Nieuwegein, Heerenveen, What's in the namequote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:33 schreef Dark_Killah het volgende:
http://www.nu.nl/news/753(...)hool_Nieuwegein.html
?
Jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:58 schreef Frankie79 het volgende:
Je woont in Friesland, je zet een lokaal radiostation op, en je verstaat hun niet? En dan is het hun schuld?
![]()
Idd, Friesland behoord nog steeds tot NL, dus ook NL lullen...quote:
ben al tijden op zoek naar de cursus "opgedrongen Fries" Prima dat men onderling in hun taaltje bralt, maar voor het nieuws, doe dat ff lekker normaal in het nederlandsquote:
Nee jij spreekt natuurlijk abnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:06 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd, Friesland behoord nog steeds tot NL, dus ook NL lullen...
Gezeik moet maar eens afgelopen zijn met dat rare gedoe...
voor mijn werkquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:07 schreef Robocock het volgende:
Waarom woon je in die afvallige kutprovincie?
Kan ook niet meer, aangezien ABN niet meer bestaat, de B is er uitgehaald.quote:
Boeien, je moet toch met de auto naar je werk, dan kun je net zo goed uit protest 100m over de grens van Friesland in Groningen gaan wonen ofzo...quote:
ik werk in Groningen, maar dat zijn halve friezenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:12 schreef Molluck het volgende:
[..]
Boeien, je moet toch met de auto naar je werk, dan kun je net zo goed uit protest 100m over de grens van Friesland in Groningen gaan wonen ofzo...
j had je koffie toch al?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:13 schreef the_jestert het volgende:
[..]
ik werk in Groningen, maar dat zijn halve friezen
Maar daar gaat het niet om, er is een 'calamiteit' de berichtgeving had in het nederlands gemoeten
EY!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:13 schreef the_jestert het volgende:
[..]
ik werk in Groningen, maar dat zijn halve friezen
Maar daar gaat het niet om, er is een 'calamiteit' de berichtgeving had in het nederlands gemoeten
als dat een standaard handeling is dan heb je inderdaad een calamiteit,quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:21 schreef the_jestert het volgende:
1 bakje, ik had nu geen bakje in de auto
precies, en dan in een ziekenhuis terecht komen waar ze dan ook zekers weer fries brallenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:25 schreef BoukeF het volgende:
[..]
als dat een standaard handeling is dan heb je inderdaad een calamiteit,
nu had je door verminderd cafeine gehalte wel een ongeluk kunnen veroorzaken.
en je geen degelijke koffie schenkenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:27 schreef the_jestert het volgende:
[..]
precies, en dan in een ziekenhuis terecht komen waar ze dan ook zekers weer fries brallen
jij snapt het!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |