quote:Stackers zijn fatburners. Worden in de VS veel gebruikt maar in Nederland niet zo geloof ik.
Op maandag 17 december 2001 18:59 schreef gday het volgende:
Wat zijn stackers?
quote:Kan helpen..maar is geen wondermiddel het komt uiteindelijk toch op je eigen discipline en doorzettingsvermogen aan.
Op maandag 17 december 2001 18:58 schreef Kookaburra het volgende:
Weet iemand of het werkt? Hoe werkt het precies? Ik wil namelijk ongeveer 7 kilo afvallen maar door minder te eten werkt het niet. Ik eet niet veel en ik let wel op dat ik niet te veel vet eet.
Worden meestal gebruikt voor Fitness/bodybuilding om je wat meer pep te geven voor de training. Daarnaast worden ze ook wel gebruikt om af te vallen.
Een vriend van me gebruikte meestal Ephedra om af te vallen.....resultaat... 12 kilo in 2 maanden.
Het is natuurlijk wel verstandig een gezond en regelmatig eetpatroon aan te houden aangezien het spul je de eetlust beneemt.
En je moet geen hartklachten hebben o.i.d.
quote:I know maar om een korte omschrijving te geven van het doel waar ik ze voor zou gebruiken.
Op maandag 17 december 2001 19:17 schreef SleaZy-E het volgende:
Correctie.......stackers zijn niet perse fatburners.
Nog een tip: als je veel sport kom je aan! Dit is echter geen vet, maar gewoon het extra spierweefsel wat je krijgt! Misschien is het dus slimmer om een keer je vetpercentage te laten meten (sportschool) of letterlijk centimeters te meten om te kijken of je al slanker wordt.
naar chimische middelen zou ik als ik jou was niet grijpen, helemaal ephedra is echt rotzooi. Zie ook eerdere topics daarover.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |