quote:Op maandag 12 juni 2006 16:24 schreef crohntje het volgende:
Ik heb het dieet ontvangen uit Texel...
Dus vroeg hij geld voor iets wat eigenlijk helemaal niet zo speciaal is...quote:Op maandag 12 juni 2006 20:12 schreef crohntje het volgende:
Ik mag niets van de papieren die ik heb gekregen openbaar maken...waarschijnlijk kan hij me niets maken maar ik ben het ook niet van plan. Ik ga het volgen en zal hier neerzetten hoe het gaat. Eigenlijk is het niet zo opzienbarends...ik at al zo...ik moet wel wat aanpassen vooral wat het snoepen betreft! Maar morgen begin ik...![]()
ja, klotequote:Op maandag 12 juni 2006 22:28 schreef Hanneke1983 het volgende:
Er is genoeg kwakzalverij te vinden idd...En het erge is, je probeert alles uit want je wilt weer gezond worden! Maar op het einde, veel energie & centjes verder, kom je tot de conclusie dat het wéér niet heeft gewerkt, zo frustrerend..
Iemand nog ervaring met laxerende middelen ter voorbereiding voor een colconscopie?
Met of zonder roesje?quote:Op maandag 12 juni 2006 22:52 schreef Hanneke1983 het volgende:
Bij mij duurde mijn eerste en ook meteen vorige colonscopie een half uur...
Mjah, tis echt zwaar afzien, veel stress voor je lichaam enzo...
Ik zie er dan ook weer zwaar tegen op... gatver
Hehe, dat had ik ook, ik kon ook alles gewoon meekijken. Ik had geen Chron oid maar een prikkelbare dikke darm. Ik ben toen Metamucil(vezels) gaan gebruiken wat normaalgesproken voor verstopping is, maar bij mij werkte het prima, ik gebruik het nu zelden nog. Ik moest overigens 4 liter met opgeloste zakjes Kleanprep zuipenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:56 schreef Hanneke1983 het volgende:
Ik had het zwaarste roesje (blijkbaar zit daar nog verscil in) maar de helft van de tijd kon ik alles gewoon volgen; de tv bekijken (was was grappig
) maar ook de extreme pijn voelen als ze eens lekker lomp met hun camera in de bocht bleven duwen...
Maarreh... Ik ben benieuwd wat voor laxerende spul jullie hebben gekregen?
En toch...die klachten horen toch bij Crohn?quote:Op woensdag 14 juni 2006 16:31 schreef crohntje het volgende:
Nee hoor, ik heb echt allebei. Volgens mijn internist krijgen (bijna) alle crohntjes op den duur een prikkelbare darm...Door de ontstekingen en beschadigingen van je darm kunnen ze op den duur zeg maar, de kluts kwijt raken. Dan gaan ze dus extra samentrekken, wat ik dus heb, en dat dan nog met een gevoelige darmwand. Ik heb ook altijd erg veel pijn als er ontlasting komt, soms misselijk erbij, opgeblazen gevoel...de hele ratteplan.
Ik slik er Duspatal voor, maar dat helpt niet zo best. Ook heb ik als ik veel pijn heb Buscopan.
Fijn dat je geen Crohn hebt, mazzelaarquote:Op woensdag 14 juni 2006 17:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hehe, dat had ik ook, ik kon ook alles gewoon meekijken. Ik had geen Chron oid maar een prikkelbare dikke darm. Ik ben toen Metamucil(vezels) gaan gebruiken wat normaalgesproken voor verstopping is, maar bij mij werkte het prima, ik gebruik het nu zelden nog. Ik moest overigens 4 liter met opgeloste zakjes Kleanprep zuipenIk heb na het avondeten nog wel eens kramp maar niet meer zo erg als voorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |