abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2522747
Weet iemand of het werkt? Hoe werkt het precies? Ik wil namelijk ongeveer 7 kilo afvallen maar door minder te eten werkt het niet. Ik eet niet veel en ik let wel op dat ik niet te veel vet eet.
Voor gebruik de bijsluiter zorgvuldig doorlezen.
  maandag 17 december 2001 @ 18:59:08 #2
10710 gday
propria cures
pi_2522752
Wat zijn stackers?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_2522798
quote:
Op maandag 17 december 2001 18:59 schreef gday het volgende:
Wat zijn stackers?
Stackers zijn fatburners. Worden in de VS veel gebruikt maar in Nederland niet zo geloof ik.
pi_2522921
quote:
Op maandag 17 december 2001 18:58 schreef Kookaburra het volgende:
Weet iemand of het werkt? Hoe werkt het precies? Ik wil namelijk ongeveer 7 kilo afvallen maar door minder te eten werkt het niet. Ik eet niet veel en ik let wel op dat ik niet te veel vet eet.
Kan helpen..maar is geen wondermiddel het komt uiteindelijk toch op je eigen discipline en doorzettingsvermogen aan.
Wie ben ik
  maandag 17 december 2001 @ 19:17:53 #5
14547 SleaZy-E
Its good to be the king
pi_2522963
Correctie.......stackers zijn niet perse fatburners.

Worden meestal gebruikt voor Fitness/bodybuilding om je wat meer pep te geven voor de training. Daarnaast worden ze ook wel gebruikt om af te vallen.
Een vriend van me gebruikte meestal Ephedra om af te vallen.....resultaat... 12 kilo in 2 maanden.

Het is natuurlijk wel verstandig een gezond en regelmatig eetpatroon aan te houden aangezien het spul je de eetlust beneemt.

En je moet geen hartklachten hebben o.i.d.

ALarm generale!!
pi_2523449
quote:
Op maandag 17 december 2001 19:17 schreef SleaZy-E het volgende:
Correctie.......stackers zijn niet perse fatburners.
I know maar om een korte omschrijving te geven van het doel waar ik ze voor zou gebruiken.
Iig bedankt voor de reacties. Ik weet nog niet of ik ze ga gebruiken, vind het een beetje eng om hier pillen voor te gebruiken. Het gaat maar om 7 kilo die er niet af willen. Veel tijd om te sporten heb ik niet, ik sport 2 uur in de week. Ik let erg op dat ik niet te vet eet. Discipline om af te vallen heb ik wel maar het gaat gewoon niet. Ik hoop dat stackers helpen.
  dinsdag 18 december 2001 @ 09:50:23 #7
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_2528855
Als ik jou zo hoor zou ik eens op gaan letten of je niet te weinig eet!
Als je dat doet (helemaal als je al een tijd lang een dieet volgt) denkt je lichaam dat voedsel kennelijk schaars is geworden, en switcht naar de zuinig-mode.
Zorg dus genoeg binnen te krijgen, stevig ontbijt, goede lunch, veel groenten.
En vooral geen tussendoortjes!
Naast dit gezonde eten sporten en dan moet het lukken!
Als je ten minste te zwaar bent, kijk dat ook eens na; wie weet zit je al op een gezond gewicht!

Nog een tip: als je veel sport kom je aan! Dit is echter geen vet, maar gewoon het extra spierweefsel wat je krijgt! Misschien is het dus slimmer om een keer je vetpercentage te laten meten (sportschool) of letterlijk centimeters te meten om te kijken of je al slanker wordt.

naar chimische middelen zou ik als ik jou was niet grijpen, helemaal ephedra is echt rotzooi. Zie ook eerdere topics daarover.

Frankly, my dear, I don't give a damn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')