Wel meerdere... waaronder het NationStates topic!quote:Op maandag 12 juni 2006 12:31 schreef LeBeau het volgende:
Zhenar heeft een GAM topic in z'n active topics staan.![]()
Wel mega geil dat jij mijn active topics bekijktquote:Op maandag 12 juni 2006 12:31 schreef LeBeau het volgende:
Zhenar heeft een GAM topic in z'n active topics staan.![]()
Ik verveelde me en niemand poste hier.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wel mega geil dat jij mijn active topics bekijkt![]()
Je hoopt zeker belastende info te vinden, hm, SLET!![]()
![]()
![]()
![]()
loopt dat nog steeds?quote:Op maandag 12 juni 2006 13:13 schreef Zhenar het volgende:
Wel meerdere... waaronder het NationStates topic!Waar jij toch ook ooit aan meedeed
![]()
Vast wel.quote:
Ga naar de FAME en stalk CDP!quote:
FAME?quote:
ik had 't na een week of wat wel gezien....quote:
Ondergegaan aan het gebrek aan aandacht van de dictator.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had 't na een week of wat wel gezien....
ik neem aan dat Babettelonia ondertussen niet meer bestaat
precies, zo is 't ongeveer gegaanquote:Op maandag 12 juni 2006 13:57 schreef LeBeau het volgende:
Ondergegaan aan het gebrek aan aandacht van de dictator.
"Wat, regeren? Maar Grey's Anatomy begint zo..."
quote:Op maandag 12 juni 2006 14:02 schreef LeBeau het volgende:
Net gekeken, Bolebeaunia bestaat niet meer.![]()
Goed dat ze ons geen goudvissen geven.quote:Regional Happenings
20 days ago: The Democratic Republic of Beevland ceased to exist.
23 days ago: The Free Land of Tijn ceased to exist.
28 days ago: The Republic of New Monis ceased to exist.
33 days ago: The Holy Empire of Bolebeaunia ceased to exist.
35 days ago: The Dictatorship of Paltonia ceased to exist.
40 days ago: The Colony of Novalon ceased to exist.
41 days ago: The Empire of Bahvianie ceased to exist.
43 days ago: The United States of WallaBalla ceased to exist.
Twee keer.quote:
hihiquote:
Wat een openbaring.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
hihi![]()
Babettelonia is trouwens daarvoor al ten onder gegaan, volgens mij als één van de eerste...
ik kan maar beter geen wereldleider worden.....
Addison.quote:
Heb je eigenlijk wel gelezen waar het over ging, of het filmpje bekeken? Want ik zie je er nog wel voor aan blind te posten.quote:
Gast, je hebt me gisteren al op deze serie gewezen, toen gaf ik al aan dat ik er reeds van op de hoogte was.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel gelezen waar het over ging, of het filmpje bekeken? Want ik zie je er nog wel voor aan blind te posten.
Ik heb jou gisteren echt niet op deze serie gewezen.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Gast, je hebt me gisteren al op deze serie gewezen, toen gaf ik al aan dat ik er reeds van op de hoogte was.
En dan beticht je mij van blind posten?!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |