abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38803965
De laatste tijd zit er naar mijn idee teveel beweging in mijn rechter-testikel Het is niet dat het pijn doet, maar ik heb er wel last van. De bal kan als het ware omhoog schuiven richting de lies. Of hij ook zo ver kan weet ik niet, maar soms gebeurt het dat hij verschuift en dat is geen prettig gevoel
Is dit normaal? Ik had het eerst nooit. Zo nee, hoe zou het gekomen kunnen zijn? Ik heb geen knietje oid gekregen. En wat kan ik eraan doen?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 10:11:12 #2
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_38804346
je hebt aids opgelopen
  dinsdag 13 juni 2006 @ 10:12:40 #3
148795 Punjab
Next Stop...
pi_38804378
bewegende balsyndroom? Ik heb er iig geen last van ze bewegen niet uit zichzelf, hooguit dat de zak losser of strakker wordt waardoor ze misschien meebewegen...
Tis wat als je niks anders kunt...
Op donderdag 22 juni 2006 20:10 schreef milagro het volgende:
he who dares wins, so go go gadget arms, legs, and leutert.
pi_38804384
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:11 schreef dvdk het volgende:
je hebt aids opgelopen
Serieus reageren aub
pi_38804441
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:12 schreef Punjab het volgende:
bewegende balsyndroom? Ik heb er iig geen last van ze bewegen niet uit zichzelf, hooguit dat de zak losser of strakker wordt waardoor ze misschien meebewegen...
Bij mij dus soms dus wel uit zichzelf
pi_38804461
Misschien zit er een beestje in
  dinsdag 13 juni 2006 @ 10:18:23 #7
148795 Punjab
Next Stop...
pi_38804485
of een eitje dat bijna uitkomt
  dinsdag 13 juni 2006 @ 10:19:06 #8
148795 Punjab
Next Stop...
pi_38804494
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:15 schreef Wally__ het volgende:

[..]

Bij mij dus soms dus wel uit zichzelf
Maaruh apart... kun je er nergens op google iets over vinden?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 10:21:48 #9
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_38804558
Warmte en kou verschil...

Als t warm is gaan je ballen verder van je lichaam af, en als t kouder is dichterbij...

Als je veel afwisseling hebt (ik noem maar eens een hittegolf ofzo) en lekker koel
binnen of in het zwembad, heb je denk ik je antwoord wel...

Ziet er overigens wel cool uit... Je kan t goed zien als je in bad zit... Je huid beweegt
dan alsof t zo uit een SciFi movie komt...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_38804581
misschien een pendelbal
pi_38804601
Over het algemeen kan dat geen kwaad want ze zijn vrij bewegelijk. Als je het nou echt niet vertrouwt is er maar 1 oplossing...
'Van mal tot maling' lalde de paling,
de wereld is één grote kroeg.
En terwijl hij naar jenever stonk kotste hij over de borden waarop het gezelschap moordlustig vroeg,
of er gerookt mocht worden.
pi_38804845
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:23 schreef Socratestikel het volgende:
Over het algemeen kan dat geen kwaad want ze zijn vrij bewegelijk. Als je het nou echt niet vertrouwt is er maar 1 oplossing...
pi_38804976
Haha
pi_38809237
Mijn vriendin vind het helemaal geweldig als mijn ballen bewegen

6.gif
pi_38809947
Als je er echt last, als in pijn, van hebt dan moet je er zeker even mee naar de huisarts gaan.
Kans is dat ze gaan draaien en niet vanzelf terug draaien. dit is bijzonder pijnlijk.

Met een kleine ingreep kunnen de ballen vastgezet worden aan de zak waardoor dit niet meer kan gebeuren. Ook niet geheel pijnloos maar je bent wel voor altijd van het probleem af.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
  dinsdag 13 juni 2006 @ 13:27:11 #16
121108 Woldo
Het enige echte Bier.
pi_38809991
Mijne hangen ongelijk sinds een dag of 4. Maar zal vast wel weer recht trekken.

Wat een woordspelling, recht trekken.
I'm not deaf or blind, I'm just ignoring you.
oO<
pi_38810606
Ze hangen vrijwel altijd ongelijk.
pi_38811310
Naar de huisarts.
Miscshien heb je wel balkanker.
Voel eens goed of je rare bobbeltjes hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_38814473
wat is eigenlijk je bijbal?
pi_38823529
Kappe met die strakke broeke
pi_38843840
had ook zoiets toen ik aan mijn been geopereerd moest worden.
een verpleegster kwam dan mijn been scheren en elke keer als ze vervaarlijk dicht bij mijn bal in de buurt kwam, trok die zich vanzelf naar binnen terug.

ik wist eigenlijk niet of ik nu moest lachen (want het was wel grappig) of mij moest schamen (want je zag het duidelijk door mijn onderbroek heen en mijn ma stond erbij )
beter een gat in de ozonlaag dan een kaft in mijn gat
  woensdag 14 juni 2006 @ 16:54:00 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_38853717
Ahah, ja dat is echt humor.

Ik heb het ook, bijvoorbeeld als 't koud is, dan gaan ze ZJOEMMM (*maakt hydraulisch geluid*) en staan ze opeens in de winterstand.

Ooit opgevallen dat je wel eens koude poten of klauwen kan hebben, maar eigenlijk nooit last hebt van koude ballen? Komt allemaal door deze prachtige techniek.

Het menselijk lichaam is een wonder van de Here. Dat blijkt hier wel weer uit.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_38853821
T is normaal, hebben meer mensen last van. Dus maak je geen zorgen. En t is niet de laatste tijd, je merkt t alleen nu pas op!
Blaaaaaat
pi_38933878
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 14:08 schreef Beach het volgende:
Naar de huisarts.
Miscshien heb je wel balkanker.
Voel eens goed of je rare bobbeltjes hebt.
niet direct aan kanker denken, zaadbalkanker komt nauwelijks voor, een check is op zich wel handig maar grote kans dat het iets anders is
pi_38934423
ts gefeliciteerd, je bent zwanger
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 17:45:18 #26
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_38948206
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:27 schreef Woldo het volgende:
Mijne hangen ongelijk sinds een dag of 4. Maar zal vast wel weer recht trekken.

Wat een woordspelling, recht trekken.
Zo hoort het toch ook? De ene hoort lager te hangen dan de ander, dacht ik...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_38948340
Dat heb ik ook. En de ware hypochonder vreest dan meteen het ergste, zeker wanneer één testikel ook nog eens groter aanvoelt en je een knobbeltje voelt.
pi_38956806
geil toch als je ballen omhoog kruipen wheheheheh, laat ze amputeren
pi_38976513
niks aan de hand.... is normaal, zolang ze maar geen pijn doen...

ik heb dat ook wel eens en heb niks, tijdje terug nog een echo laten maken van me ballen in ziekenhuis(nee niet vrijwillig, maar had bijbalontsteking)
pi_38978100
Soms verdwijnt de hele bal (de rechter) weleens, zit ie dus als het ware in je lichaam :S
Maar ja lijkt me wel normaal.
pi_38978243
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 10:16 schreef ijsmeis het volgende:
Misschien zit er een beestje in
pi_38978422
Misschien wel interessant:

Als een bewegende bal botst op een rustende, wordt de energie volledig verdeeld over beide ballen. Omdat de massa's van de ballen gelijk zijn, kunnen we de formule direct delen door m/2, waar m de massa van een bal is.

> energie := v1^2 + v2^2 = v^2;

Hetzelfde geldt voor de impuls. Omdat snelheden vectoren zijn, splitsen we de formule direct op in de x- en y-component. Ook hier delen we direct door de massa m.

> impulsx := vx1+vx2=vx;
> impulsy:=vy1+vy2=vy;

Omdat de x- en y-component van de snelheden haaks op elkaar staan, geldt de formule van Pythagoras. De snelheid van de tweede bal heeft dezelfde richting als de lijn door de middelpunten van de ballen.

ori:=dy*vx2=vy2*dx;

We weten nu voldoende om de nieuwe snelheden te bepalen op basisi van de oude snelheden en de posities van de ballen bij de botsing. Dit levert twee oplossing. Een daarvan kan fysiek niet. Waarom? solve ({e, impulsx, impulsy, ori}, {vx1, vx2, vy1, vy2});

Er zijn trwee andere manieren om dit uit te rekenen: met trigonometrische functies en met lineaire afbeeldingen.

We gingen ervan uit dat de tweede bal in rust verkeerde. Het algemene geval verkrijgen we door hetzelfde verhaal voor bal 1 in rust en een bewegende bal 2 te vertellen en de resultaten bij elkaar op te tellen.
  zondag 18 juni 2006 @ 20:16:46 #33
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_38980126
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:50 schreef Wally__ het volgende:
De laatste tijd zit er naar mijn idee teveel beweging in mijn rechter-testikel Het is niet dat het pijn doet, maar ik heb er wel last van. De bal kan als het ware omhoog schuiven richting de lies. Of hij ook zo ver kan weet ik niet, maar soms gebeurt het dat hij verschuift en dat is geen prettig gevoel
Is dit normaal? Ik had het eerst nooit. Zo nee, hoe zou het gekomen kunnen zijn? Ik heb geen knietje oid gekregen. En wat kan ik eraan doen?
ik heb exact het zelfde! doet ook wel beetje pijn als je als het koud is moet fietsen, vooral als ie dan weer terug schiet. heb vaker op school zo iets van: ehhhhhhhm, juist

verder weet ik niet of het kwaad kan, ze doen het bij mij, beiden, erg goed
pi_38982394
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:20 schreef Tatutatu het volgende:
Misschien wel interessant:

Als een bewegende bal botst op een rustende, wordt de energie volledig verdeeld over beide ballen. Omdat de massa's van de ballen gelijk zijn, kunnen we de formule direct delen door m/2, waar m de massa van een bal is.

> energie := v1^2 + v2^2 = v^2;

Hetzelfde geldt voor de impuls. Omdat snelheden vectoren zijn, splitsen we de formule direct op in de x- en y-component. Ook hier delen we direct door de massa m.

> impulsx := vx1+vx2=vx;
> impulsy:=vy1+vy2=vy;

Omdat de x- en y-component van de snelheden haaks op elkaar staan, geldt de formule van Pythagoras. De snelheid van de tweede bal heeft dezelfde richting als de lijn door de middelpunten van de ballen.

ori:=dy*vx2=vy2*dx;

We weten nu voldoende om de nieuwe snelheden te bepalen op basisi van de oude snelheden en de posities van de ballen bij de botsing. Dit levert twee oplossing. Een daarvan kan fysiek niet. Waarom? solve ({e, impulsx, impulsy, ori}, {vx1, vx2, vy1, vy2});

Er zijn trwee andere manieren om dit uit te rekenen: met trigonometrische functies en met lineaire afbeeldingen.

We gingen ervan uit dat de tweede bal in rust verkeerde. Het algemene geval verkrijgen we door hetzelfde verhaal voor bal 1 in rust en een bewegende bal 2 te vertellen en de resultaten bij elkaar op te tellen.
Da's klassiek, nu nog relativistisch... Stel dat bal 1 een snelheid van 0,95 c heeft?
4-vectoren opstellen:
P_bal1 = (E/c, p, 0, 0)
P_bal2 = (E/c, 0, 0, 0)
waarbij p = m*gamma(u)*u
gamma:
1/sqrt(1-(0,95)²) = 3,2. Er geldt dus
p = m*3,2*0,95c. Vervolgens moet een schatting van de rustmassa van de bal gemaakt worden. Het kan ook handig zijn om met een lorentztransformatie de vorm van de bal te benaderen, als dat nodig is...
=)
pi_38991047
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 23:32 schreef Mister_Puke het volgende:

[..]

niet direct aan kanker denken, zaadbalkanker komt nauwelijks voor, een check is op zich wel handig maar grote kans dat het iets anders is
En dat die dokter zegt zo van ja je hebt het en jij zo van mijn zaadbal wat doe je !!1 !1 !11!!einz
  maandag 19 juni 2006 @ 03:00:09 #36
146865 kweenieman
Ik ben altijd zwanger.
pi_38991884
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 13:02 schreef -Marc- het volgende:
Mijn vriendin vind het helemaal geweldig als mijn ballen bewegen

6.gif
Nou, die van mij moest alleen maar lachen
Kun jij ze ook los van elkaar bewegen? Ik zou echt willen dat ik dat kon

Btw voor de mensen die hun ballen niet kunnen bewegen. Je gebruikt dezelfde spieren die je gebruikt bij een orgasme. Ik kan op dezelfde manier mijn eikel ook helemaal op laten zwellen zonder een erectie te hebben

Practice makes perfect
pi_39023840
Mja, ik heb net operatie gehad, ballen uit de lies laten halen (nooit goed ingedaalt schoten vaaaaak terug dus) en geloof me, geen pretje, zeker niet als t zaakje dan ook nog gaat ontsteken omdat de hechtingen los zijn geschuurd
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:55:43 #38
148424 IshQ
» I got a Lust for Life
pi_39147780
Hahaha die van mij bewegen ook
» Wat is d'r nou weer....
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:57:18 #39
122919 dazzled
Net zo makkelijk
pi_39147832
ducktape?
GOD IS A LITTLE KID WITH AN ANTFARM
pi_39149689
duct tape
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_39151983
Schieten bij mij ook geregeld naar boven maar vindt het helemaal niet zeer doen je voelt gewoon een 'vloep'
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_39158131
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 09:50 schreef Wally__ het volgende:
Wat je eraan kunt doen, is vrij simpel hoor.
Je kunt ernaar kijken.

Verder is dit geheel normaal dat ze bewegen.
Misschien is je zaad wat onrustig, meer zaad lozen dus
  vrijdag 23 juni 2006 @ 21:53:44 #43
152106 whacky
Zo denk ik erover!
pi_39162121
Heb ik ook, mijn vriendin lacht zich altijd kapot als ze het ziet. Het ziet net uit of je ballen aan het Jojo-en zijn
Penis Galacticus oftewel Gelul in de ruimte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')