Serieus reageren aubquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:11 schreef dvdk het volgende:
je hebt aids opgelopen
Bij mij dus soms dus wel uit zichzelfquote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:12 schreef Punjab het volgende:
bewegende balsyndroom? Ik heb er iig geen last van ze bewegen niet uit zichzelf, hooguit dat de zak losser of strakker wordt waardoor ze misschien meebewegen...
Maaruh apart... kun je er nergens op google iets over vinden?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:15 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Bij mij dus soms dus wel uit zichzelf![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:23 schreef Socratestikel het volgende:
Over het algemeen kan dat geen kwaad want ze zijn vrij bewegelijk. Als je het nou echt niet vertrouwt is er maar 1 oplossing...
niet direct aan kanker denken, zaadbalkanker komt nauwelijks voor, een check is op zich wel handig maar grote kans dat het iets anders isquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:08 schreef Beach het volgende:
Naar de huisarts.
Miscshien heb je wel balkanker.
Voel eens goed of je rare bobbeltjes hebt.
Zo hoort het toch ook? De ene hoort lager te hangen dan de ander, dacht ik...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:27 schreef Woldo het volgende:
Mijne hangen ongelijk sinds een dag of 4.![]()
Maar zal vast wel weer recht trekken.
Wat een woordspelling, recht trekken.
ik heb exact het zelfde! doet ook wel beetje pijn als je als het koud is moet fietsen, vooral als ie dan weer terug schiet. heb vaker op school zo iets van: ehhhhhhhm, juistquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:50 schreef Wally__ het volgende:
De laatste tijd zit er naar mijn idee teveel beweging in mijn rechter-testikelHet is niet dat het pijn doet, maar ik heb er wel last van. De bal kan als het ware omhoog schuiven richting de lies. Of hij ook zo ver kan weet ik niet, maar soms gebeurt het dat hij verschuift en dat is geen prettig gevoel
![]()
Is dit normaal? Ik had het eerst nooit. Zo nee, hoe zou het gekomen kunnen zijn? Ik heb geen knietje oid gekregen. En wat kan ik eraan doen?
Da's klassiek, nu nog relativistisch... Stel dat bal 1 een snelheid van 0,95 c heeft?quote:Op zondag 18 juni 2006 19:20 schreef Tatutatu het volgende:
Misschien wel interessant:
Als een bewegende bal botst op een rustende, wordt de energie volledig verdeeld over beide ballen. Omdat de massa's van de ballen gelijk zijn, kunnen we de formule direct delen door m/2, waar m de massa van een bal is.
> energie := v1^2 + v2^2 = v^2;
Hetzelfde geldt voor de impuls. Omdat snelheden vectoren zijn, splitsen we de formule direct op in de x- en y-component. Ook hier delen we direct door de massa m.
> impulsx := vx1+vx2=vx;
> impulsy:=vy1+vy2=vy;
Omdat de x- en y-component van de snelheden haaks op elkaar staan, geldt de formule van Pythagoras. De snelheid van de tweede bal heeft dezelfde richting als de lijn door de middelpunten van de ballen.
ori:=dy*vx2=vy2*dx;
We weten nu voldoende om de nieuwe snelheden te bepalen op basisi van de oude snelheden en de posities van de ballen bij de botsing. Dit levert twee oplossing. Een daarvan kan fysiek niet. Waarom? solve ({e, impulsx, impulsy, ori}, {vx1, vx2, vy1, vy2});
Er zijn trwee andere manieren om dit uit te rekenen: met trigonometrische functies en met lineaire afbeeldingen.
We gingen ervan uit dat de tweede bal in rust verkeerde. Het algemene geval verkrijgen we door hetzelfde verhaal voor bal 1 in rust en een bewegende bal 2 te vertellen en de resultaten bij elkaar op te tellen.
En dat die dokter zegt zo van ja je hebt het en jij zo van mijn zaadbal wat doe jequote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:32 schreef Mister_Puke het volgende:
[..]
niet direct aan kanker denken, zaadbalkanker komt nauwelijks voor, een check is op zich wel handig maar grote kans dat het iets anders is
Nou, die van mij moest alleen maar lachenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:02 schreef -Marc- het volgende:
Mijn vriendin vind het helemaal geweldig als mijn ballen bewegen
6.gif
Wat je eraan kunt doen, is vrij simpel hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:50 schreef Wally__ het volgende:
De laatste tijd zit er naar mijn idee teveel beweging in mijn rechter-testikelHet is niet dat het pijn doet, maar ik heb er wel last van. De bal kan als het ware omhoog schuiven richting de lies. Of hij ook zo ver kan weet ik niet, maar soms gebeurt het dat hij verschuift en dat is geen prettig gevoel
![]()
Is dit normaal? Ik had het eerst nooit. Zo nee, hoe zou het gekomen kunnen zijn? Ik heb geen knietje oid gekregen. En wat kan ik eraan doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |