Snap ik, ben ook fan. Just don't overdo it. Je kwaliteiten zijn vaak ook gelijk je valkuilen....quote:Op maandag 12 juni 2006 20:23 schreef ableton het volgende:
dank an
ik hou van, kick op, ben verslaafd aan contrast en z-w
Ctrl A -->Edit-->Transform-->Perspectivequote:Op maandag 12 juni 2006 18:11 schreef ableton het volgende:
heb geen idee hoe perspectief tooltje werkt, ben tot nu toe dus beperkt met hoe ik het erop krijg
@Devils.....: het stoeltje is op de kruising van de oude en nieuwe ebbinge (de spilsluizen). Langs de gracht achter de Vietnamese loempia stand. Staan er een stuk of 5/6. Heerlijk zitten in je eentje
Dank je robert.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:34 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ctrl A -->Edit-->Transform-->Perspective
Waar de fuck is #10? Ik heb 24 jaar in Groningen gewoond maar zal het echt niet weten![]()
Ik ben ook gek op Z/W met harde contrasten maar het valt me op dat ze in sommige van deze plaatjes net iets te hard zijn. Wel erg mooie platen overigensquote:Op maandag 12 juni 2006 20:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Snap ik, ben ook fan. Just don't overdo it. Je kwaliteiten zijn vaak ook gelijk je valkuilen....![]()
De vishoek...nu weet ik hetquote:Op maandag 12 juni 2006 20:58 schreef ableton het volgende:
[..]
Dank je robert.
Uhm... moelijk uit te leggenals je bij de kruising kraneweg/westersingel staat, loop je in het verlengde van de kraneweg (visserstraat). Dan kom je na 100 meter over een bruggetje (over het reitdiep) en dan de 2e links is de vishoek, daar zitten een aantal raamprostituees, en de derde links daar is het. De straat het gewoon 'de Laan'. Heel mooi gebouw.
en terecht, ik kan veel leren van jouw zwart-wit foto's ik vind ze altijd heerlijk, als jij een schijtend varken fotografeert ziet het er volgens mij nog goed uit hahah. Echt netjes man, blijf vooral deze dingen posten, vind ze erg leukquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |