abonnement Unibet Coolblue
  zondag 13 januari 2008 @ 21:39:15 #226
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56008540
Nou ik ben het niet vergeten zoals vorige week. Ik dacht ik zet de zender vast op, het nadeel is dat je dan met Nick en Simon zit opgescheept, maarja je kan niet alles hebben.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_56009142
Brrr. Ik moet er niet aan denken om al met mijn dood bezig te zijn laat staan mijn eigen kist al beschilderen, ook al kan het morgen afgelopen zijn.
pi_56009323
Ik kan er heel moeilijk naar kijken. Vorig jaar kon ik dat wel. Het is echt knap hoe deze jonge mensen met hun ziekte om gaan. Maar nu kan ik er niet meer goed tegen, omdat mijn broertje vorig jaar de diagnose lymfeklierkanker heeft gekregen (hij had gewoon een lelijk bultje bij het scheren; en hij is me toch ijdel!).
Overmorgen moeten we weer naar het Antoni van Leeuwenhoek; want ze hebben nu iets verdachts in zijn oksel gevonden. Hoeft niets te zijn, maar toch...
Ik kan dit programma nu even niet hebben!
geniet nooit met mate
pi_56009648
Mooie, vrolijke kist . Datwel.
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:08 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik kan er heel moeilijk naar kijken. Vorig jaar kon ik dat wel. Het is echt knap hoe deze jonge mensen met hun ziekte om gaan. Maar nu kan ik er niet meer goed tegen, omdat mijn broertje vorig jaar de diagnose lymfeklierkanker heeft gekregen (hij had gewoon een lelijk bultje bij het scheren; en hij is me toch ijdel!).
Overmorgen moeten we weer naar het Antoni van Leeuwenhoek; want ze hebben nu iets verdachts in zijn oksel gevonden. Hoeft niets te zijn, maar toch...
Ik kan dit programma nu even niet hebben!
Begrijpelijk .
pi_56009651
Zegt Patrick over de eigen beschilderde doodskist, wil je misschien ff proefliggen?

.
  zondag 13 januari 2008 @ 22:24:20 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_56009853
Mooi beschilderde kist, dat wel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_56010047
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:08 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik kan er heel moeilijk naar kijken. Vorig jaar kon ik dat wel. Het is echt knap hoe deze jonge mensen met hun ziekte om gaan. Maar nu kan ik er niet meer goed tegen, omdat mijn broertje vorig jaar de diagnose lymfeklierkanker heeft gekregen (hij had gewoon een lelijk bultje bij het scheren; en hij is me toch ijdel!).
Overmorgen moeten we weer naar het Antoni van Leeuwenhoek; want ze hebben nu iets verdachts in zijn oksel gevonden. Hoeft niets te zijn, maar toch...
Ik kan dit programma nu even niet hebben!


Bij mij echoën er overigens ook wat dingen uit het verleden mee als ik naar dit programma kijk, ik kan het eigenlijk ook niet zo goed hebben. Ik ben ook iedere uitzending verbijsterd over het optimisme dat al die mensen nog vertonen. Dat herken ik dus totaal niet bij de 'gevallen' in mijn omgeving.
pi_56010264
Best raar om het te zien elke week. en met iedereen gaat het ook elke week naar beneden. Ik zou trouwens best zo'n happyheads schilderij in mijn kamertje willen hangen
  zondag 13 januari 2008 @ 23:12:30 #234
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_56011437
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:08 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik kan er heel moeilijk naar kijken. Vorig jaar kon ik dat wel. Het is echt knap hoe deze jonge mensen met hun ziekte om gaan. Maar nu kan ik er niet meer goed tegen, omdat mijn broertje vorig jaar de diagnose lymfeklierkanker heeft gekregen (hij had gewoon een lelijk bultje bij het scheren; en hij is me toch ijdel!).
Overmorgen moeten we weer naar het Antoni van Leeuwenhoek; want ze hebben nu iets verdachts in zijn oksel gevonden. Hoeft niets te zijn, maar toch...
Ik kan dit programma nu even niet hebben!
Sterkte gimme.
Dan komt het wel erg dichtbij hè? Kan me voorstellen dat je het dan even niet kan kijken.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_56013008
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:36 schreef ultravibe het volgende:
Best raar om het te zien elke week. en met iedereen gaat het ook elke week naar beneden. Ik zou trouwens best zo'n happyheads schilderij in mijn kamertje willen hangen
Ja echt supermooie dingen. T-shirts kan ik wel betalen
  maandag 14 januari 2008 @ 00:01:05 #236
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56013086
Ik vond vanavond emotioneel echt moeilijk, en dat Patrick zijn kist kon schilderen. iig wel een mooie kist.
pi_56016609
quote:
Op zondag 13 januari 2008 22:18 schreef Nouk het volgende:
Zegt Patrick over de eigen beschilderde doodskist, wil je misschien ff proefliggen?

.
Ja, dat vond ik nou echt een lompe opmerking. Ik hoopte van tevoren al dat ie dat niet zou zeggen. Patrick had al duidelijk gezegd dat ie hem alleen nu even wilde zien, en zeker niet in zijn huis wilde hebben. Dan ga je niet vragen of hij wil proefliggen, lijkt me. Ik vond het pijnlijk in ieder geval.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  maandag 14 januari 2008 @ 09:25:03 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56017259
quote:
Op maandag 14 januari 2008 08:16 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik nou echt een lompe opmerking. Ik hoopte van tevoren al dat ie dat niet zou zeggen. Patrick had al duidelijk gezegd dat ie hem alleen nu even wilde zien, en zeker niet in zijn huis wilde hebben. Dan ga je niet vragen of hij wil proefliggen, lijkt me. Ik vond het pijnlijk in ieder geval.
Nou, ik weet niet. Ik vond het wel meevallen.
Het past een beetje bij de stijl van hoe het programma gemaakt is. Er worden toch vaak vragen gesteld die niemand durft te stellen.
En zo gek is het niet hoor, er zullen plenty mensen zijn die wel even zijn gaan passen.
***
pi_56027742
quote:
Op maandag 14 januari 2008 09:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet. Ik vond het wel meevallen.
Het past een beetje bij de stijl van hoe het programma gemaakt is. Er worden toch vaak vragen gesteld die niemand durft te stellen.
En zo gek is het niet hoor, er zullen plenty mensen zijn die wel even zijn gaan passen.

Hmmm... ik vind de stijl van het programma altijd erg goed en lekker direct, maar het was zo voelbaar niét het moment vond ik, dat ik echt plaatsvervangende schaamte kreeg van de vraag. En zullen er echt "plenty mensen" zijn die gaan passen?? I beg to differ, ik kan het me niet voorstellen eigenlijk. Maar goed, dat was mijn gevoel bij die opmerking en met name de reactie van die Patrick, een soort van paniekerig "nee", van "asjeblieft niet zeg"...
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_56029347
Ik heb net even gekeken. Weer een heftige aflevering, moest wederom weer een paar keer slikken.

Moet wel zeggen dat ik vind dat Patrick het prorgramma erg goed doet.. het is toch moeilijk om op zulke intieme momenten met 'vreemden' te beleven.
  maandag 14 januari 2008 @ 18:54:00 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56029746
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:25 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Hmmm... ik vind de stijl van het programma altijd erg goed en lekker direct, maar het was zo voelbaar niét het moment vond ik, dat ik echt plaatsvervangende schaamte kreeg van de vraag. En zullen er echt "plenty mensen" zijn die gaan passen?? I beg to differ, ik kan het me niet voorstellen eigenlijk. Maar goed, dat was mijn gevoel bij die opmerking en met name de reactie van die Patrick, een soort van paniekerig "nee", van "asjeblieft niet zeg"...
Nou ja... plenty is wat overdreven idd.

Enneh... ook Patrick mag de plank wel eens mis slaan.
***
  ESF Reporter maandag 14 januari 2008 @ 18:57:37 #242
87554 Cee
Welluk?
pi_56029818
Ik herinner me nog dat eerder in de uitzending Patrick (niet Lodiers) tijdens het schilderen aan Patrick (wel Lodiers) vertelde dat hij nog wel wilde testen of de kist groot genoeg was. Anders zou het zonde zijn van al het werk, als het te klein bleek te zijn. Dus de opmerking kwam niet helemaal uit de lucht vallen. Of is mijn geheugen nou zo slecht?
pi_56031636
Ben ik trouwens de enige die bij Gwendo erg aan Fedde (OML 1) moet denken? Ik vind ze erg veel gelijkenissen hebben!

al weet ik niet of dat komt door de oogopslag door de tumor
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  maandag 14 januari 2008 @ 20:42:53 #244
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56032680
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ben ik trouwens de enige die bij Gwendo erg aan Fedde (OML 1) moet denken? Ik vind ze erg veel gelijkenissen hebben!

al weet ik niet of dat komt door de oogopslag door de tumor
Nee, ik vind Gwendo ook veel op Fedde lijken. Alleen ik kon niet op Fedde's naam komen..
pi_56056720
Door de medicijnen krijgen ze allemaal een ander hoofd. Bolle wangen.
pi_56086777
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Sterkte gimme.
Dan komt het wel erg dichtbij hè? Kan me voorstellen dat je het dan even niet kan kijken.
Hoe dun is de scheidslijn! Vanmorgen hele ochtend met mijn broertje in het Antoni van Leeuwenhoek gezeten voor een CT-scan, bloedonderzoek en een echo.
Het was NIKS!!! Zo'n feest na zijn non-hodgkin lymfoom vorig jaar!!
Hij blijft natuurlijk wel onder zijn normale controle, maar na een maand in de zenuwen te hebben gezeten zijn we zo blij!! Misschien zou BNN ook eens een programma kunnen maken met jonge mensen die wel de diagnose kanker krijgen, maar die er min of meer doorheen komen...Die zijn er namelijk ook en gelukkig!
geniet nooit met mate
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:14:44 #247
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_56086946
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:11 schreef gimme.shelter het volgende:

[..]

Hoe dun is de scheidslijn! Vanmorgen hele ochtend met mijn broertje in het Antoni van Leeuwenhoek gezeten voor een CT-scan, bloedonderzoek en een echo.
Het was NIKS!!! Zo'n feest na zijn non-hodgkin lymfoom vorig jaar!!
Hij blijft natuurlijk wel onder zijn normale controle, maar na een maand in de zenuwen te hebben gezeten zijn we zo blij!! Misschien zou BNN ook eens een programma kunnen maken met jonge mensen die wel de diagnose kanker krijgen, maar die er min of meer doorheen komen...Die zijn er namelijk ook en gelukkig!
Heerlijk! Wat een opluchting moet dat zijn. Maar inderdaad, hoe dun is de scheidslijn. Dat besef je dan weer even. Geniet van het goede nieuws!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_56087544
We hebben champagne gedronken in het Okura!! Om 13 uur!!
Maar het is best moeilijk...veel mensen haken toch af. Broertje had een nieuw vriendinnetje en heeft het haar na 1 maand verteld (dat hij non-hodgkin heeft). De dag erna maakte ze het per SMS uit.... Ik oordeel niet, maar het maakt een patient wel eenzaam. Nu heeft hij besloten het er met niemand over te hebben; mensen schrikken toch enorm, en je merkt niks aan hem. Eigenlijk ben ik de enige die van zijn ziekte weet. Die eenzaamheid doet me wel wat; ik heb me nooit gerealiseerd dat dit er ook nog bij komt...
Maar nu is het even heel erg feest!!
geniet nooit met mate
pi_56087639
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:26 schreef gimme.shelter het volgende:
We hebben champagne gedronken in het Okura!! Om 13 uur!!
Maar het is best moeilijk...veel mensen haken toch af. Broertje had een nieuw vriendinnetje en heeft het haar na 1 maand verteld (dat hij non-hodgkin heeft). De dag erna maakte ze het per SMS uit.... Ik oordeel niet, maar het maakt een patient wel eenzaam. Nu heeft hij besloten het er met niemand over te hebben; mensen schrikken toch enorm, en je merkt niks aan hem. Eigenlijk ben ik de enige die van zijn ziekte weet. Die eenzaamheid doet me wel wat; ik heb me nooit gerealiseerd dat dit er ook nog bij komt...
Maar nu is het even heel erg feest!!
Super man!

Lullig idd van dat vriendinnetje, zal wel een reactie zijn uit zelfbescherming - laten we maar van het goede uitgaan - maar via SMS is dan weer erg lullig. Dan ga je wel heel erg voorbij aan de gevoelens van je vriend, maar goed. Dit is ff belangrijker!
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  woensdag 16 januari 2008 @ 22:36:42 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56088045
Fijn dat het goed nieuws was gimme.shelter!
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')