oh gelukkig... dacht dat ik de enige wasquote:
Ik vind liggen met deze temperaturen al onhandigquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh gelukkig... dacht dat ik de enige was
Moeten hun het cijfer geven over je verslag of alleen goedkeuren?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tot eind deze maand
Gister verslag ingeleverd op bedrijf dus afwachten.
staand is ook een optiequote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik vind liggen met deze temperaturen al onhandig
Cijferquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Moeten hun het cijfer geven over je verslag of alleen goedkeuren?
En dat is je cijfer voor je stage? Of heeft jouw stagedocent het uiteindelijk woord?quote:
Het bedrijf geeft mij een cijfer en die staat, aangezien school 1 keer langs is geweest weten ze niet wat ik hier aan het doen ben.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
En dat is je cijfer voor je stage? Of heeft jouw stagedocent het uiteindelijk woord?
Same herequote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het bedrijf geeft mij een cijfer en die staat, aangezien school 1 keer langs is geweest weten ze niet wat ik hier aan het doen ben.
School heeft hooguit een controlerende functie.
Met welk frontje nou dan uiteindelijk?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tot eind deze maand
Gister verslag ingeleverd op bedrijf dus afwachten.
moet je dr hoge hakken laten dragenquote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:19 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet zo geoefend in...
wat dee ik?quote:
Sorry man, met dat gespam heul niet gezien...quote:
Sjiek man, straks eens effe kijken...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:27 schreef c0nd0r het volgende:
Sjek!
Mijn password strength functie werkt.
plingie@gmail.comquote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |