De lekkerste chips zijn de chips die vers van het land komen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:51 schreef Remzz het volgende:
Het zijn trouwens sowiezo de lekkerste chips
klopt, toen was Lay's nog Smiths en maakten ze chips met smaakjes voor de Nederlandse markt, toen ging Croky weg en werd Smiths Lay's en kregen we ook de internationale bolognese smaakquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:11 schreef LedZep het volgende:
Volgens mij was de Lay's smaak vroeger ook zoals Croky nu is. De "echte" bolognese smaak dus. Maar die honden hebben dat veranderd toen
Idem dito. Maar dan C1000 en/of Super de Boer huismerk bolognese chips.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:25 schreef maduropa het volgende:
Absoluut niet de Lays-chips.
Ik vind dat Croky de originele bolognese-smaak heeft.
Maar ik koop altijd de Edah-Bolognese chips. Zelfde smaak, en flink goedkoper dan de croky, en niet die irri-reclame natuurlijk.
Kan kloppen, volgens mij zitten ze samen onder Schuitemaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:44 schreef ROG het volgende:
[..]
Idem dito. Maar dan C1000 en/of Super de Boer huismerk bolognese chips.![]()
Al heb ik zo'n vermoeden dat de huismerkchips écht uit 1 fabriek komen, want de smaak van C1000 is identiek aan die van Super de Boer. Iemand die dit kan verifieren?
Maar alleen de Bolognesequote:Op dinsdag 13 juni 2006 22:13 schreef Martijn_77 het volgende:
Croky dat zijn nog altijd de lekkerste
En ik met jou! Bolognese van Croky.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 02:51 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
met jou ben ik het dus volledig eens!
en vergeet niet de pringles!
Dat maakt niet uit, ik wil best meer betalen als ik meer genietquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Laysssss
Die van Croky is ook lekker, maar daar heb je ook 3 blikjes cola bij nodig om niet uit te drogen
Kom je uiteindelijk toch duurder uit
Klopt, bijna alle huismerk chips wordt geproduceerd in de croky fabriek in Deventer.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:44 schreef ROG het volgende:
[..]
Idem dito. Maar dan C1000 en/of Super de Boer huismerk bolognese chips.![]()
Al heb ik zo'n vermoeden dat de huismerkchips écht uit 1 fabriek komen, want de smaak van C1000 is identiek aan die van Super de Boer. Iemand die dit kan verifieren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |