Repeat moet hertentamens doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:58 schreef Repeat het volgende:
Hoe kan ik in godsnaam leren voor mn hers met dit weer?
jij zit dag in dag uit in je boeken en haalt zo alles in 1 keer, ik ben bij elk tentamen 1 dag van te voren begonnen en heb er op deze manier 1tje niet gehaald. Prima al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:11 schreef m021 het volgende:
[..]
Repeat moet hertentamens doen.
En door het jaar heen maar roepen dat het helemaal niet moeilijk is en dat je het makkelijk haalt met twee dagen van tevoren beginnen.
Prima. Kunnen je collega's in ieder geval later zeggen, "die Repeat, die zette zich in voor zijn studie joh! Zo'n gemotiveerde student!"quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
jij zit dag in dag uit in je boeken en haalt zo alles in 1 keer, ik ben bij elk tentamen 1 dag van te voren begonnen en heb er op deze manier 1tje niet gehaald. Prima al zeg ik het zelf
Dat en ik zat bij je in de klasquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:35 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Wat weet jij van mijn lessen bij boswell?![]()
zegt echt helemaal niksquote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef m021 het volgende:
[..]
Prima. Kunnen je collega's in ieder geval later zeggen, "die Repeat, die zette zich in voor zijn studie joh! Zo'n gemotiveerde student!"
Joh, en heb je zn handtekening?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:34 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Dat en ik zat bij je in de klas
Al wist ik dat pas op het moment dat ik bij toeval in je fotoalbum zat te kijken![]()
Bij nader inzien Intoxicated zat er dichterbij met wat hij poste
Nee ik heb net 20 jaar bij de fortis getekend, geneeskunde is zoo passequote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:37 schreef Repeat het volgende:
[..]
Joh, en heb je zn handtekening?
Maar Dirk, stop je dan ook bij feyenoord, of wil je geneeskunde erbij gaan doen?
Duurt GNK in Leuven niet 7 jaarquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:15 schreef 14.gif het volgende:
Omdat ik anders komend jaar niets te doen heb als ik uitgeloot word![]()
Uit onderzoeken blijkt steeds weer dat Vlaamse artsen over veel meer parate kennis beschikken dan Nederlandse. Nederlandse artsen twijfelen nogal eens over anatomiekwesties - zo was ik een paar maanden terug bij een verpleeghuisarts (voor een verplicht studieonderdeel "verpleeghuisartsstage") die me niet wist te vertellen welke zenuwen er in de arm lopen. Hij zei, zie je die verkrampte hand van deze mevrouw? Dat komt door een zenuw die in de arm loopt, geen idee welke het is.quote:
Misschien kwam het wel omdat die verpleeghuisarts elke keer pas de dag voor de toets ging lerenquote:Op woensdag 5 juli 2006 08:51 schreef m021 het volgende:
[..]
Uit onderzoeken blijkt steeds weer dat Vlaamse artsen over veel meer parate kennis beschikken dan Nederlandse. Nederlandse artsen twijfelen nogal eens over anatomiekwesties - zo was ik een paar maanden terug bij een verpleeghuisarts (voor een verplicht studieonderdeel "verpleeghuisartsstage") die me niet wist te vertellen welke zenuwen er in de arm lopen. Hij zei, zie je die verkrampte hand van deze mevrouw? Dat komt door een zenuw die in de arm loopt, geen idee welke het is.
Ik had echt zoiets van, fijn dat je weet waar je het over hebt.
Dan hebben Vlaamse artsen toch wel een stapje voor. Het extra opleidingsjaar heeft dus zeker wel een meerwaarde.
opzich begrijpelijk dat je dit denkt, maar wat heb je er verder aan om dit te weten als verpleeghuisarts? En waarom denk je dat een Belgische dokter dit wel geweten had, beetje rare vergelijking als je het mij vraagt... Een neuroloog of chirurg ofzo weet dat trouwens best hoor...quote:Op woensdag 5 juli 2006 08:51 schreef m021 het volgende:
[..]
Uit onderzoeken blijkt steeds weer dat Vlaamse artsen over veel meer parate kennis beschikken dan Nederlandse. Nederlandse artsen twijfelen nogal eens over anatomiekwesties - zo was ik een paar maanden terug bij een verpleeghuisarts (voor een verplicht studieonderdeel "verpleeghuisartsstage") die me niet wist te vertellen welke zenuwen er in de arm lopen. Hij zei, zie je die verkrampte hand van deze mevrouw? Dat komt door een zenuw die in de arm loopt, geen idee welke het is.
Ik had echt zoiets van, fijn dat je weet waar je het over hebt.
Dan hebben Vlaamse artsen toch wel een stapje voor. Het extra opleidingsjaar heeft dus zeker wel een meerwaarde.
sjaarzen mogen niet naar zwedenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:06 schreef intoxicated het volgende:
Bah, wat ben ik jaloers op de sjaarzen die dit jaar naar Zweden mogen![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:23 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Misschien kwam het wel omdat die verpleeghuisarts elke keer pas de dag voor de toets ging leren
Dat van die verpleeghuisarts was geen vergelijking, het was een voorbeeld. Een wezenlijk verschil. En uiteraard zou een Nederlandse neuroloog of chirurg het wel hebben geweten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:09 schreef Repeat het volgende:
[..]
opzich begrijpelijk dat je dit denkt, maar wat heb je er verder aan om dit te weten als verpleeghuisarts? En waarom denk je dat een Belgische dokter dit wel geweten had, beetje rare vergelijking als je het mij vraagt... Een neuroloog of chirurg ofzo weet dat trouwens best hoor...
thx, stichting SWG.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:48 schreef PekkeMan het volgende:
[..]
Ik heb er wel iets gelezen over in 'Medisch Contact'.
Staat niet bij hoe die beurs heet maar wel dat die gegeven wordt door Stichting Werkgelegenheid Geneeskundigen (SWG) (zie ook www.swg.nl )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |