen
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:33:46 #23
130803 Gripper
Get a grip
pi_38846241
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 13:32 schreef badlittlegirl het volgende:
noorderpier ijmuiden... 's avonds als de zon ondergaat
moet je wel uitkijken voor de vissers, tenzij je daar wel van houd.

bij ons zaten er een paar vissers verderop (12 mtr.) dus wij hadden een lager blok uitgezocht.
ze hebben waarschijnlijk alleen z'n kont erbovenuit kunnen zien wippen
En toen jij weer eens zo'n spuitend orgasme had dachten ze allemaal dat er een walvis langs de pier was aangespoeld?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_38846363
dat was 5 jaar geleden.. toen wist ik nog niet eens wat squirten was
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
  woensdag 14 juni 2006 @ 14:08:49 #25
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_38847661
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 11:03 schreef Gripper het volgende:

[..]

Zie dat je in breda woont, vlakbij bossen dus. Richting de grens, baarle nassau enzo, heb je wat stroompjes en watertjes die globaal ongeveer de grens aangeven. En op een aantal plekken, rustige beschutte & stille plaatsjes, heeft staatsbosbeheer paalkampeerplaatsen aangelegd.
(Voor de perverts: die plaatsen zijn niet specifiek bedoeld om te palen, maar er staat een paal met een waterpomp eraan, en verder niks)
Daar mag je vrij kamperen zonder kosten, en een lekker potje sex zal er ook wel lukken. Ik weet er tenminste 1 die op een erg rustig plekje ligt, midden tussen wat weilandjes en onzichtbaar van alle kanten. Zou eens op een kaart moeten kijken waar precies, maar het is volgens mij iets te zuiden van baarle
linkje
Letterlijk paalkamperen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')