Bij alle Appie's zie je de voorraad slinken, je moet snel zijnquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hahaha, nou, dan moet ik ook maar een zooi van die dingen gaan claimen
pillejte hebben?quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En ja, ik heb er vier op mijn beeldscherm (oranje, rood, wit en blauw) en ik klets de hele dag met ze.
Ja goedquote:
Ik haal ze niet bij de AH, ik heb nichtjes en neefjes, die moeten ze maar afstaanquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bij alle Appie's zie je de voorraad slinken, je moet snel zijn.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:19 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik haal ze niet bij de AH, ik heb nichtjes en neefjes, die moeten ze maar afstaan![]()
![]()
Kom maar bij mij danquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:20 schreef Ladylike het volgende:
ik wil even iets kwijt:
het is hier op dit fucking kantoortje warm!
niet geregend, zal weer 29 graden worden
okay, en verder heb ik geen zin om te werken
Heheheh!quote:
Tja, hier is het heeeeerlijk afgekoeld, prachtig gewoon!quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:20 schreef Ladylike het volgende:
ik wil even iets kwijt:
het is hier op dit fucking kantoortje warm!
niet geregend, zal weer 29 graden worden
okay, en verder heb ik geen zin om te werken
wat een perfect leven leidt je tochquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kom maar bij mij dan.
Hier is het hoe dan ook 24 graden (airco enzo
En heeft het wel geregend (scheelt weer 3 euro voor de wasstraat)
En niet meer in mijn FoBo kijken jij anoniempjequote:Op woensdag 14 juni 2006 09:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uhu. Ik heb er al een paar op, maar ik wil er nog wel eentje.
It wasn't mequote:Op woensdag 14 juni 2006 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En niet meer in mijn FoBo kijken jij anoniempje.
(Iets over ik ervoor en jij erachter..quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een perfect leven leidt je toch![]()
* Ladylike zoekt tussen haar pilltjes en geeft de sterkstequote:Op woensdag 14 juni 2006 09:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uhu. Ik heb er al een paar op, maar ik wil er nog wel eentje.
Pffff, airco...quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kom maar bij mij dan.
Hier is het hoe dan ook 24 graden (airco enzo
En heeft het wel geregend (scheelt weer 3 euro voor de wasstraat)
* Paracetamol geeftquote:Op woensdag 14 juni 2006 09:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* Ladylike zoekt tussen haar pilltjes en geeft de sterkste
Doe ik ook niet!.quote:Op woensdag 14 juni 2006 09:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Pffff, airco...
En niets zeggen als het 30+ graden is hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |